Şcoala cu
bune practici

55 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

PROIECTULUI EDUCAŢIONAL JUDEŢEAN “ANOTIMPURI DE POVESTE“, INCLUS ÎN CAEJ 2024 ALBA

SECTIUNILE PROIECTULUI: 1. Desene, afișe (în acuarela, tempera, creioane colorate; format A4) - clasele P - IV 2. Compuneri, eseuri, poezii în limba română - clasele III-IV 3. Desene, afișe realizate pe baza unor poezii.

Nume proiect: Proiectului educaţional judeţean “Anotimpuri de poveste“

Organizatori: Școala Gimnazială Nr. 2 Sebeș

Condiţii de participare: CONDIŢII DE PARTICIPARE: Participarea la activităţile descrise în regulamentul proiectului la adresa de e-mail: anotimpuridepoveste@gmail.com și trimiterea lucrărilor însoțite de: 1. Acordul de parteneriat ( ANEXA 1) 2. Formularul de înscrier

Perioadă înscriere: 01.03.2024 - 28.04.2024

Perioadă desfăşurare: 01.03.2024 - 10.05.2024

Învăţământ primar | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: mariam79 | 18.03.2024 00:12 | 2017 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

10 intrebari pentru sfarsitul de an scolar

Motivatia pentru invatare

Parentingul constient

Comunicarea parinte - copil

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

4 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN