Şcoala cu
bune practici

46 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Acordarea gradaţiei de merit - sesiunea 2012

Cel mai important criteriu este cel al activităţilor complexe cu valoare instructiv-educativă, unde se pot obţine 50 de puncte, adică jumătate din totalul de 100 de puncte.

 

Celelalte 3 criterii sunt:

-  Criteriul privind performanţe deosebite în inovarea didactică/managerială - 30 puncte;

-  Criteriul privind participarea la proiecte - 15 puncte;

-  Criteriul privind creşterea prestigiului unităţii de învăţământ/conexe - 5 puncte.

 

Detalierea punctajelor aferente criteriilor a fost realizată de către comisia paritară de la nivelul fiecărui inspectorat şcoar, până la data de 15 martie 2012.

 

Documente obligatorii la dosar

Dosarul privind acordarea gradaţiei de merit va cuprinde cel puţin următoarele documente obligatorii:

- raportul de autoevaluare a activităţii desfăşurate în perioada 1 sept. 2007 - 31 aug. 2011, însoţit de documente doveditoare, realizat în conformitate cu fişa de evaluare elaborată de inspectoratul şcolar;

- aprecierea sintetică a consiliului profesoral asupra activităţii candidatului;

- aprecierea directorului unităţii de învăţământ.

Unele inspectorate şcolare solicită şi alte documente, precum copia procesului verbal din şedinţa în care consiliul profesoral a validat dosarele, adeverinţă cu calificativele din ultimii 4 ani în original, declaraţie pe propria răspundere etc. Pentru o informare completă asupra documentelor necesare la dosar, consultaţi site-ul inspectoratului şcolar de care aparţineţi.

Calendarul acordării gradaţiilor de merit - sesiunea 2012

 

1. Detalierea punctajelor aferente criteriilor de către comisia paritară la nivelul inspectoratului scolar

Perioada: 1-15 martie 2012

 

2. Depunerea dosarelor care conţin documentele justificative privind activitatea cadrului didactic respectiv, la registratura inspectoratului scolar

Perioada: 15 martie-11 aprilie 2012

 

3. Analiza dosarelor de către inspectorul de specialitate, cu consultarea consiliului consultativ, şi elaborarea raportului referitor la activitatea candidatului în specialitate

Perioada: 12-20 aprilie 2012

 

4. Verificarea dosarelor de către comisia de coordonare a concursului în vederea acordării gradaţiei de merit

Perioada: 25 aprilie-4 mai 2012

 

5. Verificarea dosarelor de către reprezentanţii federaţiilor sindicale reprezentative din învăţământ şi refacerea punctajelor, în situaţia în care observaţiile sunt juste, împreună cu inspectorul de specialitate

Perioada: 25 aprilie-5 mai 2012

 

6. Aprobarea listei cuprinzând punctajele acordate în urma evaluării, de către consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar

Perioada: 8-11 mai 2012

 

7. Afişarea listei la avizierul inspectoratului şcolar

Termen: 14 mai 2012

8. Depunerea contestaţiilor asupra punctajului acordat

Perioada: 16-18 mai 2012

 

9. Soluţionarea contestaţiilor de către comisie

Perioada: 21-24 mai 2012

 

10. Validarea rezultatelor finale ale concursului de către consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar şi afişarea acestora la inspectoratele şcolare

Termen: 26 mai 2012

 

11. Înaintarea la Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, în vederea emiterii ordinului ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului, a tabelului nominal cu personalul didactic validat

Perioada: 30-31 mai 2012

 

12. Emiterea ordinului ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului

Termen: 30 iulie 2012

 

În ataşament puteţi consulta metodologia privind acordarea gradaţiei de merit în sesiunea 2012, aprobată prin ordinul MECTS 5486/2011.

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: angelailas | 27.03.2012 16:21 | 9215 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 39 evenimente

«MAI 2024»
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Vocea profesorilor

Ce întrebări i-aţi pune unui specialist în predarea-învăţarea-evaluarea online? Echipa Didactic va obţine răspunsurile pentru dvs!

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

337 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN