Şcoala cu
bune practici

45 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

PLAN DE ACTIUNI DE RECUPERARE SI INTEGRARE A COPILULUI CU C.E.S.

5 stele

Plan de acțiune pentru integrarea elevilor cu CES

23.07.2020 12:05

Nivel de dificultate: mediu

Interesanta abordare! Un material util profesorilor, dar și părinților. Ma ajuta în pregătirea activităților și în integrarea copiilor cu ces. Îl voi adauga în portofoliul meu. Mulțumesc pentru material! Felicitări!

miovas
10 review-uri

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

referat- Psihologia educatiei- Inteligentele multiple

5 stele

Inteligențe multiple

23.07.2020 08:58

Nivel de dificultate: mediu

Consider că teoria inteligenţelor multiple permite organizarea unei instruiri interactive şi diferenţiate, către un învăţământ adaptat elevilor, care îi sprijină să îşi valorifice pro¬priile resurse, să formeze capacităţile de autoinstruire şi să le dezvolte motivaţia pentru învăţarea permanentă. Inteligenţele multiple reprezintă fundamentul instruirii diferenţiate, întrucât odată cu identificarea lor se determină sensul care trebuie mo¬delat şi adaptat curriculum implementat, pentru fiecare elev, considerat un unicat, care are anumite particularităţi psihologice de vârstă, dar mai ales, anumite particularităţi psihologice individuale, un anumit potenţial psihologic, un anumit stil de învaţare, anumite aptitudini, interese şi nevoi educaţionale, disponibilitate şi capacitaţi de asimilare şi formare proprii.

Vedeţi mai mult
teo_maria
5 review-uri

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

Azi: 51 evenimente

«APRILIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

323 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN