Şcoala cu
bune practici

47 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Primul concurs de geometrie online


„Secretul lui Euclid”: primul concurs de geometrie organizat pe Internet! Un concurs atractiv, inedit, în care vor fi premiaţi atât elevii cât şi profesorii.

Cu ocazia lansării unei noi serii de produse software educaţionale „Geometrie: între joc şi nota 10”, INTUITEXTTM iniţiază primul concurs naţional de geometrie pe Internet, dedicat tuturor elevilor din clasele gimnaziale din România. Concursul de geometrie „Secretul lui Euclid” îşi propune să descopere elevii talentaţi din întreaga ţară, inclusiv pe cei care nu s-au evidenţiat până acum la olimpiadele de matematică.

Cunoscând pasiunea copiilor pentru calculator, „Secretul lui Euclid” propune o nouă modalitate de testare, oferind elevilor posibilitatea de a rezolva problemele de geometrie direct pe Internet şi de a afla în timp util rezultatele obţinute în concurs.

Concursul va consta în rezolvarea de către elevi a două seturi de probleme de geometrie care, pe lângă conţinutul matematic, au şi un conţinut aplicativ. Noţiunile de geometrie sunt prezentate cu ajutorul unor situaţii din viaţa reală. Înscrierea elevilor şi profesorilor în concurs se poate face în perioada 24 mai-9 iunie, accesând pagina de Internet www.intuitext.ro/concurs.

Premiile substanţiale vor recompensa străduinţa elevilor de a descifra secretele geometriei, precum şi profesorii de matematică care se vor implica în promovarea concursului. Elevii câştigători vor fi stabiliţi pe baza punctajului acumulat în cele două zile de concurs (10 iunie şi 11 iunie 2006) şi a timpului de rezolvare a testelor. Profesorii cu cei mai mulţi elevi înscrişi în concurs vor fi declaraţi câştigători.

Premiile pentru profesori:

-    Marele premiu: o cameră foto digitală;
-    Premiul II: Gazeta Matematica – Ediţie Electronică;
-    Premiul III: două produse de geometrie „Provocarea Faraonului” şi „Secretul lui Euclid”
-   10 menţiuni constând în tricouri şi şepci Intuitext;

Premiile pentru elevi:

-    Marele premiu: un Ipod ;
-    Premiul II: Gazeta Matematica – Ediţie Electronică;
-    Premiul III: un pachet Intuitext de Lecţii Interactive (la alegere Biologie, Chimie, Fizică, Geografie);
-    10 menţiuni constând în tricouri şi şepci Intuitext;

Tot ceea ce trebuie să faceţi pentru a intra în concurs este să vă înscrieţi la adresa: www.intuitext.ro/concurs şi să-i informaţi pe colegii dumneavoastră de catedră şi pe elevi pentru a participa la această competiţie! Mai mulţi elevi înscrişi, mai multe şanse la premii!

Echipa Intuitext

Detalii la adresele webmaster@intuitext.ro sau suport@intuitext.ro

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: adumitrescu | 23.05.2006 15:21 | 50703 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (36)

0 0

25.05.2006 21:26 virginia_garjoi

Invatatorii au voie sa participe la acest concurs?

0 0

25.05.2006 21:31 emil

Sigur ca da, numai ca trebuie sa aiba elevi care sa poata face fata concursului cu cunostinte de gimnaziu

0 0

26.05.2006 10:54 ioncicu

pentru virginia garjoi

concursul este pentru elevii de gimnaziu si este de geometrie

am indoieli ca elevii dumneavoastra au suficiente cunostinte de geometrie pentru a putea participa

orientati-va spre alte concursuri adecvate varstei lor.

0 0

26.05.2006 12:33 emil

Nu este exclus ca un invatator sa mobilizeze elevi de gimnaziu.

0 0

26.05.2006 14:50 moreak

Noi, cei din R. Moldova putem participa?

0 0

26.05.2006 15:51 emil

Sigur ca DA. Sunteti asteptati cu mare placere!

0 0

26.05.2006 16:38 naniamariana

Ne-ar fi de mare folos sa ne comunici daca concursul este gratis sau se percepe o anumita suma si cat?

0 0

26.05.2006 16:52 emil

Concursul este ABSOLUT GRATUIT!

Nu se percepe nici o taxa.


Va rog sa cititi REGULAMENTUL.

0 0

26.05.2006 20:32 adumitrescu - Autor

Regulamentul este aici http://www.intuitext.ro/concurs/regulament.htm

0 0

03.06.2006 13:47 danap

se poate ca profesor sa indrumi copii de la mai multe scoli?sau doar de la scoala unde profesezi?

0 0

03.06.2006 14:47 adumitrescu - Autor

Sigur ca se poate, cu conditia ca elevul sa dea mai multe informatii despre profesor, pentru a-l putea identifica, daca profesorul respectiv nu este deja inscris



0 0

04.06.2006 16:38 ceaka

cand pot sa cumpar ,,provocarea faraonului''?sau ,,secretul lui euclid''?

in legatura cu concursul,m-am inscris si eu,si -i voi inf. pe elevii mei,dar nu avem internet in satul in care predau eu....(fac naveta),asa ca...sunt slabe sanse sa participe,chiar daca am copii talentati.ce ma sfatuiti?

0 0

04.06.2006 22:37 ioncicu

pentru achizitionarea produselor de geometrie accesati www.intuitext.ro

0 0

04.06.2006 23:00 ioncicu

REVENIRE

pentru a comanda produsele de geometrie: Provocarea Faraonului si Secretul lui Euclid puteti suna la numarul de telefon 021-233 07 80si sa contactati pe Mihaela Gafton

0 0

04.06.2006 23:27 adumitrescu - Autor

Va dau datele complete ale celor care se ocupa de vanzari:



Mirela Toma

Vânzări - Distribuţie

E-mail: mtoma@softwin.ro

Telefon: +40 21 233 07 80 int 216

Mobil: +40 726 171 007

Fax: +40 21 233 07 63



sau Mihaela Gafton

Vânzări - Instituţii şcolare

E-mail: mgafton@softwin.ro

Telefon: +40 21 233 07 80 int 216

Fax: +40 21 233 07 63



Idei pentru copii ar fi sa ii 'transportati' pe cei talentati macar pana la o sala de internet (scoala nu are deloc internet?) in cele 2 zile de concurs. Probele dureaza cate 1 ora si jumatate, asa ca nu ar fi foarte costisitor timpul petrecut la net.



Le-ar fi utila si o mica pregatire cu formulare in care trebuie alese optiuni si apasat pe butoane, ca sa nu fie dezavantajati in fata celor cu experienta.

0 0

05.06.2006 17:10 ceaka

nu avem deloc internet iar calculatoare.....

da, ma gandeam sa-i duc in oras la mine,o sa incerc ,poate reusesc sa conving parintii sa-i lase cu mine,oricum

multumesc pt sfat

0 0

07.06.2006 04:16 despina6

Daca un elev nu are internet, poate participa la concurs folosind calculatorul personal al unui coleg de clasa in conditiile in care ambii vor sa participe la acest concurs (separat) ? Normal ar fi sa se poata. Eu am copii buni care, neavand internet, m-au intrebat daca ar putea concura de pe calculatorul unui coleg si nu am stiut ce sa la raspund. Pote cineva sa ma ajute?

Va multumesc.

0 0

07.06.2006 09:36 adumitrescu - Autor

Pot sa participe de pe acelasi computer, nu este o problema. Nu uitati ca trebuie sa fie inscrisi mai intai.

0 0

07.06.2006 11:28 despina6

Daca nu am mentionat scoala in formularul de inscriere (nu am observat campul respectiv), se mai poate adauga acum? Am incercat sa ma reanscriu, dar nu mi se mai permite cu acelasi username. Daca m-as reinscrie cu alt username cred ca nu mi s-ar mai anula prima inscriere si as figura de doua ori in baza de date, ceea ce m-ar putea dezavantaja dupa parerea mea.

Oare ce ar trebui sa fac in acest caz?

0 0

07.06.2006 12:34 adumitrescu - Autor

V-am gasit in lista utilizatorilor si v-am trecut scoala corecta.

Repet si aici sugestia data in mail, de a recomanda concursul tuturor elevilor, nu doar celor buni. Incercam prin acest concurs sa popularizam ideea ca geometria este distractiva si amuzanta, ceea ce poate trezi interesul unor copii care nu s-au remarcat pana acum

0 0

11.06.2006 11:29 petrebatranetu

Sunt profesor de matematica.Stau si ma intreb cum poate un elev (din orice clasa...) sa rezolve 7 probleme in 25 sau 27 de secunde? Nici nu are timp sa le citeasca, darmite sa mai si gandeasca la solutii.Care ar fi explicatia? Motiveaza pe cineva un astfel de concurs? Daca da ,pe cine? Imi pare rau ca mi-am indrumat elevii sa se inscrie la acest concurs.Am ramas si au ramas cu un gust amar... Mai trebuie gandita metodologia de desfasurare(cam ca la concursul "FI" de fizica,numele in clar...etc)Cine ar trebui descalificat in aceasta situatie?

Astept parerea celor care se mai gandesc la fair play-ul unui concurs si nu la ...



0 0

11.06.2006 12:53 emil

Stimate coleg aveti dreptate.

Sigur, organizatorii vor lua masuri.

Nu s-au prevazut anumite tipuri de fraude!...

Va rugam sa apreciati un timp minim de rezolvare a celor 6, respectiv 7 probleme si sa ni-l transmiteti.

Va multumim de observatie.

0 0

11.06.2006 14:18 adumitrescu - Autor

Domnule profesor,

Va sugerez sa cititi si regulamentul si sa vedeti ca ne rezervam dreptul de a exclude pe cei suspectati de frauda.

Organizatorii sunt primii interesati sa se desfasoare corect concursul!

A fost si foarte greu sa impacam dorinta de a oferi acces la acest concurs unui numar cat mai mare de elevi si, pe de alta parte, alegerea unor masuri de prevenire a fraudelor.



De asemenea, in partea de sus a clasamentului scrie 'Clasament provizoriu'. Deja am luat legatura cu cei care au timpi prea mici de rezolvare.

Pe de alta parte avem in baza de date numele complet al elevilor, adresele, etc. - dar legislatia si bunul simt nu ne da dreptul sa facem publice pe site toate aceste informatii.

0 0

11.06.2006 15:18 rodica_barlau

Felicitari pentru concursul "Secretul lui Euclid"! Copiilor le place foarte mult. Imi pare rau ca nu am inscris mai multi elevi. Cred ca fiecare participant ar trebui sa primeasca o diploma de participare (in format electronic)indiferent de rezultatul obtinut, pentru curajul de a lua parte la un concurs in premiera.

0 0

11.06.2006 15:44 adumitrescu - Autor

pentru doamna Rodica Barlau: Am primit si pe mail propunerea dvs si va multumim pentru cuvintele frumoase. Nu am raspuns pe loc pentru ca nu stim daca vom implementa solutia aceasta si pentru care dintre participanti. Va multumim oricum pentru sugestii.

0 0

12.06.2006 11:15 bs_64

26 de secunde pentru rezolvarea a 7 probleme... asta înseamnă în medie mai puţin de 4 secunde pentru o problemă... nici măcar nu apuci să citeşti textul...

De ce regulamentul nu a precizat că viteza de răspuns este cea care face departajarea? Copiii sunt dezamăgiţi, ei au mai verificat si răsverificat răspunsurile, încadrându-se în timpul precizat. Consider că trebuie aleasă o altă metodă de departajare, o probă de baraj sau chiar o tragere la sorţi. Subscriu la ideea de a oferi tuturor măcar o diplomă de participare

0 0

12.06.2006 14:00 adumitrescu - Autor

Este precizat:

"Elevii câştigători vor fi stabiliţi pe baza punctajului acumulat în cele două zile de concurs (10 iunie şi 11 iunie 2006) şi a timpului de rezolvare a testelor. Elevii care au cumulat punctajele cele mai mari vor fi desemnaţi câştigători. În situaţia în care mai mulţi concurenţi au obţinut scoruri egale, departajarea se va face în funcţie de timpul de rezolvare a testelor, măsurat în secunde, iar concurentul care a înregistrat timpul cel mai mic, acela va fi desemnat câştigător. Dacă timpul minim de rezolvare este identic, departajarea se va face prin tragere la sorţi."



Pe de alta parte va anunt ca s-a inceput filtrarea rezultatelor si au fost descalificati o parte din cei care au avut activitati 'dubioase'. Continuam insa verificarile.



Fie ca cel mai bun sa castige.

0 0

12.06.2006 16:21 bluey

Cum putem vedea subiectele?

0 0

12.06.2006 17:43 petrebatranetu

Am o propunere.Dati problemele la copiii ce fac parte din lotul olimpic pentru OBM sau OIM.Cred ca rezultatul ar fi relevant,iar timpul mediu realizat ar fi un timp minim de rezolvare.Acesta ar trebui marit cu un anume numar de secunde (chiar 1 minut).Un copil de inteligenta medie are nevoie de timp sa si gandeasca raspunsul nu numai sa citeasca textul(chiar si pe diagonala...ca sa fac o gluma...cam amara ce-i drept dar...asta e!).Ma indoiesc de faptul ca un numar considerabil de copii ar devansa acest timp cu niste timpi inimaginabili de mici.DUMNEAVOASTRA REALIZATI CA 25-27 DE SECUNDE PENTRU 7 PROBLEME ESTE IMPOSIBIL DE REALIZAT? As vrea sa cunosc si eu un astfel de elev si sa-i pun cateva intrebari de mate ...la fel de simple.Sa vedem daca ar raspunde tot atat de repede...

As dori daca se poate sa postati subiectele pentru toti copiii.Si sa le cereti si lor parerea despre concurs si despre rezultate...Cu stima, din Galati prof.Petre Batranetu.

P.S.Mai astept pareri :si ale colegilor si ale copiilor...







0 0

12.06.2006 22:37 despina6

O fi simpla si distractiva geometria, dar nici chiar asa.....Nu am vazut testele, dar din ceea ce aud aici pe site, cred ca s-a exagerat foarte mult in privinta timpului alocat rezolvarii problemelor, oricat de simple ar fi fost acestea. Nu cred ca scopul concursului a fost acela de a-i testa pe elevi cat de repede pot bifa "la nimereala" niste raspunsuri.

Este clar ca rezultatele acestui concurs nu pot fi relevante. Prin aceste teste nu s-a putut evalua inteligenta elevilor, ci doar sansa de a nimeri cat mai multe raspunsuri corecte (am inteles ca au fost teste tip grila).

Sper ca in viitor sa fie gandite mai bine conditiile de desfasurare a acestor concursuri.

0 0

13.06.2006 00:51 adumitrescu - Autor

Nu a spus nimeni ca este justificat un astfel de timp (desi chiar o profesoara ne-a confirmat ca eleva sa a realizat un timp de sub 1 minut).



Am spus doar ca vom face toate eforturile pentru a departaja pe cei care au raspuns intr-un timp rezonabil.



Daca va uitati la clasamentul provizoriu de acum veti vedea ca nu mai apar asa multi timpi exagerati, au fost suspendate multe conturi dar acum suntem contactati si de persoane nemultumite ca au fost descalificate fara motiv.



Si mai cred ca aceia care dau un concurs in weekend, cu cateva zile inainte de vacanta, nu sunt tocmai 'cu inteligenta medie'.



Problemele sunt disponibile acum pe site, dar pentru a pastra atmosfera de concurs nu am publicat la vedere si raspunsurile.

0 0

13.06.2006 09:32 relucostache

Felicitari pt concurs.Ideea a fost buna.Totusi un timp de 27 secunde da foarte mult de banuit.Am incercat personal testul si am avut nevoie de3min.Cred ca asta spune ceva,nu?

0 0

13.06.2006 12:22 ioncicu

Pt Despina6

Ce bine ar fi daca ne-am da cu parerea numai despre lucrurile pe care le cunoastem.

0 0

13.06.2006 21:03 noel

Faptul ca si elevilor de clasa a V-a li s-a cerut sa cunoasca notiuni ca :bisectoare,centrul cercului inscris sau circumscris unui triunghi ,complement si suplement,mi se pare exagerat.

0 0

20.06.2006 19:38 silviadoandes

Pentru Testul din Ziua a 2-a



Problema 2-Paznicii gradinilor:

Perimetrul triunghiului verde este de 50m, iar una din laturi are 25m, deci suma celorlalte doua laturi este tot 25m. Un astfel de triunghi nu exista, deci problema este gresita, in enunt sau in variantele de raspuns.



La problemele 5 si 6:

Corect este "Punctul de intersectie a mediatoarelor" si nu "Punctul de intersectie al mediatoarelor".

0 0

20.06.2006 23:25 silviadoandes

Ma bucur ca ati modificat "fulger" enuntul problemei(60m in loc de 50m), varianta corecta de raspuns devenind acum 90m (in loc de 80m).

La o saptamana de la comcurs si cu o zi inainte de afisarea rezultatelor!

Greu sa compui probleme...corecte.

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 32 evenimente

«MAI 2024»
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

430 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN