Proiect educativ
Perioadă înscriere: 30.11.-0001
Perioadă desfăşurare: 30.11.-0001
1 octombrie 2009- 16 iunie 2011
Resurse umane:
• Formatori (elevi si profesori)
• Moderatori
Grup tintã:
• Grupuri de elevi ( varsta cuprinsã intre 11-14 ani)
Etape de desfãsurare:
Ø Etapa de pilotare (localã, la nivelul fiecãrei unitãti de invãtãmant) 23octombrie 2009 – 1 februarie 2010
Ø Etapa judeteanã 1 februarie 2009 – 30 APRILIE 2010
Etapa nationala: 18-24 mai 2010
Activitãti propuse spre desfãsurare:
Concursul “Publicitatea pe ulita copilariei”-activitate de baza
Activitãti conexe pentru pregatirea si desfasurarea tuturor fazelor concursului
• Seminarii interactive /Discutii
• Chestionare predictive si de evaluare finalã
• Lucrãri creative pe tematicile propuse (eseuri literare, expozitii de afise, desene, etc.)
• Dezbateri in cadrul orelor de limba romana,limba engleza
• Chestionare /Sondaje de opinie in randul tinerilor elevi
• Intalniri, excursii, drumetii, tabere si vizite de lucru
Tematicã de abordare a programului:
• Comunicarea in familiile noastre
• Comunicarea la scoalã ( cu prietenii, colegii, profesorii nostri)
• Drepturile copilului
• Drogurile de la experiment la dependentã
• Valoarea vietii
• Prietenie si familie
• Impactul mass-mediei asupra tinerilor
• Rolul scolii in formarea tinerilor
• Sporturi
• Nutritie echilbrata versus junk food
• Siguranta rutiera /civica
• Protectia mediului
Parteneri implicati:
• ISJ Dolj
• Asociatia Culturala “CRAIOVA”
• Studioul de televiziune TVS Craiova
Organizarea si desfăsurarea concursului
ETAPA PE SCOALA:
Se realizează echipaje de 3 elevi care vor trebui să alcătuiască un text nonliterar a unui produs cunoscut.
Textul va fi realizat pe coală format A° şi se va redacta atât în limba română, cât şi în limba engleză Textului i se va adăuga şi un desen/colaj/garfica,caricatura realizat din diverse materiale/hârtie colorată etc.
Echipajele vor avea acelaşi produs de prezentat, iar juriul va alege pentru etapa următoare 1-2 echipaje pe serii de clase.
Juriul va fi format din:
• doi profesori de limba română;
• doi profesori de limba engleză;
• un profesor de arte plastice.
Termen – noiembrie-decembrie 2009.
ETAPA JUDEŢEANĂ
Fiecare şcoală participantă va trimite echipajele desemnate în urma etapei pe şcoală.
La etapa judeţeană, echipajele vor avea o temă propusă din cele anunţate la început:
• Comunicarea in familiile noastre
• Comunicarea la scoalã ( cu prietenii, colegii, profesorii nostri)
• Drepturile copilului
• Drogurile de la experiment la dependentã
• Valoarea vietii
• Prietenie si familie
• Impactul mass-mediei asupra tinerilor
• Rolul scolii in formarea tinerilor
• Sporturi
• Nutritie echilbrata versus junk food
• Siguranta rutiera /civica
• Protectia mediului
Elevii vor realiza atât un produs, cât şi un text nonliterar, pe baza unei teme
alese în ziua desfăşurării etapei judeţene. Produsul va fi: un desen, un colaj, grafică, graffiti.
Textele vor fi realizate bilingv (Romana şi Engleza).
După finalizare, produsele vor fi expuse într-un supermarket.
Juriul (la această etapă) va fi format din:
• profesori de limba română;
• profesori de limba engleză;
• profesori de arte plastic;
• reprezentanti mass-media
• reprezentanţi ai autonomiei comerciale.
Termen – februarie 2010.
ETAPA NAŢIONALĂ
Fiecare judeţ participant va desemna 1 echipaj maxim două (pe serii de clase) pentru faza naţională.
La această etapă, echipajele vor avea de realizat un spot publicitar de 10 minute pe suport audio-video – bilingv – având ca punct de plecare 1 temă propusă din cele anunţate la începutul etapei pe şcoală, temă ce va fi anunţată ulterior, cu o luna înaintea desfăşurării fazei naţionale.
Participantii la aceasta faza vor trimite produsele pana pe data de 15 mai 2010 la Scoala nr.33 Craiova,iar premiantii vor fi anuntati pentru a realiza o prezentare finala a produsului castigator.
Interes general | Toate disciplinele | Evenimente
Propus de: mirisim | 23.10.2009 21:21 | 2586 vizualizări
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.