Duelul primăverii
Probleme care se rezolvă prin 1-2 operaţii
Matematica Clasa a II-a

Concursul Național de Critică Literară "Mhail Iordache"

Perioadă înscriere: 30.11.-0001

Perioadă desfăşurare: 30.11.-0001

În perioada 26 februarie 2009 - 26 aprilie 2009, sunteți invitați sa participați la ediția a IV-a a Concursului Național de Critică Literară "Mihail Iordache", manifestare organizata, sub egida Ministerului Educației, Cercetarii și Inovarii, de catre Colegiul Național "Petru Rareș" din Suceava, în parteneriat cu Inspectoratul Școlar Județean Suceava și Universitatea "Ștefan cel Mare". Detalii, în fișierul atașat.

Învăţământ liceal | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: gheorghe | 27.02.2009 20:18 | 1078 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Subiecte de conversatii cu adolescentii

Comunicarea parinte - copil

Tulburarea exploziva intermitenta

Echilibrul emotional

Comentarii (3)

0 0

13.03.2009 17:03 aercon

trebuie sa reluati fisa de inscriere . NU se disting toate rubricile!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 0

14.03.2009 11:11 gheorghe - Autor

Fisa de inscriere este, in ce ma priveste, vizibila integral. Daca sunt probleme, deschideti alt document (http://www.olimpiade.ro/stiri.php?stire=764) sau trimiteti un mesaj la adresa de email: concurscritica@yahoo.com si veti primi documentul cu fisa respectiva. Cu bine!

0 0

15.04.2009 23:07 gheorghe - Autor

Carti aparute in 2008: Filip Florian, „Zilele regelui”; Doina Rusti, „Fantoma din moara”; Bogdan Suceava, „Vincent nemuritorul”; Svetlana Carstean, „Floarea de menghina”; Stefan Manasia, „Cartea micilor invazii”; Sebastian A. Corn, „Vindecatorul”; Virgil Duda, „Ultimele iubiri”; Serban Foarta, „Micul Print”; Daniel Banulescu, „Cel mai mare roman al tuturor timpurilor”; Marius Oprea, „America! America!”; Alexandru Vlad, „Curcubeul dublu”; Gheorghe Schwartz, „Culoarul templierilor”; Petru Cimpoesu, „Noua proze vechi. Fictiuni ilicite”; Liviu Ioan Stoiciu, „Craterul Platon”; Nicolae Coande, „Vint, tutun, alcool”; Alexandru Musina, „Album duminical”; Liviu Georgescu, „Nu am voie”; Dan Stanca, „Cei calzi si cei reci”; Eugen Uricaru, „Cat ar cantari un inger?”; Ion Vianu, „Necredinciosul”; Ion Maria, „Pozitia lotus”; Constantin Cretan, „Dictionar”; Radu Andriescu, „Padurea metalurgica”; Rubik”, volum colectiv; Vlad Moldovan, „Blank”; Nicolae Breban, „Orfeu in Infern”; Andrei Bodiu, „Oameni obositi”; Ion Vianu, „Necredinciosul”; Anca Mizumschi, „Poze cu zimti”; Sebastian Reichmann, „Mocheta lui Klimt”; Marius Daniel Popescu, Simfonia lupului (traducere, desi autorul e roman). Plus celelalte carti (fie de autori romani, fie traduceri din literatura straina) de la Polirom, Cartea Romaneasca, Humanitas etc., etc. Succes!

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 6 evenimente

«OCTOMBRIE 2020»