Şcoala cu
bune practici

46 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări
Propuneţi un sondaj

Sondajele Didactic.ro

Ce teme doriti sa fie abordate mai detaliat pe acest site?

Formarea continua a cadrelor didactice
28.33% ( 34 voturi )
Dezvoltarea parteneriatului scoala - parinte
7.5% ( 9 voturi )
Metode interactive de predare la clasa
35.83% ( 43 voturi )
Aspecte legislative din domeniul invatamantului
15.83% ( 19 voturi )
Stiri din educatie
10% ( 12 voturi )
Altceva
2.5% ( 3 voturi )

Nr. total voturi: 120 Sondaje anterioare

17.07.2009 / 737 vizualizări

9 comentarii

Comentarii (9)

0 0

18.07.2009 13:06 1957

O rubrica cu legislatia din domeniul invatamantului este foarte utila.

0 0

19.07.2009 06:26 iulialuci

Cred ca , daca in facultate s-ar pune o baza mai mare pe metodica si didactica si s-ar desfasura mai multe ore practice alaturi de cadre didactice cu experienta ,viitorii dascali ar putea vedea daca au sau nu vocatie pentru profesia nobila si nu ar mai nenoroci generatii de copii ajungand sa fie si pentru ei si pentru copii un chin . Cu foarte multi ani in urma se punea foarte mare accent pe metodica predarii disciplinei, indiferent care e ea , si pe practica pedagogica . Parerea mea ca ar fi mai bine sa se scoata din programele scolare de la facultate anumite discipline sau capitole ,cu care dascalii nu se mai intalnesc toata viata, si sa se intoduca mai multe ore de didactica si metodica.

Deasemeni , dupa terminarea facultatii,formarea continua are un rol foarte important,iar metodele interactive se pot invata si in cadrul acestei forme de perfectionare.

Si ar mai fi ceva . Daca nu ai aptitudini pentru profesie ,cam tot degeaba.

0 0

19.07.2009 07:53 marmar

Asa e, adevarata metodica am cunoscut-o fiind invatatoare, dar orele teoretice au fost foarte importante. Mi-am facut studiile profesionale initiale la Colegiul Pedagogic A. Mateevici, or. Chisinau. Practica era pe primul loc. Acum, peste ani imi dau seama cat de organizate au fost studiile noastre, iar ceea ce sunt azi este egal cu jumatate din ceea ce am invatat atunci. Asistam la o lectie-proba si analizam fiecare pas al lectiei dupa o schema pe care azi nu as accepta-o sa mi se evalueze lectia, dar datorita acelor mici examene de viata am ajuns, iertati-mi nemodestia...DEPARTE! Ar fi bine ca materialele expuse pe site, macar unele, sa respecte conditia diseminarii prin propriile evaluari si constatari. Desigur, acestea ar fi bine sa genereze si niste recomandari. Dar si pe aceasta cale mentionez de mii de ori ca www.didactic.ro este un site ce merita distinctie de stat pentru contribbutia sa in formarea continua. Va multumim ca ne faceti viata profesionala o adevarata placere!

0 0

19.07.2009 11:49 neicu_elena1965

Sunt de parere ca ar fi nevoie pentru pregatirea dascalilor sa se faca neaparat scoli speciale. Ma refer la faptul ca ar fi nevoie de un liceu special abia apoi urmat de o specializare intr-o facultate. Astfel n-ar mai exista dascali care nu au ce cauta in invatamant. Cel care doreste sa fie dascal trebuie sa aiba chemare, sa posede o temeinica pregatire psiho-pedagogica si, in al treilea rand, de specialitate.Fiind vorba despre suflete de copii, e nevoie sa le cunosti, mai intai, pentru ca, apoi, sa te adaptezi tu lor si nu ele tie.Daca aceste conditii minime ar fi indeplinite, poate ca invatamantul romanesc n-ar mai deraia cum se intampla uneori, cand, asa zisi dascali,batjocoresc, din rautate sau nestiinta, copiii.Doar cei care merita trebuie sa aiba pe mana copiii nostri. Asa sa ne ajute Dumnezeu!

0 0

19.07.2009 16:05 floarebernad

Cu siguranta ca fara chemare si daruire nu poti fi dascal(sau ar trebui filtre care sa nu permita acest lucru).neicu elena, ai perfecta dreptate in afirmatii, dar ar trebui auzite de cei ce au "putinta" sa aseze invatamantul romanesc acolo unde ii este locul.

0 0

20.07.2009 18:22 yna

Apreciez foarte mult faptul ca acest site ne da posibilitatea de a ne informa si totodata de a ne exprima opiniile.

Propun doua topicuri cu caracter permanent

1.-DOCUMENTE AFLATE IN DEZBATERE PUBLICA- este inadmisibil ca Ministerul sa nu precizeze perioada in care se desfasoara dezbaterile publice si nici ocul unde putem posta comentariile!-

2.-PUNCT DE INFORMARE -unde sa putem gasi/posta cele mai noi informatii care ne privesc si la care nu avem acces!

Cu adevarat didactic.ro este o cancelarie nationala. Recomand colegilor mei sa acceseze ori de cate ori au timp!

0 0

20.07.2009 18:45 emil

Pentru yna. Documentele aflate in dezbatere au fost permanent la rubrica stiri si au fost tinute la vedere. Nu stiu la ce dezbateri va referiti ca nu au termen, dar cele legate de programa au sfarsitul lunii august. Punctul de informare la care va referiti are referinta in rubrica stiri, unde orice coleg poate propune evenimente, informatii utile. Puteti vedea chiar acum argumentele afirmatiilor mele, urmarind rubrica Stiri. Vreau sa stiti ca didactic.ro este un portal colaborativ, contributia dvs. este esentiala la cresterea lui. Sunt mai putin importante discutiile care nu au finalitate, sau plangerile. De altfel se poate vedea ca putini utilizatori folosesc Forum sau comentariile de la stiri. Importante sunt elementele concrete care va sprijina in activitatea dvs. Va doresc succes!

0 0

27.07.2009 23:26 nnicco67

formarea continua a cadrelor didactice,legislatia invatamantului,stiri ,toate sunt interesante .va multumim pentru tot ce faceti pentru noi .

0 0

29.07.2009 06:40 cameliarod

Cred ca foarte interesante ar fi stirile privind titularizarea si initierea unor concursuri scolare la toate disciplinele

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 37 evenimente

«MAI 2024»
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

347 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN