Concurs stiintific_ CAEJ Dolj pozitia 80

Scopul proiectului: Dezvoltarea competentelor transversale si cresterea motivatiei elevilor pentru studiu, prin utilizarea abordărilor cross-curriculare inovatoare în studiul matematicii si stiintelor.

Nume proiect: LINKS TO THE REAL WORLD-

Organizatori: LICEUL TEORETIC „TUDOR ARGHEZI” Str. Bucovina Nr.5, Craiova, Dolj 0251433227

Condiţii de participare: Pot participa elevi din judetul Dolj, din clasele IX-XI. Profesorii coordonatori vor trimite formularul de inscriere completat pe adresa de e-mail: monasi2003@yahoo.com. Termen limita de inscriere: 8 mai ora 17.00. Elevii se vor prezenta cu actul de i

Perioadă înscriere: 20.04.2016 - 08.05.2016

Perioadă desfăşurare: 10.05.2016

Concursul se va desfasura prin participare directa si consta intr-o proba scrisa cu durata de 2 ore. Subiectele de concurs sunt unice pentru elevii claselor IX-XI, sunt structurate cross-curricular si vizeaza continuturi ale programelor scolare in vigoare pentru clasele IX-XI la disciplinele matematica, fizica, chimie, biologie si geografie.
Subiectele sunt redactate in limba engleza utilizand diferite tipuri de itemi.

Mai multe informatii puteti gasi in documentul atasat.

Învăţământ liceal | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: ancabarbulescu | 05.05.2016 15:33 | 593 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Despre generozitate

Valorile morale

Rolul de tap ispasitor in familie

Comunicarea parinte - copil

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 23 evenimente

«IUNIE 2021»
LuMaMiJoViSaDu
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


lucram cu spor

Propus de: dragomirescu

Sondajul zilei

Care credeți că sunt cauzele predominante ale eficienței scăzute a procesului de predare-învățare-evaluare desfășurat online?

7 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: cristeadianaromana Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN