Şcoala cu
bune practici

55 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

SIMPOZION ȘI CONCURS -NATURA, UN ISCUSIT CREATOR

CUPRINS ÎN CAEN 2015

Nume proiect: NATURA, UN ISCUSIT CREATOR

Organizatori: COLEGIUL DE SILVICULTURĂ ȘI PROTECȚIA MEDIULUI RM. VÂLCEA ȘCOALA GIMNAZIALĂ NR. 13 RM. VÂLCEA

Perioadă înscriere: 01.03.2016 - 13.04.2016

Perioadă desfăşurare: 01.01.2016 - 01.07.2016

SECŢIUNI:

I. CADRE DIDACTICE - COMUNICĂRI ŞTIINŢIFICE:

1. Referate, proiecte educative, lucrări ştiinţifice pe tema simpozionului;

II. ELEVI : CONCURS

1. CREAŢII LITERARE: poezii, compuneri, eseuri.

2.CREAŢII ARTISTICO – PLASTICE:

Desene, picturi, icoane, colaje (diverse materiale din natură - frunze presate, sâmburi, seminţe etc.), origami.

3. PPT, FOTOGRAFII, FILME – participare directă

Învăţământ liceal | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: ramonabecheru | 04.03.2016 00:02 | 2155 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Parentingul constient

Comunicarea parinte - copil

Comentarii (2)

0 0

04.03.2016 16:44 dianacrisan

care este taxa pt simpozion?

0 0

25.03.2016 16:34 ramonabecheru - Autor

PROIECTUL ESTE APROBAT IN CAERI 2016/ POZ. 1590.

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

4 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN