Jocuri educaţionale

Podul
Adunarea şi scăderea fracţiilor cu acelaşi numitor
Matematica Clasa a IV-a

Pinguinii
Înmulţiri în concentrul 0-1000
Matematica Clasa a III-a

Fagurele
Noţiunea de fracţie
Matematica Clasa a IV-a

Concurs Regional

Este un concurs adresat elevilor din învăţământul preşcolar, primar ,gimnazial şi liceal. Proiectul ,,Oraşul viitorului ,,începe cu o întrebare Cum văd lumea în viitorul îndepărtat? Pentru a răspunde la aceasta, elevii participanţi îsi imaginează,cercetează,proiectează şi construiesc oraşe ale viitorului care întruchipează viziunea lor.

Nume proiect: ,,Oraşul viitorului,,

Organizatori: Prof. Chiş Ioana Delia Prof.înv.primar .Bolojan Lucia Prof.înv.primar. Maroşy Ştfania

Condiţii de participare: Elevii din învăţământul preşcolar, primar,gimnazial şi liceal sub coordonarea cadrelor didactice din ţară.

Perioadă înscriere: 01.05.2019 - 28.05.2019

Perioadă desfăşurare: 27.05.2019 - 30.05.2019

Elevii participanti vor primi diplome de premii şi de participare la concurs ,iar coordonatorii vor primi diplome de participare şi adeverinţă de participare la expoziţia care va avea loc la Primăria Oraşului Zalău.

Propus de: AlexBolojan98 | 02.05.2019 14:52 | 722 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Relatia mama-fiu

Comunicarea parinte - copil

Relatia tata-fiu

Comunicarea parinte - copil

Comentarii (2)

0 0

03.05.2019 14:05 ionutz_iancu

Acordul de parteneriat unde îl găsesc?

0 0

07.05.2019 11:55 AlexBolojan98 - Autor

Vă rugăm să ne lăsați o adresă de e-mail și vă redirecționăm proiectul complet.

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 21 evenimente

«MARTIE 2021»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Fluturi

Propus de: dnasim

Sondajul zilei

Despre activitățile remediale . Credeți că elevii dvs. au nevoie de ele? Comentați!

392 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN