Şcoala cu
bune practici

46 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Poţi începe rezolvarea chiar dacă nu eşti autentificat pe Didactic.ro. Dacă vrei să păstrezi istoricul rebusurilor rezolvate, e nevoie să-ţi faci cont sau să te autentifici.

Fracții-Recapitulare

Reactualizarea cunoștințelor/Captarea atenției

Învăţământ primar - Matematica

Capitol/lecţie: Fracții

teo_ebi | 30.03.2021 21:23

1688 vizualizări
32 rezolvări

0 comentarii

 

Titlul lecției

Măriţi rebus

        A         
      1           
     2            
      3           
4                 
     5            
    6             
     7            
      8           
    9             
    10             
     11            
      12           
        B         
1. Una sau mai multe părți dintr-un întreg care a fost împărțit în părți egale reprezintă o ... .
2. Citește fracția 2/3 : două ............
3. Fracțiile în care numărătorul este egal cu numitorul .
4. Fracțiile în care numărătorul este mai mic decât numitorul .
5. Fracțiile în care numărătorul este mai mare decât numitorul .
6. Cine arată în câte părți egale a fost împărțit întregul.
7. Citește fracția 1/100: o ...........
8. Cine arată câte părți egale luăm în considerare.
9. Fracțiile 1/2 și 2/4 sunt ... .
10. Dintre două fracții cu același numărător este mai .... cea cu numitorul mai mare.
11. Dintre două fracții cu același numitor este mai mare cea cu numărătorul mai .... .
12. 0,25 și 0,50 se numesc fracții ... .

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 33 evenimente

«MAI 2024»
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

380 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN