Jocuri educaţionale

Pericol de explozie
Adunări şi scăderi în concentrul 0-10000
Matematica Clasa a III-a

Întrecerea
Folosirea parantezelor în exerciţii
Matematica Clasa a III-a

Duel geometrie
Liniile importante în triunghi
Matematica Clasa a VI-a

Inima pământului,educația pentru o viață sănătoasă

Scopul proiectului este de a dezvolta o profunda intelegere a modului in care generatiile anterioare pot adopta un mod de viață natural in folosul noilor generații. Procedând așa, obiectivul nostru este de a educa adolescenții cu privire la evitarea chimicalelor din alimente, o nutriție sănătoasa, produsă de ei inșiși, devenind astfel consumatori constienți și responsabili și implicit increzători in depăsirea provocărilor vietii.

Nume proiect: HEART ERASMUS+

Organizatori: 1.Scoala Gimnaziala Speciala nr. 4 – Romania;

Condiţii de participare: Parteneriat cu: 2.Litija Elementary School – Slovenia 3..Escola Básica e Secundária Gonçalves Zarco – Portugalia; 4.Primary school nr 1 in Bedzin – Polonia; 5.The Italian school “G. Pascoli” – Italia; 6.Ali Kütük Ortaokulu – Turcia

Perioadă înscriere: 23.02.2019 - 28.02.2019

Perioadă desfăşurare: 01.09.2019 - 31.08.2020

Proiectul acopera o diversitate de subiecte care au legatura cu un mod de viață natural, o viata sanatoasa  pentru a deveni consumatori constienti, respectiv producatori.

Telul nostru este, de asemenea, sa incurajam adolescentii sa-si schimbe obiceiurile nesanatoase de alimentatie si sa promovam alimentatia sanatoasa.

Toate scolile impart o viziune comuna de educatie a tineretului pentru  a devenI constienti asupra acestei probleme de importanta mondiala, de a castiga sensul responsabilitatii sociale, de inventa si produce lucruri noi, de a-si schimba comportamentul si de a impartasi informatiile pe care le primesc la scoalai parintilor, cat si comunitatii.

Obiectivele proiectului:

  • De a institui la copii obiceiuri alimentare sănătoase, care vor dura până la maturitate;
  • Să dezvolte abilitățile de a combina nutrienți prin efectuarea de gustări echilibrate și diverse;
  • Să dezvolte abilitățile de bază, cum ar fi alfabetizarea, matematica, știința și tehnologia, care faciliteaza;
  • accesul la ocuparea forței de muncă și incluziunea social;
  • Sa stimuleze tinerii să redescopere vechea cunoaștere a vieții natural;
  • Să organizeze întâlniri, conferințe, ateliere de lucru și emisiuni pentru o viață sănătoasă și pentru alimente naturale;
  • Răspândirea activităților prin organizarea de vizite la nivel central, regional și local;
  • Să promoveze CLIL prin istoria, geografia, știința, arta și muzica țărilor;
  • Să dezvolte abilitățile studenților de a fi cercetători deschisi și participanți prin colaborare;
  • Stimularea și îmbunătățirea utilizării limbilor străine;
  • Promovarea dimensiunii europene în educație;
  • Să construiască și să dezvolte așa-numitele competențe din secolul 21;
  • Sprijinirea cadrelor didactice în introducerea de practici cooperative și inovatoare, digitale și non-digitale.

Metodele vor  conduce  la dezvoltarea obiectivelor proiectului  :descoperirea invatarii, discutii in clasa,invatarea prin cooperare, invatarea de unul singur, investigatii pe site, studii de caz,jocuri de rol, invatarea computerizata.

Principalele instrumente de comunicare dintre parteneri vor  fii discutiile pe Twinspace, e-mail-urile, conferintele video, blogul public, Skype si altele. Vom folosi, de asemenea si  mail-ul clasic.

Pentru a atinge scopurile proiectului, vor fii programate diverse activitati. Inainte de schimbul pe termen scurt, elevii vor  participa la sesiuni de discutii pe Twinspace apoi, dupa schimb, ei vor impartasi experientele pe Twinspace. De asemenea, inainte, in timpul si dupa schimburi, toti partenerii scolilor vor colabora pe platforma e Twinning.

In plus, elevii vor fii angajati  si in alte activitati: crearea unui logo al proiectului, cercetari despre un mod de viata sanatos, participarea la workshop-uri, desfasurarea campaniei  privind  risipa de hrana, pregatirea  de tutorial, video si prezentari, portofolii, completarea in jurnale, documentare, interviuri, organizarea unor targuri de caritate cu diferite ocazii, activitati sportive, competitii.

Rezultate planificate/asteptate:

  • Ziare, Food Hackers Handbook, Carte de retete, Documentare;
  • Calendarul proiectului, Logo-ul, chestionare si portofolii;
  • O colectie de povesti, video,cantece folk,fotografii,retete;
  • Tricourile proiectului, mestesugurile;
  • Brosurile proiectului, pagini web, expozitii,conferinte, schimbul de bune practici,dobandirea  de experienta in timpul derularii proiectului si dialogul multicultural;
  • Expozitie de fotografie,blog-uri,jurnale online si prezentari,expozitie de postere,video si interviuri;

Propus de: Marilena0 | 24.02.2019 05:29 | 365 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Sanatatea emotionala in vacanta de vara

Echilibrul emotional
Vacanta in familie

Calitati pozitive ale unui copil

Comunicarea parinte - copil
Increderea in sine

Copil responsabil

Responsabilitatea

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Comentaţi

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 25 evenimente

«IULIE 2019»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


"Drag mi-e jocul romanesc"

Propus de: Andrei-Mirela

Sondajul zilei

Ce ar fi mai potrivit pentru o vacanță activă a școlarilor?

27 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Pentru cadrele didactice din preuniversitar: Abonaţi-vă la Premium și puteţi avea mai multe puncte la dosarul personal!