Şcoala cu
bune practici

46 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

VIZITĂ DE STUDII ÎN GERMANIA

AGCDR ,,Dăscălimea Română”, în parteneriat cu: Firma C.KREUL HALLERNDORF, SC INTEROFFICE SRL organizează vizită de studii în Germania.

Nume proiect: VIZITĂ DE STUDII ÎN GERMANIA, EDIȚIA A II-A

Organizatori: AGCDR ,,Dăscălimea Română”, în parteneriat cu: Firma C.KREUL HALLERNDORF, SC INTEROFFICE SRL.

Condiţii de participare: Cadrele didactice din grupul țintă: cadrele didactice din învățământul preșcolar și primar, profesori de educație plastică și educație tehnologică din învățământul preuniversitar din România.

Perioadă înscriere: 06.10.2017 - 15.10.2017

Perioadă desfăşurare: 30.10.2017 - 05.11.2017

Tema: Dezvoltarea competențelor în domeniul artelor vizuale și educației tehnologice, prin utilizarea  tehnicilor  formale şi  nonformale,  apelând la materiale speciale destinate copiilor, de ultimă generație, nontoxice, ecologice, în parte pigmenti obtinuti pe bază de plante, fara gluten, fara lactoza,fără parabeni, vegan, produsul final fiind pe baza de apă, fabricat de partenerul nostru, care are o experiență de peste 175 de ani în domeniu – firma C.KREUL HALLERNDORF Germania.

Atelierele de lucru sunt oferite gratuit, inclusiv produsele lucrate la Firma C.KREUL GmbH & Co. KG.

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: VICARIS | 06.10.2017 22:37 | 1840 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 36 evenimente

«MAI 2024»
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

380 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN