Şcoala cu
bune practici

46 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Teoria Modernă a Asistenței Sociale

REBUS

Învăţământ liceal - Discipline psihologice şi pedagogice

Capitol/lecţie: De la perspectiva radicală la perspectivele critice

asistentasociala5 | 08.04.2022 21:29

137 vizualizări
0 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

COMPLETAȚI!

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
      A             
     1              
     2              
 3                  
     4              
 5                  
    6               
7                   
     8              
      B             
1. 1. Care dintre moduri este conceput ca fiind de cele mai multe ori bun și este deținut de cineva sau de un grup, în loc să existe posibilitatea împărțirii ei?
2. 2. O comtenentele de deconstrucție ale secvenței importante a acțiunii practice pe care le recomanda teoria, este?
3. 3. În ce mod, practica critică ridica întrebări in ceea ce privește punctul de plecare, dar și modul in care funcționează?
4. Din ce teorie, practica critică se bazează pe idei principale?
5. 5. Care mod recomanda că ne putem schimba, putem proceda in moduri contradictoriu și divers: mai multe lucruri in același timp?
6. 6. Ce anume colorează modul în care noi gândim și mai ales reflectă ceea ce cunoaștem?
7. 7. Ce compomentă producerea intenționată a unui eveniment, proces sau fenomen prin instigare sau din orgoliu?
8. 8. Ce teorie preia Fook în 2002

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 32 evenimente

«MAI 2024»
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

394 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN