Şcoala cu
bune practici

45 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Simpozion national Braila

SIMPOZION NAŢIONAL

“ SPRIJINUL TĂU DE AZI MĂ AJUTĂ SĂ DEVIN INDEPENDENT MÂINE"

Brāila
9 februarie 2008

Inspectoratul Şcolar Judeţean Casa Corpului Didactic Şcoala “Mihail Kogālniceanu” Şcoala Specialā Brāila

SIMPOZION NAŢIONAL CU TEMA:

“ SPRIJINUL TĂU DE AZI MĂ AJUTĂ SĂ DEVIN INDEPENDENT MÂINE!”

1. ORGANIZATORI:

* Şcoala Generală “Mihail Kogālniceanu”- Brāila

* Şcoala Specialā - Brāila

* Centrul Judeţean de Resurse şi Asistenţā Educaţionalā – Brāila



2. PARTENERI:

* Inspectoratul Şcolar Judeţean Brāila

* Casa Corpului Didactic Brāila



3. SCOPUL:

-Valorizarea lucrului în echipă interdisciplinară;

-Popularizarea documentelor curriculare adaptate;

-Prezentarea instrumentelor de lucru utilizate în predarea diferitelor discipline şcolare, la clasa incluzivă şi în munca individuală cu elevul/copilul cu C.E.S.;

- Promovarea unor metode de bune practici în lucrul cu părinţii şi comunitatea.



4. MOTIVAREA PROIECTULUI:

Educaţia incluzivā se adresează tuturor copiilor şi promovează ideea că şcoala trebuie să se schimbe şi să se adapteze nevoilor elevului şi nu invers. Educaţia incluzivă garantează prin flexibilitatea sa pregătirea pentru viaţa socială şi profesională a tuturor elevilor cu / fără deficienţă.

Beneficiul acestui tip de învăţământ rezultă din: eliminarea barierelor de învăţare; asigurarea şanselor egale tuturor elevilor, indiferent de sex, clasă socială, rasă, condiţie socială, etc., soluţiile efective, adaptate nevoilor de învăţare ale fiecărui elev, lucrul în echipă-cadru didactic de la clasă şi cadru didactic de sprijin, psiholog, consilier şcolar, logoped, medic şcolar, părinte, mediator şcolar, comunitatea.

Cu certitudine şcoala este cea care contribuie la formarea capacitāţilor cognitive şi de integrare socialā, dar tot şcoala ne–a demonstrat că acceptarea diferenţelor poate fi un punct de pornire în valorizarea fiecăruia dintre noi.



5. OBIECTIVE GENERALE:

-Promovarea modelelor de bune practici şi valorizarea muncii de echipă interdisciplinară;

-Dezvoltarea unor abilităţi de lucru corespunzătoare diversităţilor de nevoi de învăţare la nivelul clasei.



6. GRUP ŢINTĂ: cadre didactice din învăţământul preuniversitar, cadre didactice de sprijin, psihologi, psihopedagogi, mediatori şcolari, logopezi, consilieri şcolari, manageri educaţionali.



7. DATA ŞI LOCUL DESFĂŞURĂRII: 9 februarie 2008, Şcoala cu clasele I-VIII “Mihail Kogālniceanu”- Brāila, str. Costache Negruzzi nr.102, cart. Brāiliţa, jud. Brāila, cod 810387.



8. REGULAMENT DE PARTICIPARE:

- înscrierea participanţilor – termen 15 noiembrie 2007, pe baza fişei de înscriere expediată pe una din adresele de e-mail: iordan_doralina@yahoo.com; lidia_maria68@yahoo.com; rita_drambei@yahoo.com;

- persoane de contact: prof. Carmen Budur (0740751163), prof.Marioara Dobre (0723330656);.

- depunerea lucrārilor – pânā la data de 20 decembrie 2007 în format electronic, în două fişiere separate (lucrarea şi rezumatul acesteia). Specificaţi numele, prenumele şi funcţia, şcoala unde lucraţi, adresa completā de domiciliu, date de contact. İn plic se vor trimite lucrarea şi rezumatul acesteia listate şi pe suport electronic, precum şi chitanţa pentru confirmarea plāţii;

- redactarea lucrārilor – format A4, pe o singurā parte, scris la un rând, cu margini egale 20 mm, cu caractere româneşti (Arial 12). Titlul lucrārii va fi scris cu Arial 14 Bold, centrat. Autorul şi instituţia vor fi scrise douā rânduri mai jos, centrat (Arial 12). Bibliografia se va consemna la sfârşitul lucrārii, în ordinea urmātoare:numele şi prenumele autorului, titlul lucrārii, editura, oraşul, anul, capitolul.

Lucrările vor pune accent pe aspecte practice şi cel mult 25% pe aspecte teoretice. Lucrarea va avea 3-5 pagini A4, iar rezumatul lucrării o paginā.

Vă aşteptăm, de asemenea, să trimiteţi materiale didactice şi lucrāri practice realizate de dumneavoastră în activitatea didactică cu elevii/copii cu CES, pentru organizarea unei expoziţii.

Participanţii care necesitā materiale–suport(video, retroproiector, flip-chart) pentru prezentarea lucrārii sunt rugaţi sā precizeze acest lucru în formularul de înscriere.

- taxa de participare: 25 RON in contul RO33RZBR0000060009635682, pentru fiecare participant înscris.

- nu se acceptă participarea cadrelor didactice din judeţul Brăila prin trimiterea lucrării, ci doar participarea directă.



9. SECŢIUNI:

• Strategii de lucru cu elevii cu dificultāţi de învāţare (programe adaptate, PIP, fişe de lucru, etc) ;

• Strategii de intervenţie în cazul elevilor cu tulburări de comportament şi asociate;

• Parteneriate cu comunitatea şi părinţii;

• Expoziţie cu materiale didactice şi portofolii ale elevilor cu deficienţe.



10. EVALUARE:

Toate lucrările vor figura în catalogul simpozionului, iar fiecare autor va primi prin poştā diploma de participare, programul activitāţii, catalogul şi CD-ul cu toate lucrările participante. Cu sprijinul CCD Brāila, CD-ul are inregistrare ISBN.

11. SUSŢINEREA LUCRĂRILOR IN PLEN va avea loc în Sala de conferinţe a Şcolii cu clasele I-VIII “Mihail Kogālniceanu”- Brāila după următorul program:

9.30 – 10.00 – Deschiderea simpozionului

10.30 – 13.00 – Comunicări pe secţiuni

13.00 – 13.30 – Pauză

13.30 – 14.00 – Vizitarea expoziţiei

14.00 – 14.30 – Concluzii



12. Coordonatori simpozion:

prof. Chiru Dorin, director Şcoala cu cls. I – VIII “Mihail Kogălniceanu” Brăila

prof. Mihalache Viorica, director Şcoala Specială Brăila

prof.Dănăilă Valerica, director Centrul Judeţean de Resurse şi Asistenţă Educaţională Brăila



13. Comisia de organizare:

İnv. Doralina Iordan, prof. Drâmbei Rita, prof. Constantin Lidia, prof. Dobre Marioara, prof.. Neacşu Cristina, prof. Susanu Neaga, prof. Budur Carmen.



Avize:



Inspectoratul Şcolar Judeţean Brāila



Inspector Şcolar General,

Prof. Lilliana Tudoran

………………………………







Inspector Şcolar invāţāmânt primar, Inspector Specialitate,

Inst. Ion Marin inst. Ecaterina Bonciu prof drd.Georgela Ţāranu

…………….. ……………….. ………………….





Casa Corpului Didactic, Centrul Judeţean de Resurse

director, prof. dr. Cristina-Elena Anton şi Asistenţā Educaţionalā,

..................................... director, prof. Valerica Dānāilā

……………………





Şc. cu cl. I-VIII “Mihail Kogālniceanu”, Şcoala Specialā,

director, prof. Dorin Chiru director, prof. Viorica Mihalache

.......................................... ..........................................














Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: lidiamaria | 24.10.2007 19:23 | 3274 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (5)

0 0

29.10.2007 21:00 ana_todeila

pot participa si educatoarele?

0 0

30.10.2007 15:43 lidiamaria - Autor

normal ca puteti participa,daca va hotarati ma anuntati sa va trimit fisa de inscriere pe adresa de mail lidia_maria68@yahoo.com

0 0

31.10.2007 18:45 borzei

SE POATE PARTICIPA SI NUMAI CU UN PROGRAM DE INTERVENŢIE PERSONALIZAT (PIP)PENTRU UN ELEV?

0 0

31.10.2007 19:16 lidiamaria - Autor

da se poate dar trimiteti si cateva fise lucrate dupa acel p.i.p sau modele de fise

0 0

04.04.2008 18:56 marta27

Nu am primit diploma!!Cat trebuie sa astept?

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 43 evenimente

«APRILIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

328 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN