Şcoala cu
bune practici

46 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări
Cum public un articol?

Revista electronică Didactic.ro, ISSN 1844-4679 Februarie 2014

Articolele Cancelariei Naţionale

”Vreau să învăț, dar nu am de ce!”
Un experiment pentru motivație și consecvență

O întrebare firească, a oricărui profesor interesat de adoparea unei astfel de metode de stimulare este ”A funcționat?”. Răspunsul meu este, fără ezitare, ”Da!”.
Dacă la începutul anului școlar, în primele săptămâni elevii mei nu-și făceau temele, se plângeau de orice sarcină de lucru și încercau să evite efortul prin orice metodă, după începerea jocului și mai ales după acordarea primelor medalii am avut numeroase surprize plăcute: elevi care luaseră note mici la evaluarea inițială acum fac temele cu seriozitate, sunt atenți, activi, ba chiar tensionați atunci când întâmpină dificultăți de înțelegere și se străduiesc să lămurească orice neclaritate în așteptarea următoarei fișe de lucru care să le verifice cunoștințele.

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 38 evenimente

«MAI 2024»
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

344 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN