Simpozion national ”Competențele cheie,factor al dezvoltării personale
Nume proiect: Simpozion național Competențele cheie, factor al dezvoltării personale
Organizatori: Școala Gimnazială Mihai Viteazul Târgoviște Parteneri principali: Casa Corpului Didactic Dâmboviţa Inspectoratul Şcolar Judeţean Dâmboviţa Biblioteca Judeţeană Ion Heliade Rădulescu Dâmboviţa Universitatea Valahia di
Condiţii de participare: MODALITĂȚI DE PARTICIPARE • Directă - cu lucrare sau fără (la masa rotundă) Participarea directă este obligatorie pentru cadrele didactice din Dâmbovița • Indirectă - lucrările vor fi expediate prin email și vor fi preze
Perioadă înscriere: 05.11.2015 - 08.11.2015
Perioadă desfăşurare: 01.02.2015 - 26.04.2015
OBIECTIVE
- Exersarea de către cadrele didactice a capacității de a dezbate o temă si de a emite critici pertinente cu privire la ceea ce s-a realizat, propunând modalități de optimizare a activității;
- Dezvoltarea capacității cadrului didactic de a-si abilita elevii sau alti formatori in domeniul in care el însușii a fost format (capacitatea de transfer si de abordare creativa si personala a conținuturilor studiate);
- Împărtăşirea experienţelor participanţilor cu privire la impactul pe care il au programele de formare în planul formării profesionale, dar și al celui personal
- Stimularea competenței de transfer a a abilităților, cunoștințelor și metodelor obținute în cadrul activităților de formare ( instituțională sau individuală) în activitatea didactică proprie;
- Valorificarea ofertei bibliotecilor și a altor organizații/ asociații nonguvernamentale în vederea formării şi dezvoltării abilităților de învățare de-a lungul întregii vieții.
- Transformarea întâlnirilor dintre participanţii la simpozion în oportunităţi privind eventuale colaborări profesionale și îmbunătățirea activității profesionale
Secțiunea: 1. Management educațional • Calitate si eficiență în managementul educațional, la toate nivelurile sistemului (viziune, ethos, finalități, valori comune colectivului unei școli, monitorizarea progresului, parteneriatul școală familie, modalități prin care organizația / profesorul își poate îndeplini finalitățile, managementului relaţiilor umane:-dezvoltarea inteligenței intra și interpersonale, prevenirea conflictelor, a violenței. etc.)
Secțiunea: 2. Managementul formării o Implicarea responsabilă educatorilor pentru amplificarea cunoștințelor proprii, perfecționarea deprinderilor, analiza si dezvoltarea competențelor profesionale.o Formarea continuă a profesorilor, factor /rol dinamic în menținerea și ameliorarea calității, în încurajarea unei atitudini inovatoare;o Implicarea societății civile în realizarea programelor de perfecționare și în dezvoltarea personalității elevului pentru integrarea lui în societate.Acomodarea nevoilor personale de formare cu cele ale instituțiilor promovate de programele europene de mobilitateo Profesorul începător şi profesorul expert: statut, nevoi şi programe de formare
Secțiunea: 3. Educație nonformalăo Valorificarea ofertei bibliotecilor și a altor organizații/ asociații nonguvernamentale, precum și a experienței prorii în vederea formării şi dezvoltării abilităților de învățare de-a lungul întregii vieții. o Formarea atitudinilor și valorilor prin artă (literatură, arte plastice, muzică etc )
Secțiunea: 4. Strategii didactice inovative experimentate în cadrul programelor de formare și aplicate la clasă în vederea formării de competențe cheieo Reevaluarea conținutului disciplinei din perspectiva favorizarii interdisciplinarităţii şi dezvoltarea lucrului în echipă; o Conectarea curriculei la concepte și practici ale dezvoltăriii sustenabile ( etica, cetățenia, drepturile omului, diversitatea culturală, biodiversitatea, schimbările climatice, sănătatea, modelele de producție și consum etc)
Interes general | Toate disciplinele | Evenimente
Propus de: maiapavelescu | 05.11.2015 08:36 | 1634 vizualizări
Comentarii (20)
05.11.2015 08:51 anytex
As dori mai multe detalii, adresa la care se trimit lucrarile ( adresa postala si cea de mail), nr de pagini, trimitem plic autoadresat?
05.11.2015 23:17 teacher22
Dati mai multe detalii referitoare si la datele tehnice ale documentului si la modalitatea de trimitere a lucrarilor.
In plus lamuriti care este perioada corecta de desfasurare, pentru ca apare 01.02.2015-26.04.2015, nu trebuia cumva 2016? Poate ne lamuriti.
06.11.2015 05:07 maiapavelescu - Autor
Imi cer scuze ptr disfunctionalitate. Puteți găsi regulamentul pe blogul http://scoalamihaiviteazulconcursuri.blogspot.ro/
Perioada este: 01.02.2016. -8 IV 2016
06.11.2015 16:19 claudia2gl
Ați specificat ca perioadă de înscriere: 05.11.2015 - 08.11.2015. Nu este prea scurtă perioada? M-am uitat și pe site-ul școlii, unde scrie că lucrările se primesc până pe data de 8 aprilie 2016. Deci, care este data limită?
06.11.2015 16:46 marykamy
Nu gasesc fisa de inscriere !
06.11.2015 18:56 p_marius77
Cum se trimite acordul de parteneriat? Prin e-mail, scanat, sau odata cu lucrarile? Sau cum?
07.11.2015 04:49 maiapavelescu - Autor
1. Acordurile sunt cele care trebuie trimise in termenul precizat. Fișele de înscriere vor putea fi trimise de-abia din decembrie.
2. Acordul se trimite scanat prin email.
07.11.2015 13:54 savinisabella
Buna ziua, m-am uitat si la adresa pe care ati indicat-o.
La inceput apare desfasurarea simpozionului ed a II a 2014-2015 si apoi apare in text data limita de primire a materialelor febr.-martie 2016. Propunerea mea este sa stergeti anunturile, sa le modificati si sa le postati din nou corect.
Suntem profesori, ne respectam!
Si nu putem cere elevilor, ceea ce noi nu putem face.....
07.11.2015 14:00 maiapavelescu - Autor
Mulțumesc pentru eroarea semnalată.
Perioadă desfăşurare: 01.02.2015 - 26.04.2016
07.11.2015 19:16 Beatrice75
Exista taxa de participare?
07.11.2015 19:57 Beatrice75
În acest scop vor trimite pe adresa simpozionscoalasibiblioteca@gmail.com o scrisoare cu un plic autoadresat şi pretimbrat corespunzător în care urmează să introducem diploma de participare.
Chiar m-am amuzat...!
08.11.2015 04:49 maiapavelescu - Autor
Stimată/stimate colega,
Apreciez întotdeauna umorul și mă bucur că v-am descrețit fruntea.
Dvs trimiteți o scrisoare în care să existe un plic autoadresat ( adică să apară adresa dvs, scrisă de dvs-(prefixoidul) auto- și timbrat corespunzător ( pre- ptr că este timbrat înainte de a fi trimis),iar noi -persoana I pl, eu și colegii mei, punem în plicul trimis de dvs diploma de participare.
Simpozionul este fără taxă.
Și ca reușesc asta, am făcut și încă voi mai face multe demersuri consumatoare de timp și energie. Nu am nevoie de puncte ptr gradație, mi le-am strâns . Nu aștept nici statuie, dar ceva mai multă bunăvoință din partea colegilor nu mi-ar displăcea!
08.11.2015 09:02 Beatrice75
Poate ne lămuriți cu putem trimite toate acestea...pe o adresă de e-mail?!
Avem nevoie de o adresă POȘTALĂ. Care este adresă destinatarului?
08.11.2015 12:43 maiapavelescu - Autor
Așa cum am specificat in regulamentul de pe blogul la care am făcut trimitere, acordurile se trimit până luni, inclusiv, pe email, iar înscrierea lucrărilor și trimiterea plicurilor se face începând cu luna februarie. Adresa școlii este cuprinsă în acord.
09.11.2015 17:19 teacher22
Nu se poate participa fara acord?
09.11.2015 17:22 teacher22
Cred ca ar fi trebuit mai intai inregistrat si semnat de dvs. Multi directori nu vor semna.
10.11.2015 04:47 maiapavelescu - Autor
1. Se poate participa, dar lucrările se vor trimite incepand cu februarie.
2. Aveți dreptate, dar directoarea mea a dorit așa, ca să se vadă mai bine ștampila școlii.
10.11.2015 15:01 teacher22
Multumesc frumos pentru raspunsuri. Succes si putere de munca!
24.11.2015 14:57 agabriela88
buna ziua
am gasit acum anuntul despre simpozion....dk doresc sa particip pot sa trimit acordul in acelasi plic cu lucrarea?
multumesc.
25.11.2015 05:02 maiapavelescu - Autor
Lucrările nu se trimit în plic, ci prin e-mail. Puteți trimite acordul scanat.
O zi bună!
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.