Şcoala cu
bune practici

55 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Conferinta internationala Caring and Sharing

În cadrul parteneriatului strategic de educaţie şcolară Erasmus+, 2015-1-UK01-KA219-013600_3, cu tema „Caring and sharing”, Şcoala Gimnazială „Avram Iancu” din Câmpia Turzii organizează conferinţa cu participare internaţională „Comunic şi împărtăşesc”, în data de 18 octombrie 2016 (marti) începând cu ora 14.00, în Sala mică a Casei de Cultură “Ionel Floaşiu.

Nume proiect: Proiect Erasmus

Organizatori: Scoala Gimnaziala Avram Iancu din Campia Turzii

Condiţii de participare: Dorinta de implicare, exemple pozitive din experienta de dascal referitoare la dezvoltarea comunicarii a socialiyarii si integrarii copiilor in comunitate Fara taxa de participare

Perioadă înscriere: 14.09.2016 - 01.10.2016

Perioadă desfăşurare: 18.10.2016

În cadrul parteneriatului strategic de educaţie şcolară Erasmus+, 2015-1-UK01-KA219-013600_3, cu tema „Caring and sharing”, Şcoala Gimnazială „Avram Iancu” din Câmpia Turzii organizează conferinţa cu participare internaţională „Comunic şi împărtăşesc”, în data de 18 octombrie 2016 (marti) începând cu ora 14.00, în Sala mică a Casei de Cultură “Ionel Floaşiu”. La acestă conferinţă vor participa şi cadre didactice din instituţiile partenere:

  • ·        Kindervilla, Innsbruck, Austria
  • ·        Basisschool Sint-Paulus, Kortrijk, Belgia
  • ·        İzmir Özel Fatih Koleji İşletmeleri, Izmir, Turcia
  • ·        Godinton Primary School din Ashford, Marea Britanie

Prin acest eveniment ne propunem un cadru deschis de comunicare a experienţelor şi practicilor pozitive ale cadrelor didactice având ca reper modalităţile oportune de dezvoltare a comunicării, socializării şi integrării copiilor în comunitate.

Vă aşteptăm cu lucrări, articole, studii legate de modalităţile prin care noi, cadrele didactice, putem creea în şcolile noastre un mediu sigur, stabil, în care elevii se dezvoltă armonios. Primul pas spre a facilita integrarea tuturor elevilor, pe lângă sprijinul și inspirația colegilor, este suportul lingvistic care trebuie să fie disponibil și adaptat particularităților copiilor.

Dorința noastră este ca acest eveniment  să fie unul nonformal, de aceea nu impunem detalii tehnice asupra lucrării  şi nu solicităm taxă de participare. Prezentarea în limba engleză va fi facilitată de translatorii conferinţei.

Articolele vor fi publicate sub forma unui CD cu ISBN. Pentru particparea indirectă rugăm doritorii să treacă adresa poştală pentru trimiterea mapei conferinţei, cu plata  ramburs(taxa poştală).

Lucrările vor fi trimise  pe adresa corinafurdui@yahoo.com, până pe data de 1 octombrie 2016   Inf: telefon 0740162896

Director, prof.Ana Popescu                                           Coord.proiect, prof.Bozbici Corina

 

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: corinabozbici | 14.09.2016 15:29 | 2754 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Biasul de confirmare in rolul de parinte

Comunicarea parinte - copil

Comentarii (2)

1 0

19.09.2016 09:32 ligia_chris

Se poate participa indirect? Exista o taxa de participare?

0 0

24.09.2016 22:35 blajeanca

Educatoarele pot participa?

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

4 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN