Jocuri educaţionale

Joc de colorat
Joc de colorat. Culori calde-reci etc.
Matematica Clasa a II-a

Foca la distracţie
Adunări şi scăderi în concentrul 0-10000
Matematica Clasa a III-a

Baloane
Adunări şi scăderi fără trecere peste ordin
Matematica Clasa a II-a

Manual Intuitext de Chimie clasa a VII-a - Locul 1 la calitate! Aflați de ce!

Chimia este una dintre ele mai fascinante și provocatoare științe, însă pentru a-i descoperi tainele și frumusețea, elevii au nevoie atât de un cadru didactic dedicat, cât și de resurse educaționale moderne și de calitate.

Din fericire, veștile bune vin încă dinaintea începerii noului an școlar! Manualul Intuitext de Chimie a obținut cel mai mare punctaj la evaluarea calitativă pe conţinut ştiinţific dintre manualele evaluate de experţi.

Realizat de o echipă de autori cu o experiență didactică bogată – Acad. Marius Andruh, Daniela Bogdan, Mihaela Morcovescu și Iuliana Costeniuc – manualul de Chimie reprezintă un instrument de studiu ce încurajează curiozitatea nativă a copiilor și dorința lor de a înțelege fenomenele acestei științe.

Descoperiți în continuare câteva dintre punctele forte datorită cărora această lucrare a obținut locul 1 în urma evaluării calitative CNEE.

 

Așadar, manualul Intuitext de Chimie pentru clasa a VII-a:

- Stimulează curiozitatea naturală a copiilor pentru științe.

- Contribuie la optimizarea procesului de predare-învățare-evaluare, cele cinci unități de învățare oferind elevilor contexte de familiarizare cu noțiuni noi, de exersare, de consolidare a deprinderilor și abilităților, de sistematizare a achizițiilor dobândite, de evaluare și autoevaluare a propriilor capacități.

- Propune activități de învățare variate care exersează observarea sistematică și independentă, experimentul, problematizarea sau învăţarea prin descoperire.

- Conține exemple și contexte desprinse din universul de cunoaștere al elevilor.

- Propune conținuturi abordate prin prisma interdisciplinarității, oferind astfel o imagine de ansamblu unor aspecte din viața cotidiană.

- Propune activități de ameliorare și dezvoltare după probele de evaluare

- Oferă resurse adecvate, diverse, bine organizate, pentru dezvoltarea competențelor, prin activități de învățare variate, antrenante şi flexibile, bazate pe strategii activ-participative care să poată asigura înțelegerea, fixarea, transferul și sistematizarea cunoștințelor de către elevi, având în vedere competențele specifice din programa școlară.

- Textele și suporturile vizuale conțin informații științifice selectate în funcţie de relevanța lor pentru atingerea competențelor specifice.

- Conținuturile din programă sunt abordate în manual în aşa fel încât sǎ asigure dezvoltarea limbajului și operaționalizarea conceptelor în contexte creative și să faciliteze conexiuni pe care un elev de 13-14 ani le poate realiza pornind de la experienţa proprie. În manual se regǎsesc activitǎți practice și exemple din viața cotidianǎ, care conduc la realizarea finalitǎților programei școlare, a transferului de cunoştinte pentru o învăţare transdisciplinară.

- Conține atât metode tradiționale de evaluare, cât și metode complementare, moderne de evaluare, cum ar fi portofoliul, investigația. În cadrul metodelor tradiționale de evaluare sunt utilizați atât itemi obiectivi, cât și semiobiectivi și subiectivi.

- În cadrul metodelor complementare, moderne de evaluare, elevii sunt solicitați să facă unele activități de cercetare, de exemplu, sunt îndrumați să realizeze o investigaţie despre poluarea apei în localitatea în care locuiesc, fiind ghidați în realizarea acesteia de întrebări de tipul: Ce veți face?, De ce veți face?, Materialele de care aveți nevoie?, Cum veți face?, Cum veți ști că ați reușit?, dar și de criterii de autoevaluare și de sugestii de realizare.

- Prezintă numeroase exemple de probleme rezolvate. La sfârșitul fiecărei lecții sunt Exerciții și probleme care îl ajută pe profesor în realizarea feed-back-ului. La sfârșitul fiecărei unități de învățare se realizează o Evaluare sumativă. Acest test poate fi folosit de profesor la evaluare sau de elevi pentru autoevaluare. Tot la sfârșitul fiecărei unități de învățare itemii de la Exersare și dezvoltare sunt destinați ameliorării procesului de învățare pentru elevii care au întâmpinat dificultăţi, dar și pentru pregătirea la un nivel mai ridicat pentru elevii care doresc să aprofundeze.

- manualul digital conține resurse educaționale, imagini și experimente de laborator prin care copiii înțeleg mai bine și într-un mod mai plăcut diverse fenomene.

Descoperiți în experimentul Vulcanul Chimic (prima unitate) cum le sunt prezentate copiilor fenomenele care nu modifică compoziția substanțelor:

 

Transformarea substanțelor prin ardere este o altă lecție din manualul de Chimie pe care elevii o vor înțelege mai ușor cu ajutorul filmulețelor din varianta digitală.

 

 

RĂSFOIȚI MANUALUL DIGITAL

Propus de: Editura_Intuitext | 13.09.2019 10:13 | 1803 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Managementul clasei de elevi

Comunicarea cu cadrele didactice
Note mici la scoala
Violenta la scoala

Dintii sparti la copii

Educatie pentru sanatate

Tulburarea de opozitionism

Echilibrul emotional

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Comentaţi

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 21 evenimente

«DECEMBRIE 2019»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Salvati planeta Pamant !

Propus de: Ela123

Sondajul zilei

Părinții se plâng că elevii au prea multe materii și ore. Conform noului plan-cadru, elevii claselor a VII-a și a VIII-a au 31-34 ore pe săptămână. Elevilor le-au fost introduse materii noi dar, și unele discipline din vechiul plan-cadru sunt considerate inutile de către părinți. Ce discipline, în opinia dumneavoastră, ar trebui eliminate?

1159 voturi | 52 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: teoiordachioaie Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

A fost imbunatatit modul de vizualizare a documentelor. Acum puteti sa le vizualizati, apoi le descarcati