Jocuri educaţionale

Armonia culorilor
Fracţii egale
Matematica Clasa a IV-a

Ispita fructelor
Ordinea operaţiilor şi folosirea parantezelor rotunde în exerciţii
Matematica Clasa a III-a

Duelul primăverii
Probleme care se rezolvă prin 1-2 operaţii
Matematica Clasa a II-a

Simpozionul Interjudețean ,,Teorie și practică în evaluarea procesului psihopedagogic/didactic - evaluare și intervenție terapeutică”, editia a V-a

Simpozionul ,,Teorie și practică în evaluarea procesului psihopedagogic/didactic”-evaluare și intervenție terapeutică” se înscrie în ciclul de manifestări științifice și metodologice legate de problematica învățământului românesc în context european. Prin aria problemelor pe care le abordează, simpozionul din acest an se dorește a fi un prilej de reflecții, de practici împărtășite, de prezentare a rezultatelor cercetărilor realizate de cadrele didactice, de experiențe formative pentru toți participanții. Experienţa cadrelor didactice împărtăşită în cadrul secţiunilor de comunicări constituie o cale eficientă pentru modernizarea finalităţilor şi a conţinuturilor educaţiei.

Nume proiect: ,,Teorie și practică în evaluarea procesului psihopedagogic/didactic - evaluare și intervenție terapeutică”,

Organizatori: PROF. PSIH. MARIANA HEBER – DIR. C.S.E.I. CONSTANTIN PĂUNESCU RECAS, PROF. DIANA OARCEA, PROF. PSIHOPED. CRISTINA DUȚESCU PROF. PSIHOPED. TOMIČ L. ION, ECHIPA DE CADRE DIDACTICE A C.S.E.I. CONSTANTIN PĂUNESCU RECAȘ

Condiţii de participare: Participanții pot contribui cu orice material care se înscrie în tematica Simpozionului; - lucrările vor fi tehnoredactate în Microsoft Word , font Times New Roman 12, cu semne diacritice, la 1,5 rânduri, text aliniat „justified”, margini de 20

Perioadă înscriere: 13.03.2018 - 20.03.2018

Perioadă desfăşurare: 30.03.2018

În reforma educațională întreprinsă în momentul de față în învățământ importanța activității de evaluare devine din ce în ce mai accentuată deoarece permite cadrului didactic să aprecieze gradul în care au fost atinse obiectivele procesului educațional, precum și dificultățile acestuia. Folosită corect și principial, pe baza unor criterii prestabilite, evaluarea poate oferi un important feedback atât profesorului cât și elevului, devenind un element motivațional esențial.

Simpozionul Interjudețean ,,Teorie și practică în evaluarea procesului psihopedagogic/didactic - evaluare și intervenție terapeutică”, aflat la a V-a ediție, dorește să tratezeproblematici actuale ale învăţământului românesc aflat în tranziţie. Tema abordată în simpozion și anume evaluarea, are un raport direct atât cu progresul învăţării, cât şi al predării. Ca şi actul predării, evaluarea încorporează elemente specifice de tehnicitate, cerinţe docimologice, metrie în domeniu, ceea ce pretinde o anumita formaţie a cadrului didactic în acest sens.

Simpozionul ,,Teorie și practică în evaluarea procesului psihopedagogic/didactic”-evaluare și intervenție terapeutică” se înscrie în ciclul de manifestări științifice și metodologice legate de problematica învățământului românesc în context european. Prin aria problemelor pe care le abordează, simpozionul din acest an se dorește a fi un prilej de reflecții, de practici împărtășite, de prezentare a rezultatelor cercetărilor realizate de cadrele didactice, de experiențe formative pentru toți participanții. Experienţa cadrelor didactice împărtăşită  în cadrul secţiunilor de comunicări  constituie o cale eficientă pentru modernizarea finalităţilor şi a conţinuturilor educaţiei.

Pentru funcţionarea optimă şi eficientă a învăţământului special integrat este nevoie de inovare şi perfecţionare continuă la nivel instituţional, naţional şi internaţional. În acest sens, experienţa cadrelor didactice, ce va fi  împărtăşită  în cadrul secţiunilor de comunicări,  constituie o cale eficientă pentru modernizarea finalităţilor şi a conţinuturilor educaţiei. De asemenea, beneficiile obţinute în urma acestor schimburi de experienţă au un raport direct cu progresul învăţării, predării şi evaluării în sistemul de învăţământ românesc.

Propus de: CSEI_C_PAUNESCU_RECAS_TIMIS | 13.03.2018 14:24 | 688 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Temele pentru acasa si amanarea lor

Responsabilitatea
Temele pentru acasa

Cinci comportamente daunatoare ale parintilor

Comunicarea parinte - copil
Echilibrul emotional

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Comentaţi

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 7 evenimente

«SEPTEMBRIE 2018»
LuMaMiJoViSaDu
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


emotii de septembrie

Propus de: otilia_horeanga66

Sondajul zilei

România are planuri-cadru unice, programe unice și obligatorii, manuale făcute (în timp scurt) strict pe baza acestor programe. În alte țări, fie coexistă mai multe sisteme (și elevii pot alege pe care să îl urmeze), fie școlile pot alege între metode (programă + manual) propuse de echipe profesioniste, fie chiar școlile sunt implicate (cu limite destul de largi) în stabilirea conținuturilor. Pentru a elimina actualele nerealizări din învățământul românesc.

233 voturi | 8 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: ezragsit Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Pentru cadrele didactice din preuniversitar: Abonaţi-vă la Premium și puteţi avea mai multe puncte la dosarul personal!