CONCURS NAȚIONAL DE CREAȚIE ARTISTICĂ

Mediatizând strategiile de diminuare a violenţei în mediul şcolar, echipa de proiect continuă linia activităţilor, conştientizând în rândul elevilor necesitatea găsirii unor remedii pentru violenţă şi sensibilizând comunitatea asupra bunelor practici de prevenire a violenţei prin implicarea elevilor în diferite concursuri, ateliere de creaţie, vizionări de filme, activităţi sportive alături de partenerii proiectului, ştiut fiind faptul că violenţa ne priveşte pe toţi.

Nume proiect: Pentru o scoala nonviolenta

Organizatori: Scoala Gimnaziala "Elena Doamna" Tulcea

Condiţii de participare: -elevi din ciclul primar si ciclul gimnazial -sectiunile: desen/afis si creatie literara (ciclul primar); -sectiunile fotografie/poster si eseu (ciclul gimnazial) -fara taxa de participare

Perioadă înscriere: 25.10.2015 - 18.12.2015

Perioadă desfăşurare: 01.01.2015 - 31.05.2015

Proiectul se adresează elevilor din şcolile gimnaziale care conştientizează fenomenul violenţei în mediul şcolar şi pot utiliza mijloacele de exprimare artistică, pentru a corecta unele probleme şi pentru a contribui la peer-mediation.

Propus de: 2630324364223 | 29.10.2015 11:42 | 2468 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Abordare versus evitare

Echilibrul emotional
Increderea in sine

Stil de viata sanatos

Educatie pentru sanatate

Functii executive si dezorganizare

Cum organizam timpul

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 52 evenimente

«MAI 2022»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Sărbătorim PAȘTELE!

Propus de: elza

Sondajul zilei

Noua structură a anului școlar (2022-2023)a fost oficializată. Considerați că aplicarea ei va duce la îmbunătățirea activității școlare, comparativ cu cea în semestre?

105 voturi | 3 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: sportiv Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN