Şcoala cu
bune practici

48 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Concurs judetean de arta teatrala si interpretare muzicala

Scoala Gimnaziala nr.1 Bughea de Jos orgaizeaza sambata, 31 mai 2014, editia I a festivalului de teatru "Gheorghe Dinica". Concursul se va desfasura pe 4 sectiuni si are ca target elevii claselor V-VIII din judet. Cele patru sectiuni sunt: arta recitativa, arta teatrala, stand-up comedy si interpretare romante. La sectiunea recitare, aceasta se poate face atat in romana cat si in franceza sau engleza.

Nume proiect: FESTIVALUL DE TEATRU "GHEORGHE DINICA"

Organizatori: Scoala Gimnaziala nr. 1 Bughea de Jos in colaborare cu Consiliul Local Bughea de Jos.

Condiţii de participare: sectiunea recitare: elevii claselor a V-a si a VI-a. sectiunea stand-up comedy, mima si pantomima - elevii claselor V-VIII sectiunea teatru - elevii claselor VII-VIII sectiunea interpretare romante - elevii claselor V-VIII

Perioadă înscriere: 12.05.2014 - 23.05.2014

Perioadă desfăşurare: 31.05.2014

Scoala Gimnaziala nr. 1 Bughea de Jos organizeaza festivalul de teatru "Gheorghe Dinica", sambata 31 mai 2014, intre orele 9-12.

Propus de: tristesse192000 | 11.05.2014 21:14 | 894 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Rolul de frate mai mare

Rivalitatea intre frati

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 31 evenimente

«MAI 2024»
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Vocea profesorilor

Ce întrebări i-aţi pune unui specialist în predarea-învăţarea-evaluarea online? Echipa Didactic va obţine răspunsurile pentru dvs!

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

441 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN