ȘCOALA ROMÂNEASCĂ ÎN CONTINUĂ SCHIMBARE
Nume proiect: TITLUL PROIECTULUI SIMPOZIN INTERJUDEȚEAN: ,,ȘCOALA ROMÂNEASCĂ ÎN CONTINUĂ SCHIMBARE”
Organizatori: ŞCOALA GIMNAZIALĂ „ NICOLAE BĂLCESCU”, COM. NICOLAE BĂLCESCU, JUD. BACĂU
Condiţii de participare:
Perioadă înscriere: 23.10.2012 - 29.10.2012
Perioadă desfăşurare: 01.02.2013 - 20.07.2013
ANEXA 2
Şcoala Gimnazială „Nicolae Bălcescu”, jud. Bacău
Vă invită să participaţi la
Simpozionul interjudețean
,,Școala românească în continuă schimbare”
Ediţia I - 11 mai 2013
REGULAMENT DE ÎNSCRIERE, PARTICIPARE, DESFĂŞURARE ŞI EVALUARE
- 1. ACTIVITǍȚILE SIMPOZIONULUI
- ·
SECȚIUNEA I : Școala, principalul factor de educație, de-a lungul timpului
SECȚIUNEA A II- A: Modalități creative de abordare interdisciplinară a curriculumului
SECȚIUNEA A III- A : Parteneriatul educațional, modalitate de stimulare a creativității
- · Abilități în a folosi
competențele cheie ale secolului XXI ”( destinată elevilor)
SECȚIUNEA I :Postere
Tema:”Participant activ în viața comunității”
Posterele : format A3
SECȚIUNEA A II- A: Prezentări Power Point
Tema: ”Utilizarea echipamentelor electronice si a tehnicilor digitale în promovarea în rândul tinerilor a comportamentelor ecologice”
Prezentările Power Point - 15 slide-uri, pot avea fond muzical, vor fi prezentate pe CD sau DVD, conţinând numele lucrării, autorul (autorii maxim 3 elevi si maxim 2 profesori coordonatori), profesor îndrumător, unitatea şcolară, adresa şi judeţul de provenienţă.
SECȚIUNEA A III- A : Referate:
Tema: ”Surse de poluare din zona de domiciliu. Mijloace de prevenire și combatere”
Referatele: 2-5 pagini
- · EXPOZIȚIA ,,ȘCOALA- FEREASTRǍ DESCHISǍ CǍTRE LUME( destinată
elevilor și preșcolarilor)
SECȚIUNEA I : Creație plastică;
SECȚIUNEA A II- A: Colaje;
SECȚIUNEA A III- A : Creație literară - compunere / poezie.
- ÎNSCRIERE:
- Se pot înscrie la activitățile simpozionului cadre didactice din învăţământul preuniversitar, elevi ai claselor I - VIII şi preşcolari din ţară.
- Contractul de colaborare se va încheia la nivelul unităților școlare, între directori și coordonatorii locali, până pe data de 29 octombrie, deoarece dorim cuprinderea proiectului în CAERI. Dacă aveți plăcerea să colaborați cu noi, vă rugăm să ne contactați pe adresa de e- mail:
ziuascoliibalcescu@yahoo.com, în vederea înaintării documentelor necesare.
- Fișele de înscriere pentru fiecare cadru didactic vor fi completate şi trimise alături de lucrări, prin poştă, pe adresa: Şcoala Gimnazială ,,Nicolae Bălcescu”, com. Nicolae Bălcescu, jud. Bacău, cu menţiunea ,,Pentru Simpozionul ,,Școala românescă în continuă schimbare”, până pe data de 15 aprilie, 2013.
- Cadrele didactice din județul Bacău pot preda lucrările şi personal, după ce au fost contactaţi organizatorii pe adresa mai sus menționată sau telefonic:
0740127172- prof. Crina Antip; 0749377049 – înv. Daniela Săndulache;
0727389547- prof. Mihaela Andrei; 0751028363 - prof. Voichița Timoșenco;
0721 214 257 – educ. Caciuc Romelia.
- Data limită pentru înscriere/ trimitere a lucrărilor pentru sesiunile de referate și comunicări științifice / expoziție este de 15 aprilie, 2013.
- CONDIȚII DE PARTICIPARE/ REDACTARE
- · Cadre didactice ( TAXĂ DE PARTICIPARE - 15 lei)
- Se pot înscrie cadre didactice din învăţământul preuniversitar din țară.
- Un cadru didactic se poate înscrie cu maxim de 3 lucrări, câte una pentru fiecare secțiune Înscrierea cadrelor didactice nu este condiţionată de participarea şi la secţiunea pentru elevi, ca îndrumător.
- În coletul cu lucrări, vă rugăm să introduceţi şi fişa de înscriere, un plic autoadresat şi timbrat (timbru de 3 lei, pentru mai multa siguranţă) pe adresa școlii organizatoare: Școala Gimnazială “ Nicolae Bălcescu, com. Nicolae Bălcescu, jud. Bacău.
- Dacă un cadru didactic participă cu materiale proprii şi cu lucrări ale elevilor, acestea pot fi trimise într-un singur colet.
- Dacă sunt mai multe cadre didactice din aceeaşi unitate de învăţământ, toate materialele pot fi trimise împreună. În acest caz, este valabilă o singură fişă de înscriere, comună și un singur parteneriat.
- Taxa de participare, 15 lei, este necesară pentru: întocmirea mapelor simpozionului
( pliante, diplome/adeverințe, invitații, CD-uri); amenajarea expoziției; taxa de obținere ISBN de la Biblioteca Națională. Această sumă va fi introdusă în coletul cu lucrări, pentru a fi evitate alte taxe poştale.
- Se acceptă şi lucrări cu doi autori, taxa fiind de 15 lei pentru fiecare în parte.
- Dacă autorii unui material poartă acelaşi nume de familie (soţ - soţie, părinte -fiu/ fiică) se va plăti taxa doar pentru o singură persoană.
- Termenul limită de trimitere a lucrărilor (prin poștă dar și în format electronic la adresa de e-mail mai sus menţionată) este de 15 aprilie 2013.
- Vă rugăm să redactaţi documentul în Word, Times New Roman, 12, format A4,
No Spacing, cu margini egale 20 mm, cu caractere româneşti, cu diacritice, maxim 4 pagini, fără numerotare. Titlul lucrării va fi scris cu Times New Roman 12 Bold, centrat. Autorul şi instituţia vor fi scrise cu două rânduri mai jos, centrat, Times New Roman 12 Bold. Bibliografia se va consemna la sfârşitul lucrării, în ordine alfabetică, astfel: nume autor, prenume autor, titlul lucrării, editura, oraşul, anul.
- · Elevi/ Preșcolari (Taxa de participare: 2 lei / copil, indiferent de numărul de lucrări)
- Fiecare copil poate participa cu maxim trei lucrări, indiferent de secțiune.
- Data limită de trimitere a lucrărilor este 15 aprilie 2013, pe adresa școlii inițiatoare.
- Creaţiile plastice vor ilustra tema propusă şi vor avea un titlu, vor fi realizate în tehnica
de lucru la alegere (acuarelă, carioca, creion etc), pe suport A4. În colţul din dreapta, jos, se va lipi o etichetă, unde se vor regăsi titlul lucrării, numele, prenumele elevului, clasa, numele şi prenumele cadrului didactic îndrumător, şcoala, localitatea, judeţul.
- Colajele oferă posibilitatea individuală sau colectivă de exprimare liberă prin
creativitate şi imaginaţie a mesajelor transmise de copii. Acestea pot fi realizate din diferite materiale (hârtie colorată, hârtie glace, materiale textile, materiale din natură, materiale reciclabile etc.).
- Creațiile literare vor respecta anumite cerinţe de redactare: scriere în Microsoft Word
maxim o pagină; setări de pagină – format A4 –margini 2 cm; titlul lucrării va fi scris cu Times New Roman 14, bold, centrat; numele autorului, coordonatorului, şcoala, localitatea se vor scrie în dreapta cu Times New Roman 12, distanţa între rânduri 1, justify cu diacritice; se vor trimite și pe adresa de e- mail a unuia dintre organizatori.
- Dacă un cadru didactic trimite doar lucrări pentru elevi, fără a participa cu lucrare
proprie la sesiunea de comunicări și referate, vă rugăm sa ne trimiteți un plic autoadresat (pe numele îndrumătorului), timbrat ( timbru de 3 lei).
- CERTIFICARE:
- Simpozionul se va finaliza cu editarea volumului ,,Școala românească în continuă
schimbare - Ghid de bune practici” în format electronic, pe CD cu ISBN, structurat pe două părți: Din experiența cadrelor didactice și Creațiile copiilor. Publicaţia se va distribui participanţilor ulterior perioadei desfăşurării evenimentului.
- Fiecare cadru didactic și elev/ preșcolar va primi diplomă de participare la simpozion.
- Cadrele care vor participa direct vor primi și adeverință.
FORMULAR DE ÎNSCRIERE
Simpozionul interjudețean
,,Școala românească în continuă schimbare”
Ediţia I - 11 mai, 2013
Numele şi prenumele cadrului didactic :..........................................................................................
Specialitatea ....................................................................................................................................
Unitatea de învățământ :…………………………………………………………………………..
Adresă de e-mail pentru corespondenţă / Telefon..........................................................................
Adresa de domiciliu :
Acceptul pentru publicare a lucrărilor personale / ale elevilor:
a) Da b) Nu
Elevi/ preşcolari
Cadre didactice
PARTICIPARE: (se va preciza: DIRECTĂ / INDIRECTĂ)
...........................................................................................................
MIJLOACE DE CARE AVEŢI NEVOIE PENTRU PREZENTAREA LUCRĂRII: (Calculator / Videoproiector)
OBSERVATIE: NU DISPUNEM DE POSIBILITǍȚI DE CAZARE, PENTRU PERSOANELE DIN ALTE LOCALITǍȚI.
Interes general | Toate disciplinele | Evenimente
Propus de: mihaelaandrei | 23.10.2012 23:38 | 2076 vizualizări
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.