Jocuri educaţionale

Curcubeu
Elemente intuitive de geometrie. Forme spaţiale
Matematica Clasa a III-a

Cutremur
Unităţi de măsurat lungimea
Matematica Clasa a III-a

Încurcatura geografică
Harta fizică a României. Puzzle
Geografie Clasa a IV-a

Manualul digital Intuitext de Limba și Literatura Română clasa a V-a – creat pentru a dezvolta abilități reale de comunicare

România este una dintre puținele țări din lume care a implementat în școli manualele digitale alături de cele tipărite, iar Intuitext este dintre primele companii specializate în educație care au dezvoltat astfel de resurse inovatoare. Astfel, varianta digitală a manualului de Limba și Literatura Română, clasa a V-a, îmbogățește valoarea instructiv-educativă a manualului print, fiind un instrument de lucru relevant, util și necesar atât pentru elev, cât și pentru profesor.

Manual LLR clasa a V-a

Iată principalele motive pentru care manualul digital de Limba și Literatura Română conceput de editura Intuitext este alegerea perfectă pentru un an școlar sub semnul bucuriei de a învăța:


1. Rubrica Important este transpusă în varianta digitală a manualului prin filme și animații care susțin procesul de învățare prin exemple concrete din viața elevului sau din experiența lui de zi cu zi. Informațiile teoretice sunt explicate clar, animațiile de predare-învățare fiind concepute din prisma introducerii elevului în universul realității predominat observabile.


Animațiile și filmele oferă și exemple noi, diferite de cele din manual.

Elevul învață despre vocabular și despre dinamica vocabularului pornind de la o definiție-metaforă a acestui concept, formulată de Tudor Arghezi, pentru ca, mai apoi, să fie adus în universul familiar, prin referirea la Harta Ștrengarilor din cartea Harry Potter.

 

Elevul urmărește o actriță „jucând“ elemente nonverbale și paraverbale: mimică, gestică, poziția corpului, intensitatea vocală, tempo-ul vorbirii, contactul vizual – toate acestea pot fi observate și analizate într-un film-animație modern, dar adecvat vârstei și intereselor elevilor.

 

2. Resurse precum poeziile, textele literare și nonliterare, beneficiază de ilustrare în digital.

Elevul urmărește o actriță profesionistă citind textul nonliterar Pinguinii, pe ecran succedându-se poze care susțin și îmbogățesc informațiile redate.

 

Actrița recită poezia Vară de Otilia Cazimir, oferind astfel un model de citire expresivă, de interpretare a unui text liric.


3. Exercițiile interactive sunt resurse care oferă elevului posibilitatea de a-și exersa cunoștințele în conformitate cu logica acestei discipline școlare, într-un context ludic. Exercițiile interactive îmbogățesc manualul prin oferirea de noi contexte de învățare, prilejuind dezvoltarea competențelor digitale printr-o varietate de acțiuni necesare rezolvării sarcinilor de lucru. De asemenea, elevul primește feedback imediat, beneficiind astfel de învățare ghidată.

Elevul devine un mic poet prin exercițiul Completări poetice identificând, prin acțiunea drag&drop, informații de detaliu dintr-un text literar.

Prin exercițiul interactiv Trecut, prezent, viitor, elevul recapitulează elemente de bază ale „centrului comunicării”, subliniind în text  verbe la cele trei timpuri.

Exercițiu interactiv ce vizează folosirea corectă a pronumelor de politețe dezvoltă și competența de tehnoredactare computerizată.

 

 

Manual LLr clasa a V-a

 

Propus de: Editura_Intuitext | 20.09.2017 18:31 | 4574 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Tulburarea de opozitionism

Echilibrul emotional

Comentarii (1)

0 0

10.10.2017 14:22 adriana_gabriela

Daca am ales acest manual , vom primi si ceva materiale? Un ghid al profesorului, o planificare?

Comentaţi

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«NOIEMBRIE 2019»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Magia toamnei

Propus de: 77adn

Sondajul zilei

Părinții se plâng că elevii au prea multe materii și ore. Conform noului plan-cadru, elevii claselor a VII-a și a VIII-a au 31-34 ore pe săptămână. Elevilor le-au fost introduse materii noi dar, și unele discipline din vechiul plan-cadru sunt considerate inutile de către părinți. Ce discipline, în opinia dumneavoastră, ar trebui eliminate?

406 voturi | 23 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: teoiordachioaie Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

A fost imbunatatit modul de vizualizare a documentelor. Acum puteti sa le vizualizati, apoi le descarcati