Şcoala cu
bune practici

48 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

ÎNMULȚIREA

recapitulare

Învăţământ primar - Matematica

Capitol/lecţie: Înmultire

camisim | 07.12.2023 10:08

113 vizualizări
2 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

Completând corect noțiunile corespunzătoare definițiilor, veți obține pe verticala AB tema lecției de recapitulare de astăzi.

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
        A        
       1         
     2           
      3          
      4          
   5             
6                
      7          
  8              
     9           
      10          
        B        
1. Operația opusă a înmulțirii se numește .......................
2. Numerele care se află la rând în șirul numerelor sau pe axa numerelor naturale se numesc numere .......................... .
3. Numerele care au cifra unităților egală cu 1, 3, 5, 7 sau 9 se numesc numere ................... .
4. Vecinul mai mare al unui număr se numește ............................... .
5. Rezultatul adunării se numește sumă sau ........................... .
6. Rezultatul scăderii se numește rest sau ........................................ .
7. Cifre distincte înseamnă cifre ........................
8. Numerele care se înmulțesc se numesc ............................ .
9. Vecinul mai mic al unui număr se numește ............................. .
10. Rezultatul împărțirii se numește ............... .

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 35 evenimente

«MAI 2024»
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

514 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN