Şcoala cu
bune practici

45 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Învățarea prin intermediul jocului

Învăţământ gimnazial | Limba şi literatura română

Propus de: grigoriuanamaria | 11.04.2021 16:48 | Revista cadrelor didactice nr. 73/2021 | 360 vizualizări

Aplicațiile sunt distractive și motivante pentru copii! Ele oferă practică cu abilități esențiale în conștientizarea lecturii-fonică, ortografie, vocabular, înțelegere și scriere.

Aplicațiile sunt distractive și motivante pentru copii! Ele oferă practică cu abilități esențiale în conștientizarea lecturii-fonică, ortografie, vocabular, înțelegere și scriere. Există , de asemenea, aplicații pentru copiii cu dislexie, ADHD și tulburări ale spectrului autist care susțin organizarea și stabilirea obiectivelor, limbajul și comunicarea și reglarea emoțională.
Scopul final al citirii este o bună înțelegere a textului. Aplicațiile oferă practică cu abilități specifice de înțelegere, inclusiv secvențierea, diferențierea între fapt și opinie, dezvoltarea conștientizării cuvintelor (prin antonime, sinonime și omofoane), precum și mai multe aplicații de mapare mentală. Hărțile mentale sunt diagrame vizuale care îi ajută pe elevi să reprezinte cuvinte sau idei și pot fi folosite la citire și scriere.
O aplicație pe care o folosesc des la orele de limba și literatura română este Wordwall. La baza produsului se află motorul de joc, care cuprinde două elemente cheie: logica jocului și vederea.Logica jocului descrie fiecare șablon. Și pentru fiecare șablon enumeră un set de unități reutilizabile care descrie modul în care ar trebui să funcționeze. Aceste unități pot partaja lucrări obișnuite, cum ar fi marcare, glisare și fixare, bare de instrumente și meniuri. Aceeași unitate s-ar putea să apară în multe șabloane diferite. Acest sistem face ca dezvoltarea de noi șabloane să fie mai rapidă și asigură o coerență între fiecare șablon.Logica jocului descrie fiecare șablon într-un sens abstract și dictează modul în care se comportă.
Iată cum pentru același conținut am creat trei șabloane:
Wordwall poate fi folosit pentru a crea atât activități interactive, cât și activități de imprimat. Majoritatea șabloanelor sunt disponibile atât în versiune interactivă, cât și în versiune tipărită.Interactivele sunt redate pe orice dispozitiv compatibil cu web, cum ar fi un computer, tabletă, telefon sau tablă interactivă. Ele pot fi jucate individual de către elevi sau pot fi conduse de profesori.Printabilele pot fi tipărite direct sau descărcate ca fișier PDF. Ele pot fi folosite ca însoțitor al activităților interactive sau ca activități independente.
Vizualizarea atrage sprite pe un fundal de paralaxă stratificat. a descrie seturi de grafică, sunete și secvențe de animație numite teme. Același ecran de joc poate fi făcut să arate foarte diferit prin schimbarea temei. Totul este complet receptiv și va face alegeri de aspect sensibil la toate dimensiunile ecranului.
Recomand folosirea acestei aplicații atât pentru consolidarea cunoștințelor, reactualizarea lor, dar și ca o metodă interactivă de evaluare.
Bibliografie :
• Wordwall.net
• https://wordwall.net/resource/12523855

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 51 evenimente

«APRILIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Vocea profesorilor

Ce întrebări i-aţi pune unui specialist în predarea-învăţarea-evaluarea online? Echipa Didactic va obţine răspunsurile pentru dvs!

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

321 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN