Şcoala cu
bune practici

55 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

,,Proiect educațional ,,Şcoală- Idealuri- Provocări''

EDIŢIA I CAEJ PRAHOVA, poziția 160 Organizator Liceul ,, Simion Stolnicu”, oraşul Comarnic Perioada de desfăşurare: februarie- iulie 2023 Domeniul multidisciplinar SECȚIUNI: SIMPOZION ELEVI- clasele IX- XII CONCURS ELEVI clasele V-VIII – creație literară CONCURS ELEVI- clasele II- IV- creație plastică Colaj- numai pentru elevii cu CES ( clasele 0-VIII) Precizari: Nu există număr limită de participanți Participare directă- 29 aprilie 2023

Nume proiect: ,,Şcoală- Idealuri- Provocări''

Organizatori: Organizator Liceul ,, Simion Stolnicu”, oraşul Comarnic

Condiţii de participare: Participare directa, 29 aprilie 2023

Perioadă înscriere: 04.04.2023 - 22.04.2023

Perioadă desfăşurare: 04.04.2023 - 29.04.2023

PROIECT EDUCATIONAL> SIMPOZION ELEVI, CONCURS ELEVI

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: Visan_Ioana | 05.04.2023 00:34 | 2640 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Biasul de confirmare in rolul de parinte

Comunicarea parinte - copil

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

4 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN