Şcoala cu
bune practici

46 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Probleme care se rezolvă prin metoda figurativă

Rebusul se poate folosi pentru captarea atenției elevilor, anunțarea temei și introducerea în subiectul lecției.

Învăţământ primar - Matematica

Capitol/lecţie: Împărțirea numerelor naturale. Probleme care se rezolvă prin metoda figurativă

Mihay_Stefan | 26.03.2022 21:23

124 vizualizări
0 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

Rezolvând corect rebusul, pe verticala AB veți descoperi numele metodei prin care se vor rezolva următoarele probleme matematice.

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
         A        
      1           
        2         
    3             
       4          
       5          
       6          
        7         
        8         
9                 
    10             
         B        
1. Cunosc rezultatul operației de scădere, așadar cunosc:
2. Dacă trebuie să aflu un cât voi efectua o operație de:
3. Voi folosi operația de adunare când mi se cere să:
4. Adun, așadar am aflat o:
5. Când numerele se măresc de mai multe ori voi afla un:
6. Produsul este aflat prin înmulțirea mai multor:
7. Știu o sumă, așadar știu un:
8. Dacă mi se cere să găsesc un număr mărit de mai multe ori efectuez o :
9. Când termenii unei adunări își pot schimba locul voi spune că adunarea este :
10. Numărul mare din operația de scădere, numărul din care se scade se numește:

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 45 evenimente

«APRILIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

334 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN