Şcoala cu
bune practici

36 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

CONCURSUL NAȚIONAL DE CREAŢIE LITERARĂ/ESEU”MIHAI EMINESCU” ediţia a XII-a, 15 ianuarie 2021

Concursul se adresează elevilor din clasele a IX-a – a XII-a Concursul va cuprinde două secțiuni: I. creație literară : poezie, proză II. eseu cu tema: Interferențe eminesciene în literatura română și în literatura universală / Eminescu – între mitizare şi denigrare?, având ca repere citate critice

Nume proiect: CONCURSUL NAȚIONAL DE CREAŢIE LITERARĂ/ESEU”MIHAI EMINESCU”

Organizatori: Colegiul Naţional ”Mihai Viteazul” Slobozia, împreună cu instituțiile partenere

Condiţii de participare: Participanții pot trimite, la alegere, pentru secțiunea I. creație literară: - poezie (7-10 texte) - proză (maximum 3 texte) pentru secțiunea II. eseu- ( un eseu de minimum 2 pagini)

Perioadă înscriere: 20.12.2020 - 12.01.2021

Perioadă desfăşurare: 13.01.2021 - 15.01.2021

A.1. Concursul se adresează elevilor din clasele a IX-a – a XII-a

A.2.Concursul va cuprinde două secțiuni:

I.creație literară : poezie, proză

II.eseu cu tema: Interferențe eminesciene în literatura română și în literatura universală / Eminescu – între mitizare şi denigrare?, având ca repere unul dintre citatele critice prevăzute în regulament

Propus de: semper | 13.12.2020 16:18 | 5006 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Rolul de frate mai mare

Rivalitatea intre frati

Ziua Culturii Nationale in familie

Momente de sarbatoare

Valorile morale

Valorile morale

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 32 evenimente

«FEBRUARIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre simularea Evaluării Naționale pentru clasa a 8-a? Votați ceea ce vi se pare mai important, comentați.

60 voturi | 3 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN