Şcoala cu
bune practici

47 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Rebus scaldat

Rebus pentru lecția la scaldat

Învăţământ primar - Limba şi literatura română

Capitol/lecţie: Predare

alexandra_1994 | 28.04.2024 18:43

68 vizualizări
0 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

1.Partea de vorbire care denumește ființe, obiecte și fenomene ale naturii se numește ..................
2. Substantiv propriu sau substantiv ..............
3. O fetiță, ......... fetițe
4. Partea de vorbire care arată o acțiune, o stare sau o existență se numește ..........
5. Partea de vorbire care arată însușirile substantivelor se numește ............
6. Partea de vorbire care exprimă numere se numește..........
7. Genul poate fi masculin, feminin și ............

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
      A         
     1          
     2          
  3             
4               
    5           
6               
  7             
      B         
1. Partea de vorbire care denumește ființe, obiecte și fenomene ale naturii se numește ..................
2. Substantiv propriu sau substantiv ..............
3. O fetiță, ......... fetițe
4. Partea de vorbire care arată o acțiune, o stare sau o existență se numește ..........
5. Partea de vorbire care arată însușirile substantivelor se numește ............
6. Partea de vorbire care exprimă numere se numește..........
7. Genul poate fi masculin, feminin și ............

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 34 evenimente

«MAI 2024»
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

428 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN