Şcoala cu
bune practici

45 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Sesiune de comunicari pentru elevi "Copilarie fara frontiere"

Perioadă înscriere: 30.11.-0001

Perioadă desfăşurare: 30.11.-0001

SESIUNEA  DE  COMUNICĂRI  PENTRU  ELEVI

TEMA: COPILĂRIE FĂRĂ FRONTIERE

SESIUNEA DE COMUNICĂRI este organizată în cadrul PROIECTULUI „Copilărie într-un cuib de cuc”, finanţat de Fundaţia SOROS, prin intermediul Centrului Educaţia 2000+,  în cadrul schemei de granturi Parteneriat  pentru educaţie! Granturi pentru şcoli în dificultate!

 

1. ORGANIZATOR

Şcoala cu clasele I-VIII nr. 10 Suceava

 

2. PARTENERI

  • Inspectoratul Şcolar al Judeţului Suceava
  • Organizaţia „Salvaţi Copiii!” filiala Suceava – partener în proiect
  • Asociaţia Regională pentru Educaţie şi Dezvoltare (ARED) Suceava – partener în proiect
  • Cotidianul local Monitorul de Suceava
  • Cotidianul local Crai Nou
  • Bucovina TV

3. SCOPUL

Sesiunea de comunicări are ca scop valorizarea competenţelor de comunicare orală în rândul elevilor, prin prezentarea în plen a eseurilor realizate pe tematica propusă, demonstrând creativitate şi capacitate de sinteză. De asemenea, sesiunea de comunicări va asigura diseminarea proiectului “Copilărie într-un cuib de cuc”, în rândul şcolilor din judeţ şi din ţară.

 

4. OBIECTIVE GENERALE

- promovarea iniţiativelor elevilor de a valorifica texte literare şi creaţii din artele vizuale în vederea realizării de eseuri pe tematica propusă;

- dezvoltarea spiritului de iniţiativă a elevilor şi cadrelor didactice;

- valorizarea creativităţii şi ingeniozităţii participanţilor;

- stimularea capacităţii de autoevaluare şi interevaluare;

- promovarea învăţării centrate pe elev;

- valorificarea cooperării profesor-elev în realizarea lucrărilor;

- diseminarea exemplelor de bune practici între şcoli care derulează proiecte în cadrul aceleiaşi scheme de granturi

5.  DATA ŞI LOCUL DESFĂŞURĂRII

15 octombrie 2011

orele 9.00 – 14.00

Şcoala cu clasele I-VIII nr.10

Suceava, Str. Baladei nr. 4A

6.  PARTICIPANŢI

Elevi ai claselor I-VIII din întreaga ţară şi profesorii îndrumători de lucrări.

7. SECŢIUNI

I. Copilăria în literatură

II. Copilăria în artele vizuale

III. Masă rotundă cu profesorii îndrumători, lansare de carte şi material didactic

8. REGULAMENT DE PARTICIPARE:

- înscrierea participanţilor – termen 25 septembrie 2011, pe baza fişei de înscriere

- persoane de contact:

- tipurile de lucrări acceptate:

  • cărţi şi materiale didactice  ale cadrelor didactice, în vederea lansării, la masa rotundă (pot fi aduse în ziua sesiunii)

9. CONDIŢII DE PARTICIPARE

a) Înscrierea participanţilor, pe baza fişei de înscriere, pe e-mail, la ambele adrese de e-mail de mai sus, pentru siguranţă, până la data de 25 septembrie 2011. (Se va confirma obligatoriu de catre persoanele de contact desemnate primirea fişei şi validarea înscrierii)

b) Trimiterea  lucrārilor

  • pe e-mail (la ambele adrese de e-mail de mai sus, pentru siguranţă),

Plicul în format A4 va conţine toate lucrările coordonate de acelaşi cadru didactic, atât listate cât şi pe suport electronic (doar dacă nu au fost trimise pe e-mail şi confirmată primirea lor), precum şi un plic autoadresat (A4, pliat), în care participanţii vor primi ulterior diploma/diplomele şi CD-ul (cu ISBN) cu lucrările publicate.

Lucrările pentru expoziţie (desen, grafică, pictură, colaj) vor fi etichetate în partea dreaptă jos, având specificate: titlul lucrării, numele şi prenumele autorului, şcoala, profesorul îndrumător.

Lucrările pentru concursul de creaţie literară vor avea de asemenea specificat numele elevului, clasa, şcoala, localitatea, profesorul îndrumător, imediat sub titlu, în partea dreaptă sus.

Jurizarea lucrărilor se va face de către o comisie constituită la nivelul instituţiei gazdă.

Lucrările nu se înapoiază.

c) Redactarea lucrārilor/eseurilor pentru sesiune – format A4, pe o singurā parte, scris la un rând, cu margini egale 20  mm, în Arial 12 şi nu va depăşi trei pagini. Titlul lucrārii va fi scris cu Arial 14 Bold, centrat. Autorul, instituţia şi profesorul îndrumător vor fi scrise douā rânduri mai jos, aliniere dreapta, cu Arial 12 . Lucrările trebuie să conţină obligatoriu semnele diacritice, altfel nu vor fi luate în considerare.

Organizatorii îşi rezervă dreptul de a refuza lucrările care nu respectă cerinţele formulate.

Important! Fiecare elev va putea participa cu cel mult două lucrări, (sesiunea propriu-zisă, concurs, expoziţie), iar un profesor îndrumător poate participa cu cel mult patru elevi.

Elevii participanţi la sesiune vor prezenta oral, în plen, sinteza lucrării, în cel mult cinci – şapte minute, putând folosi aparatură video (videoproiector, laptop) din dotarea şcolii, dacă este nevoie. Se acceptă şi prezentări Power Point, înregistrări video sau alte programe media.

d) Taxa de participare, 10 RON pentru fiecare lucrare înscrisă, va fi trimisă prin mandat poştal pe adresa şcolii, (ŞCOALA CU CLASELE I-VIII NR. 10 SUCEAVA, STRADA BALADEI, NR. 4A), pe numele coordonatorul proiectului, prof. ZIMBRU RODICA.

Taxa de participare include cheltuielile de organizare, realizarea diplomelor de participare, inscripţionarea CD-ului cu lucrările participanţilor, precum şi costurile pentru protocol. Lucrările vor fi prezentate pe secţiuni.

Pentru elevii Şcolii cu clasele I-VIII nr. 10 participarea este gratuită, costurile aferente fiind suportate din grantul alocat în cadrul proiectului. Condiţiile de participare rămân aceleaşi, maxim 2 lucrări de elev, maxim 4 elevi pentru un cadru didactic îndrumător.

Este indicat ca elevii participanţi să fie însoţiţi de profesorii îndrumători, pentru care se va organiza o secţiune separată, sub forma unei mese rotunde, aşa cum reiese din program.

Nu este admisă participarea indirectă pentru elevii din judeţul Suceava!

Fiecare autor va primi direct / prin poştă, diploma cu premiul acordat / diploma de participare, programul activităţii, CD-ul (cu ISBN).

10. PROGRAMUL  SESIUNII

Ora

Activitatea

9.00-9.30

Primirea participanţilor

Vizitarea expoziţiei, vizualizarea exponatelor

09:30 – 10:00

Festivitatea de deschidere

Prezentarea proiectului ,,Copilărie într-un cuib de cuc”

10:00 – 11:30

Prezentări pe secţiuni

11:30 – 12:00

Pauză de cafea

12:00 – 13:30

Prezentări pe secţiuni

13:30 – 14:00

Raportările activităţilor pe secţiuni. Înmânarea diplomelor.

Festivitatea de închidere

11. Coordonatori simpozion

Prof. Dumitru Chiuariu, director

Prof. Rodica Zimbru, coordonatorul proiectului

 

12. ComiTETUL  de organizare

Prof. Dumitru Chiuariu, director

Prof. Rodica Zimbru, profesor de limba şi literatura română, coordonatorul proiectului

Prof. Luminiţa Andronachi, profesor de limba şi literatura română

Prof. Maria Cucuveică, profesor de limba şi literatura română

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FIŞĂ DE ÎNSCRIERE

TEMA: COPILĂRIE FĂRĂ FRONTIERE

NUMELE   .................................................... PRENUMELE ..................................................................

PROFESOR ÎNDRUMĂTOR..................................................................................................................

ADRESA DE DOMICILIU ......................................................................................................................

......................................................................................................................................................................

E-MAIL  ....................................................................................................................................................

ŞCOALA  ...................................................................................................................................................

LOCALITATEA ......................................................................................................................................

JUDEŢUL  .................................................................................................................................................

TITLUL LUCRĂRII  ...............................................................................................................................

......................................................................................................................................................................

SECŢIUNEA/SUBSECŢIUNEA  LA CARE SE ÎNCADREAZĂ LUCRAREA

......................................................................................................................................................................

......................................................................................................................................................................

MODUL DE PARTICIPARE (bifaţi varianta aleasă):

o directă                                                          o prin trimiterea lucrării

MIJOLACE ICT NECESARE PREZENTĂRII

o videoproiector

 

o ecran proiecţie

 

o laptop / calculator / boxe

 

o altele (vă rugăm specificaţi) ...............................................................................................

 

Propus de: karla_rodica23 | 06.09.2011 18:30 | 2661 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Rolul de frate mai mare

Rivalitatea intre frati

Ziua Culturii Nationale in familie

Momente de sarbatoare

Comentarii (2)

0 0

10.09.2011 21:57 pirianuc

E interesant! Dar care sunt adresele de e-mail unde se trimit fisele de inscriere?

0 0

16.09.2011 09:47 karla_rodica23 - Autor

Buna ziua uturor.
Revin cu precizarea adreselor de e-mail ale persoanelor carora le puteti trimite materiale pentru sesiune. Iertare, se pare ca nu apar in textul publicat.
Asadar:
prof. Mariana Cucuveica, cucuveica_mariana@yahoo.com
prof. Luminita Andronachi, miluminpop@yahoo.com
Cerem scuze pentru mesajul incomplet.

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 51 evenimente

«APRILIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

320 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN