Şcoala cu
bune practici

46 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Proiect Asfran: Simpozion și concurs aflat in CAEJ Arges, poz.138, nr.590/9.02.2016

Proiectul Studiul limbilor moderne în Europa își propune să conștientizeze elevii și profesorii implicați cu privire la studiul limbilor moderne și, mai ales, al limbii franceze. Anul acesta, proiectul își propune să antreneze elevi care studiază limba franceză la ciclul gimnazial și liceal, cadre didactice de la școlile partenere, din Argeș și din alte județe.

Nume proiect: Concurs județean: Pourquoi pas le francais? Studiul limbilor moderne în Europa celor 27- miza și perspective- simpozion

Organizatori: ASFRAN – Asociația Generală a Profesorilor de Limbă Franceză Argeș Scoala Gimnazială Ion Minulescu Pitești; Scoala Gimnazială Mircea cel Bătrân Pitești; Inspectoratul Şcolar Judeţean Argeş Casa Corpului Didactic, Argeş ARPF Argeş

Condiţii de participare: 1. Concurs de afişe: elevii claselor V-XII; maxim 2 afişe pentru un profesor coordonator. 2. Concurs de prezentări PPT (spoturi sau alte materiale video);maxim 2 ppt pentru un profesor coordonator.

Perioadă înscriere: 31.03.2016 - 15.05.2016

Perioadă desfăşurare: 01.03.2016 - 31.07.2016

Concursul și simpozionul se adreseaza elevilor care studiază limba franceză și profesorilor acestora.

Propus de: triobcatialexia | 01.04.2016 00:35 | 2080 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Rolul de frate mai mare

Rivalitatea intre frati

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 31 evenimente

«MAI 2024»
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

421 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN