Şcoala cu
bune practici

39 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Sondaj despre învățământul românesc: principalele nemulțumiri ale elevilor, cadrelor didactice și părinților

sondaj FSLI Temele pentru acasa

Sondajul a arătat că temele pentru acasă rămân în continuare un motiv de stres pentru elevi, programele școlare sunt considerate prea încărcate, iar dotările școlilor, insuficiente.

La sondaj au participat 1053 de persoane, dintre care 64,3% cadre didactice, 35,8% părinți și 7,8% elevi. Sondajul a fost realizat online, în perioada iulie-octombrie 2018.

Potrivit comunicatului de presă eliberat de FSLI, 90% dintre respondenți sunt de părere că programele școlare nu sunt adaptate cerințelor de pe piața muncii și nevoilor sociale.

Citți continuarea articolului pe SuntPărinte.ro.

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: SuntParinte_ro | 14.11.2018 10:37 | 766 vizualizări

Aflați mai multe despre SuntParinte.ro

Repetarea unui an școlar. Ce spun studiile despre efectele acestei măsuri

SuntParinte_ro | 22.01.2019

1 comentariu

Academia Română și Asociația NeamUnit lansează aplicația „Mihai Eminescu, întreaga operă”

SuntParinte_ro | 15.01.2019

0 comentarii

Curriculumul școlar și programa școlară gimnazială vor fi modificate

SuntParinte_ro | 14.01.2019

0 comentarii

Titularizare 2019. Modele de subiecte

SuntParinte_ro | 19.12.2018

0 comentarii

Ore suplimentare pentru copiii care rămân în urmă la școală – propunerea ministrului Educației

SuntParinte_ro | 17.12.2018

0 comentarii

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 48 evenimente

«MARTIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre simularea Evaluării Naționale pentru clasa a 8-a? Votați ceea ce vi se pare mai important, comentați.

150 voturi | 4 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN