Şcoala cu
bune practici

46 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Concurs Județean „COPIL ca TINE sunt şi EU...”

Abordarea incluzivă cere ca instituția de învățământ să aibă atenţia concentrată asupra copiilor, să aprecieze diferenţele dintre ei şi să adapteze aceste diferenţe. Tematica acestui proiect vizează promovarea strategiilor de integrare şi incluziune a copiilor cu CES. SECȚIUNILE CONCURSULUI: Secțiunea I: • Desfășurarea unor activităţi creative, sportive sau cultural-artistice, împreună cu preșcolarii/elevii și copiii cu CES, respectând tema concursului. Secțiunea a II-a: • Realizarea unor lucrări plastice (desene, picturi, colaje, aplicații), de către preșcolari/elevi și copii cu CES, respectând tema concursului. CONSIDERAȚII GENERALE: Concursul se adresează grădinițelor și școlilor(clasele I-IV) din județul Botoșani, care desfășoară activități cu copii cu CES. Concursul este fără taxă de participare. Perioada de înscriere în concurs este 14 martie- 1 iunie 2016, pe adresa de e-mail gradinitanr9dorohoi@yahoo.com.

Nume proiect: „COPIL ca TINE sunt şi EU...”

Organizatori: Grădinița cu P.P. ”Ștefan cel Mare și Sfânt” Dorohoi

Condiţii de participare: Secțiunea I: • Desfășurarea unor activităţi creative, sportive sau cultural-artistice, împreună cu preșcolarii/elevii și copiii cu CES, respectând tema concursului. Secțiunea a II-a: • Realizarea unor lucrări plastice (desene, pictur

Perioadă înscriere: 14.03.2016 - 01.06.2016

Perioadă desfăşurare: 14.03.2016 - 01.06.2016

Concurs Județean

COPIL  ca  TINE  sunt  şi  EU...”

Educaţia incluzivă înseamnă că toţi copiii şi tinerii învaţă împreună în structuri obişnuite ale învăţământului preşcolar, şcolar şi superior. Incluziunea implică ca toţi elevii să participe în viaţa şi activităţile şcolii, indiferent de nevoile pe care le au. Incluziunea este văzută ca un proces continuu de depăşire a barierelor de învăţare şi participare pentru toţi copiii şi tinerii.

Copiii învaţă tot timpul atât în cadrul grădiniței, cât şi în afara ei. Copiii cu dificultăţi de învăţare au o altă manieră şi un alt ritm de învăţare, spre deosebire de alții. În momentul în care copilul întâmpină probleme în procesul de învăţare, trebuie să vedem dacă în cadrul grădiniței/şcolii nu există ceva care îl împiedică pe acesta să înveţe.

Această abordare este diferită de abordarea tradiţională în care se presupune că, dacă un copil are dificultăţi de învăţare, acel copil este o problemă şi el trebuie să se schimbe şi nu grădinița/şcoala. Abordarea incluzivă cere ca instituția de învățământ să aibă atenţia concentrată asupra copiilor, să aprecieze diferenţele dintre ei şi să adapteze aceste diferenţe.

Tematica acestui proiect vizează  promovarea strategiilor de integrare şi incluziune a copiilor cu CES.

SECȚIUNILE CONCURSULUI:

Secțiunea I:

  • Desfășurarea  unor activităţi creative, sportive sau cultural-artistice, împreună cu preșcolarii/elevii și copiii cu CES, respectând tema concursului.

Secțiunea a II-a:

  • ·

CONSIDERAȚII GENERALE:

Concursul se adresează grădinițelor și școlilor(clasele I-IV) din județul Botoșani, care desfășoară activități cu copii cu CES.

Concursul este fără taxă de participare.

Perioada de înscriere în concurs este 14 martie- 1 iunie 2016, pe adresa de e-mail gradinitanr9dorohoi@yahoo.com.

 

Propus de: cata_me88 | 14.03.2016 21:55 | 1838 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Rolul de frate mai mare

Rivalitatea intre frati

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 33 evenimente

«MAI 2024»
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

380 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN