Simpozionul Interjudețean ,,Teorie și practică în evaluarea procesului psihopedagogic/didactic - evaluare și intervenție terapeutică”, editia a V-a
Nume proiect: ,,Teorie și practică în evaluarea procesului psihopedagogic/didactic - evaluare și intervenție terapeutică”,
Organizatori: PROF. PSIH. MARIANA HEBER – DIR. C.S.E.I. CONSTANTIN PĂUNESCU RECAS, PROF. DIANA OARCEA, PROF. PSIHOPED. CRISTINA DUȚESCU PROF. PSIHOPED. TOMIČ L. ION, ECHIPA DE CADRE DIDACTICE A C.S.E.I. CONSTANTIN PĂUNESCU RECAȘ
Condiţii de participare: Participanții pot contribui cu orice material care se înscrie în tematica Simpozionului; - lucrările vor fi tehnoredactate în Microsoft Word , font Times New Roman 12, cu semne diacritice, la 1,5 rânduri, text aliniat „justified”, margini de 20
Perioadă înscriere: 13.03.2018 - 20.03.2018
Perioadă desfăşurare: 30.03.2018
În reforma educațională întreprinsă în momentul de față în învățământ importanța activității de evaluare devine din ce în ce mai accentuată deoarece permite cadrului didactic să aprecieze gradul în care au fost atinse obiectivele procesului educațional, precum și dificultățile acestuia. Folosită corect și principial, pe baza unor criterii prestabilite, evaluarea poate oferi un important feedback atât profesorului cât și elevului, devenind un element motivațional esențial.
Simpozionul Interjudețean ,,Teorie și practică în evaluarea procesului psihopedagogic/didactic - evaluare și intervenție terapeutică”, aflat la a V-a ediție, dorește să tratezeproblematici actuale ale învăţământului românesc aflat în tranziţie. Tema abordată în simpozion și anume evaluarea, are un raport direct atât cu progresul învăţării, cât şi al predării. Ca şi actul predării, evaluarea încorporează elemente specifice de tehnicitate, cerinţe docimologice, metrie în domeniu, ceea ce pretinde o anumita formaţie a cadrului didactic în acest sens.
Simpozionul ,,Teorie și practică în evaluarea procesului psihopedagogic/didactic”-evaluare și intervenție terapeutică” se înscrie în ciclul de manifestări științifice și metodologice legate de problematica învățământului românesc în context european. Prin aria problemelor pe care le abordează, simpozionul din acest an se dorește a fi un prilej de reflecții, de practici împărtășite, de prezentare a rezultatelor cercetărilor realizate de cadrele didactice, de experiențe formative pentru toți participanții. Experienţa cadrelor didactice împărtăşită în cadrul secţiunilor de comunicări constituie o cale eficientă pentru modernizarea finalităţilor şi a conţinuturilor educaţiei.
Pentru funcţionarea optimă şi eficientă a învăţământului special integrat este nevoie de inovare şi perfecţionare continuă la nivel instituţional, naţional şi internaţional. În acest sens, experienţa cadrelor didactice, ce va fi împărtăşită în cadrul secţiunilor de comunicări, constituie o cale eficientă pentru modernizarea finalităţilor şi a conţinuturilor educaţiei. De asemenea, beneficiile obţinute în urma acestor schimburi de experienţă au un raport direct cu progresul învăţării, predării şi evaluării în sistemul de învăţământ românesc.
Propus de: CSEI_C_PAUNESCU_RECAS_TIMIS | 13.03.2018 14:24 | 1474 vizualizări
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.