Şcoala cu
bune practici

46 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Adunarea si scaderea 0-31

3 stele

Adunarea si scaderea 0-31

05.04.2022 08:39

Nivel de dificultate: mediu

Mi-a placut aceasta fisa. Este redactata pe doua coloane, vizand atat adunarea cat si scaderea. Copiii au putut sa-si revizuiasca cunostintele teoretice, dar si pe cele practice. Elevii au fost incantati deoarece au avut de toate: teorie, exercitii si probleme. Multumesc pentru fisa!

chindrismariana
11 review-uri

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

Test de evaluare-verbul (clasa a IV-a)

5 stele

Test complex

15.02.2021 16:29

Nivel de dificultate: mediu

Un test de evaluare complex, care poate fi folosit și ca fișă de lucru, în completarea celorlalte activități. Fișa determină elevul să ofere feedback asupra tuturor cunoștințelor acumulate despre verb: pornind de la definiția acestuia, exerciții ce implică timpul, nr. și persoana verbului, ortograme, dar și alte sarcini complexe. Felicitări!

laviniamihailescu
4 review-uri

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

Test de evaluare-numeralul (clasa a IV-a)

5 stele

Un material foarte bine realizat. Felicitări!

23.07.2020 10:30

Nivel de dificultate: mediu

Mi-a plăcut materialul deoarece conține exerciții bine structurate care ajută la recapitularea, evaluarea cunoștințelor despre numeral. Se poate evalua diferite competențe ale elevilor ,obținute pe parcursul aceste lecții. Mulțumesc pentru acest material !

Marina
13 review-uri

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

Azi: 33 evenimente

«MAI 2024»
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

380 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN