Jocuri educaţionale

Pinguinii
Înmulţiri în concentrul 0-1000
Matematica Clasa a III-a

Armonia culorilor
Fracţii egale
Matematica Clasa a IV-a

Întrecerea
Folosirea parantezelor în exerciţii
Matematica Clasa a III-a

Inima pământului,educația pentru o viață sănătoasă

Scopul proiectului este de a dezvolta o profunda intelegere a modului in care generatiile anterioare pot adopta un mod de viață natural in folosul noilor generații. Procedând așa, obiectivul nostru este de a educa adolescenții cu privire la evitarea chimicalelor din alimente, o nutriție sănătoasa, produsă de ei inșiși, devenind astfel consumatori constienți și responsabili și implicit increzători in depăsirea provocărilor vietii.

Nume proiect: HEART ERASMUS+

Organizatori: 1.Scoala Gimnaziala Speciala nr. 4 – Romania;

Condiţii de participare: Parteneriat cu: 2.Litija Elementary School – Slovenia 3..Escola Básica e Secundária Gonçalves Zarco – Portugalia; 4.Primary school nr 1 in Bedzin – Polonia; 5.The Italian school “G. Pascoli” – Italia; 6.Ali Kütük Ortaokulu – Turcia

Perioadă înscriere: 23.02.2019 - 28.02.2019

Perioadă desfăşurare: 01.09.2019 - 31.08.2020

Proiectul acopera o diversitate de subiecte care au legatura cu un mod de viață natural, o viata sanatoasa  pentru a deveni consumatori constienti, respectiv producatori.

Telul nostru este, de asemenea, sa incurajam adolescentii sa-si schimbe obiceiurile nesanatoase de alimentatie si sa promovam alimentatia sanatoasa.

Toate scolile impart o viziune comuna de educatie a tineretului pentru  a devenI constienti asupra acestei probleme de importanta mondiala, de a castiga sensul responsabilitatii sociale, de inventa si produce lucruri noi, de a-si schimba comportamentul si de a impartasi informatiile pe care le primesc la scoalai parintilor, cat si comunitatii.

Obiectivele proiectului:

  • De a institui la copii obiceiuri alimentare sănătoase, care vor dura până la maturitate;
  • Să dezvolte abilitățile de a combina nutrienți prin efectuarea de gustări echilibrate și diverse;
  • Să dezvolte abilitățile de bază, cum ar fi alfabetizarea, matematica, știința și tehnologia, care faciliteaza;
  • accesul la ocuparea forței de muncă și incluziunea social;
  • Sa stimuleze tinerii să redescopere vechea cunoaștere a vieții natural;
  • Să organizeze întâlniri, conferințe, ateliere de lucru și emisiuni pentru o viață sănătoasă și pentru alimente naturale;
  • Răspândirea activităților prin organizarea de vizite la nivel central, regional și local;
  • Să promoveze CLIL prin istoria, geografia, știința, arta și muzica țărilor;
  • Să dezvolte abilitățile studenților de a fi cercetători deschisi și participanți prin colaborare;
  • Stimularea și îmbunătățirea utilizării limbilor străine;
  • Promovarea dimensiunii europene în educație;
  • Să construiască și să dezvolte așa-numitele competențe din secolul 21;
  • Sprijinirea cadrelor didactice în introducerea de practici cooperative și inovatoare, digitale și non-digitale.

Metodele vor  conduce  la dezvoltarea obiectivelor proiectului  :descoperirea invatarii, discutii in clasa,invatarea prin cooperare, invatarea de unul singur, investigatii pe site, studii de caz,jocuri de rol, invatarea computerizata.

Principalele instrumente de comunicare dintre parteneri vor  fii discutiile pe Twinspace, e-mail-urile, conferintele video, blogul public, Skype si altele. Vom folosi, de asemenea si  mail-ul clasic.

Pentru a atinge scopurile proiectului, vor fii programate diverse activitati. Inainte de schimbul pe termen scurt, elevii vor  participa la sesiuni de discutii pe Twinspace apoi, dupa schimb, ei vor impartasi experientele pe Twinspace. De asemenea, inainte, in timpul si dupa schimburi, toti partenerii scolilor vor colabora pe platforma e Twinning.

In plus, elevii vor fii angajati  si in alte activitati: crearea unui logo al proiectului, cercetari despre un mod de viata sanatos, participarea la workshop-uri, desfasurarea campaniei  privind  risipa de hrana, pregatirea  de tutorial, video si prezentari, portofolii, completarea in jurnale, documentare, interviuri, organizarea unor targuri de caritate cu diferite ocazii, activitati sportive, competitii.

Rezultate planificate/asteptate:

  • Ziare, Food Hackers Handbook, Carte de retete, Documentare;
  • Calendarul proiectului, Logo-ul, chestionare si portofolii;
  • O colectie de povesti, video,cantece folk,fotografii,retete;
  • Tricourile proiectului, mestesugurile;
  • Brosurile proiectului, pagini web, expozitii,conferinte, schimbul de bune practici,dobandirea  de experienta in timpul derularii proiectului si dialogul multicultural;
  • Expozitie de fotografie,blog-uri,jurnale online si prezentari,expozitie de postere,video si interviuri;

Propus de: Marilena0 | 24.02.2019 05:29 | 553 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Sentimentul puterii personale la adolescenti

Independenta
Increderea in sine
Responsabilitatea

Metode de a memora mai usor

Metode de invatare

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 62 evenimente

«MAI 2020»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Diafanele păpădii

Propus de: adinanedelcu

Vocea profesorilor

Ce întrebări i-aţi pune unui specialist în predarea-învăţarea-evaluarea online? Echipa Didactic va obţine răspunsurile pentru dvs!

Sondajul zilei

Ce măsuri le considerați că ar trebui luate de Ministerul Educației, pentru a sprijini activitatea online pentru elevi și profesori?

139 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: ProfesorAdi Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Accesaţi Lecţii online şi împărtăşiţi colegilor ideile dvs.