Şcoala cu
bune practici

48 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

ȘCOALA ROMÂNEASCĂ ÎN CONTINUĂ SCHIMBARE

Proiectul de faţă îşi propune prin acţiunile pe care le conţine să sa găzduiască o serie de activităţi dedicate sărbătoririi a 90 de ani de la înființarea școlii noastre: - Sesiune de referate și comunicări științifice: “Școala românească în continuă schimbare” - Expoziție: „Școala, fereastră deschisă către lume” Aceasta oferă posibilitatea şi altor instituții de învățământ să împărtăşească din experienţa proprie privind exemplele de bună practică în şcoala de ieri şi de azi. b. Numar de elevi implicaţi direct: 300 elevi și 100 cadre didactice din cele 30 şcoli care au semnat acordul de colaborare şi şcoala gazdă c. Activitati propuse, în ordinea în care se vor desfăşura. • Sesiune de referate și comunicări- ,,Școala românească în continuă schimbare” - În cadrul acestei sesiuni, cadrele didactice și elevii vor putea participa direct sau indirect cu materiale proprii la una dintre secțiunile cuprinse în regulamentul simpozionului. • Expoziție - „Școala, fereastră deschisă către lume” - Se adresează elevilor din clasele primare și gimnaziale, dar și preșcolarilor cuprinși în școlile partenere.

Nume proiect: TITLUL PROIECTULUI SIMPOZIN INTERJUDEȚEAN: ,,ȘCOALA ROMÂNEASCĂ ÎN CONTINUĂ SCHIMBARE”

Organizatori: ŞCOALA GIMNAZIALĂ „ NICOLAE BĂLCESCU”, COM. NICOLAE BĂLCESCU, JUD. BACĂU

Condiţii de participare:

Perioadă înscriere: 23.10.2012 - 29.10.2012

Perioadă desfăşurare: 01.02.2013 - 20.07.2013

ANEXA  2

Şcoala  Gimnazială „Nicolae Bălcescu”, jud. Bacău

Vă invită  să participaţi la

Simpozionul interjudețean

,,Școala românească în continuă schimbare”

 

Ediţia I - 11 mai 2013

REGULAMENT DE ÎNSCRIERE, PARTICIPARE, DESFĂŞURARE ŞI EVALUARE

 

  1. 1. ACTIVITǍȚILE SIMPOZIONULUI

  • ·       

SECȚIUNEA I : Școala, principalul factor de educație, de-a lungul timpului

SECȚIUNEA A II- A: Modalități creative de abordare interdisciplinară a curriculumului

SECȚIUNEA A III- A : Parteneriatul educațional, modalitate de stimulare a creativității

  • ·        Abilități în a folosi

competențele cheie ale secolului XXI ”( destinată elevilor)

SECȚIUNEA I :Postere

Tema:”Participant activ în viața comunității”

Posterele : format A3

SECȚIUNEA A II- A: Prezentări Power Point

Tema:Utilizarea echipamentelor electronice si a tehnicilor digitale în promovarea în rândul tinerilor a comportamentelor ecologice”

Prezentările Power Point - 15 slide-uri, pot avea fond muzical,  vor fi    prezentate  pe CD sau DVD, conţinând numele lucrării, autorul (autorii maxim 3 elevi si maxim 2 profesori coordonatori), profesor îndrumător, unitatea şcolară, adresa şi judeţul de provenienţă.

SECȚIUNEA A III- A : Referate:

Tema: ”Surse de poluare din zona de domiciliu. Mijloace de prevenire și combatere”

Referatele:  2-5 pagini

 

  • ·        EXPOZIȚIA  ,,ȘCOALA- FEREASTRǍ DESCHISǍ CǍTRE LUME( destinată

elevilor și preșcolarilor)

SECȚIUNEA I : Creație plastică;

SECȚIUNEA A II- A: Colaje;

SECȚIUNEA A III- A : Creație literară - compunere / poezie.

  1. ÎNSCRIERE:

-  Se pot înscrie la activitățile simpozionului cadre didactice din învăţământul preuniversitar, elevi ai claselor I - VIII şi preşcolari din ţară.

-   Contractul de colaborare se  va încheia la nivelul unităților școlare, între directori și coordonatorii locali, până pe data de 29 octombrie, deoarece dorim cuprinderea proiectului în CAERI. Dacă aveți plăcerea să colaborați cu noi, vă rugăm să ne contactați pe adresa de e- mail:

ziuascoliibalcescu@yahoo.com,  în vederea înaintării documentelor necesare.

-  Fișele de înscriere pentru fiecare cadru didactic vor fi completate şi trimise alături de lucrări, prin poştă, pe adresa: Şcoala Gimnazială ,,Nicolae Bălcescu”, com. Nicolae Bălcescu, jud. Bacău,  cu menţiunea ,,Pentru Simpozionul  ,,Școala românescă în continuă schimbare”, până pe data de 15 aprilie, 2013.

- Cadrele didactice din județul Bacău pot preda lucrările şi personal, după ce au fost contactaţi organizatorii  pe adresa mai sus menționată sau telefonic:

0740127172- prof. Crina Antip; 0749377049 – înv. Daniela Săndulache;

0727389547- prof. Mihaela Andrei; 0751028363 - prof. Voichița Timoșenco;

0721 214 257 – educ. Caciuc Romelia.

- Data limită pentru înscriere/ trimitere a lucrărilor pentru sesiunile de referate și comunicări științifice / expoziție este de  15 aprilie, 2013.

  1. CONDIȚII DE PARTICIPARE/ REDACTARE

 

  • ·        Cadre didactice ( TAXĂ DE PARTICIPARE -  15 lei)

 

- Se pot înscrie cadre didactice din învăţământul preuniversitar  din țară.

- Un cadru didactic se poate înscrie cu  maxim de 3 lucrări, câte una pentru fiecare secțiune Înscrierea cadrelor didactice nu este condiţionată de participarea şi la secţiunea pentru elevi, ca îndrumător.

-  În coletul cu lucrări, vă rugăm să introduceţi şi fişa de înscriere, un plic autoadresat şi timbrat (timbru de 3 lei, pentru mai multa siguranţă) pe adresa școlii organizatoare: Școala Gimnazială “ Nicolae Bălcescu, com. Nicolae Bălcescu, jud. Bacău.

-  Dacă un cadru didactic participă cu materiale  proprii şi cu lucrări ale elevilor,  acestea pot fi trimise într-un singur colet.

- Dacă sunt mai multe cadre didactice din aceeaşi unitate de învăţământ, toate materialele pot fi trimise împreună. În acest caz, este valabilă  o singură fişă de înscriere, comună și un singur parteneriat.

- Taxa de participare, 15 lei,  este  necesară pentru: întocmirea mapelor simpozionului

( pliante, diplome/adeverințe, invitații, CD-uri);  amenajarea expoziției; taxa de obținere ISBN de la Biblioteca Națională. Această sumă  va fi introdusă în coletul cu lucrări, pentru a fi evitate alte taxe poştale.

-  Se acceptă şi lucrări cu doi autori, taxa fiind de 15  lei pentru fiecare în parte.

- Dacă autorii unui material poartă acelaşi nume de familie (soţ - soţie, părinte -fiu/ fiică) se va plăti taxa doar pentru o singură persoană.

- Termenul limită  de trimitere a lucrărilor (prin poștă dar și în format electronic la adresa de e-mail  mai sus menţionată) este de 15 aprilie 2013.

- Vă rugăm să  redactaţi  documentul în Word, Times New Roman, 12, format A4,

No Spacing, cu margini egale 20 mm, cu caractere româneşti, cu diacritice, maxim 4 pagini, fără numerotare. Titlul lucrării va fi scris cu Times New Roman 12 Bold, centrat. Autorul şi instituţia vor fi scrise cu două rânduri mai jos, centrat, Times New Roman 12 Bold. Bibliografia se va consemna la sfârşitul lucrării, în ordine alfabetică, astfel: nume autor, prenume autor, titlul lucrării, editura, oraşul, anul.

 

  • ·        Elevi/ Preșcolari (Taxa de participare: 2 lei / copil, indiferent de numărul de lucrări)

-          Fiecare copil poate participa cu maxim trei lucrări, indiferent de secțiune.

-          Data limită de trimitere a lucrărilor este 15  aprilie 2013, pe adresa școlii inițiatoare.

-          Creaţiile plastice vor ilustra tema propusă şi vor avea un titlu,  vor fi realizate în tehnica

de lucru la alegere (acuarelă, carioca, creion etc), pe suport A4. În colţul din dreapta, jos, se va lipi o etichetă, unde se vor regăsi titlul lucrării, numele, prenumele elevului, clasa, numele şi prenumele cadrului didactic îndrumător, şcoala, localitatea, judeţul.

-          Colajele oferă posibilitatea individuală sau colectivă de exprimare liberă prin

creativitate şi imaginaţie a mesajelor transmise de copii. Acestea pot fi  realizate din diferite materiale (hârtie colorată, hârtie glace, materiale textile,  materiale din natură, materiale reciclabile etc.).

-          Creațiile literare vor respecta anumite cerinţe de redactare: scriere  în Microsoft Word

maxim o pagină; setări de pagină – format A4 –margini 2 cm;  titlul lucrării va fi scris cu Times New Roman 14, bold, centrat; numele autorului, coordonatorului, şcoala, localitatea se vor scrie în dreapta cu Times New Roman 12, distanţa între rânduri 1, justify cu diacritice; se vor trimite și pe adresa de e- mail a unuia dintre organizatori.

-          Dacă un cadru didactic trimite doar lucrări pentru elevi, fără a participa cu lucrare

proprie la sesiunea de comunicări și referate, vă rugăm sa ne trimiteți un plic autoadresat (pe numele îndrumătorului),  timbrat ( timbru de 3 lei).

 

  1. CERTIFICARE:

-          Simpozionul se va finaliza cu editarea volumului ,,Școala românească în continuă

schimbare - Ghid de bune practici în format electronic, pe CD cu ISBN,  structurat pe două părți:  Din experiența cadrelor didactice și Creațiile copiilor. Publicaţia se va distribui participanţilor ulterior perioadei desfăşurării evenimentului.

-          Fiecare cadru didactic și elev/ preșcolar va primi  diplomă de participare la simpozion.

-          Cadrele care vor participa direct vor primi și adeverință.

 

FORMULAR   DE   ÎNSCRIERE

Simpozionul interjudețean

,,Școala românească în continuă schimbare”

 

Ediţia I    -   11 mai, 2013

Numele şi prenumele cadrului didactic :..........................................................................................

 

Specialitatea ....................................................................................................................................

 

Unitatea de învățământ :…………………………………………………………………………..

 

Adresă de e-mail pentru corespondenţă / Telefon..........................................................................

 

Adresa de domiciliu :

Acceptul pentru publicare a lucrărilor personale / ale  elevilor:

a)      Da       b)  Nu

Elevi/ preşcolari

 

 

 

 

Cadre didactice

 

PARTICIPARE: (se va preciza: DIRECTĂ / INDIRECTĂ)

...........................................................................................................

 

MIJLOACE DE CARE AVEŢI  NEVOIE  PENTRU  PREZENTAREA  LUCRĂRII: (Calculator / Videoproiector)

OBSERVATIE: NU DISPUNEM DE POSIBILITǍȚI  DE CAZARE, PENTRU PERSOANELE DIN ALTE LOCALITǍȚI.

 

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: mihaelaandrei | 23.10.2012 23:38 | 2076 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 31 evenimente

«IUNIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

528 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN