Proiect de lecție -Fenomenul de bullying

5 stele

Un proiect bine structurat.

14.01.2022 11:57

Nivel de dificultate: mediu

Un proiect care urmărește creşterea gradului de socializare și comunicare, dar și implicarea activă a elevilor in activităţile desfăşurate.
Sunt activități accesibile tuturor copiilor. S-au folosit metode active (dezbaterea, analiza, observatia, conversatia, problematizarea, descoperirea, cooperarea, lucrul in echipa ).

danvioletadinca
12 review-uri

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

Jocuri și metode interactive la grădiniță

5 stele

Nivel mediu de dificultate

07.12.2021 15:07

Nivel de dificultate: mediu

Informatiile cuprinse in materialul propus de doamna educatoare sunt cat se poate de interesante si pot servi, cu usurinta, drept sursa de inspiratie pentru alte cadre didactice din invatamantul prescolar. Felicitari!

horiammarchip
20 review-uri

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (1)

15.12.2021 12:20 mariaflorescu

Mulțumesc frumos pentru apreciere!

Jocuri și metode interactive la grădiniță

5 stele

Un material de nota 10

05.12.2021 12:57

Nivel de dificultate: dificil

Materialul este foarte bine conceput, ilustrat cu exemple diverse de activităţi desfăşurate la grădiniţă. Îl voi păstra pentru a-mi servi ca sursă de inspiraţie, în aplicarea metodelor interactive, atunci când voi avea grupă mare de preşcolari.
Multe felicitări!

cristina_ungureanu
10 review-uri

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (1)

15.12.2021 12:20 mariaflorescu

Mulțumesc frumos pentru apreciere!

Azi: 15 evenimente

«AUGUST 2022»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Liceul

Propus de: TOnixR

Sondajul zilei

Noua structură a anului școlar (2022-2023)a fost oficializată. Considerați că aplicarea ei va duce la îmbunătățirea activității școlare, comparativ cu cea în semestre?

475 voturi | 10 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: sportiv Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN