PLAN DE ACTIUNI DE RECUPERARE SI INTEGRARE A COPILULUI CU C.E.S.
Plan de acțiune pentru integrarea elevilor cu CES
23.07.2020 12:05
Nivel de dificultate: mediu
Interesanta abordare! Un material util profesorilor, dar și părinților. Ma ajuta în pregătirea activităților și în integrarea copiilor cu ces. Îl voi adauga în portofoliul meu. Mulțumesc pentru material! Felicitări!
10 review-uri
Review util:
Da (0) Nu (0) Vedeţi comentarii (0)referat- Psihologia educatiei- Inteligentele multiple
Inteligențe multiple
23.07.2020 08:58
Nivel de dificultate: mediu
Consider că teoria inteligenţelor multiple permite organizarea unei instruiri interactive şi diferenţiate, către un învăţământ adaptat elevilor, care îi sprijină să îşi valorifice pro¬priile resurse, să formeze capacităţile de autoinstruire şi să le dezvolte motivaţia pentru învăţarea permanentă. Inteligenţele multiple reprezintă fundamentul instruirii diferenţiate, întrucât odată cu identificarea lor se determină sensul care trebuie mo¬delat şi adaptat curriculum implementat, pentru fiecare elev, considerat un unicat, care are anumite particularităţi psihologice de vârstă, dar mai ales, anumite particularităţi psihologice individuale, un anumit potenţial psihologic, un anumit stil de învaţare, anumite aptitudini, interese şi nevoi educaţionale, disponibilitate şi capacitaţi de asimilare şi formare proprii.
5 review-uri
Review util:
Da (0) Nu (0) Vedeţi comentarii (0)Pagina 1 din 1