Şcoala cu
bune practici

46 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Rebus - Sistemul circulator

Materialul propus poate fi utilizat în consolidarea cunoștințelor la sfârșitul lecției.

Învăţământ gimnazial - Biologie Clasa a 7-a;

Capitol/lecţie: Sistemul circulator

Greta_Demeter | 25.08.2017 00:40

1896 vizualizări
0 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

Rezolvând corect rebusul, pe verticala AB veți descoperi denumirea componentei sistemului circulator (două cuvinte).

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
         A           
      1              
2                    
      3              
      4              
      5              
        6            
       7             
       8             
  9                  
     10               
       11             
       12             
         B           
1. Componentă a mediului intern
2. O proteină specifică plasmei sangvine
3. Toate elementele figurate se formează în ... roșie a oaselor
4. Combinație instabilă a hemoblobinei cu oxigenul
5. Leucocite care digeră agresorii microbieni
6. Globulele albe se numesc ...
7. Unele leucocite traversează peretele capilarului prin ...
8. Substanțe care cresc rezistența organismului la boli
9. Procesul de digestie a microbilor
10. Lichidul ... scaldă celulele corpului
11. Se „îngrămădesc” la locul în care se rupe peretele capilarului
12. Rezultatul activității unor leococite este ... locală

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 38 evenimente

«MAI 2024»
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

346 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN