Şcoala cu
bune practici

46 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Concurs si Simpozion International inclus in CAEN 2015

Concurs adresat elevilor, cadrelor didactice si preotilor

Nume proiect: Slujire si misiune, Arad-19 mai

Organizatori: Seminarul Teologic Ortodox Arad, Scoala Gimnaziala Caius Iacob Arad

Condiţii de participare: Pt. Concurs: elevi din ciclul primar, gimnazial si liceal, Pt. Simpozion: cadre didactice, preoti

Perioadă înscriere: 04.03.2015 - 06.04.2015

Perioadă desfăşurare: 04.03.2015 - 19.05.2015

Temele Concursului şi ale Simpozionului:

  1. Misiunea preotului in comunitate. Taina preotiei.
  2. Interviu cu preotul meu paroh. Biserica din parohia mea: istoric, acte de filantropie.
  3. Intemeierea Bisericii crestine; misiunea Apostolilor in lume
  4. Misiunea BOR de peste hotare. Diaspora ortodoxa
  5. Ierarhii, preotii si monahii- aparatori ai dreptei credinte, luminatori ai vietii monahale si promotori ai filantropiei crestine
  6. Monahismul si lucrarile sale misionare: rugaciunea, spovedania, filantropia,legatura dintre cult si cultura
  7. Manastiri ortodoxe, voturile monahale. Pelerinaje la manastiri

 

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: georgyalin | 04.03.2015 14:31 | 1867 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (2)

0 0

05.03.2015 13:30 georgyalin - Autor

Concursul este inclus in CAEN, domeniul: Culturi si civilizatii, pozitia: 7.

0 0

27.03.2015 19:31 angelicanegrila

detalii.....

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 36 evenimente

«MAI 2024»
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

380 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN