Şcoala cu
bune practici

46 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Părți de vorbire - clasa a IV-a

Un rebus care poate fi folosit pentru captarea atenției într-o lecție de recapitulare a părților de vorbire.

Învăţământ primar - Limba şi literatura română

Capitol/lecţie: Părți de vorbire - recapitulare

draliana | 12.04.2020 22:06

603 vizualizări
28 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

Fiindcă fac parte din vorbirea noastră, cuvintele sunt ..... (trei cuvinte).

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
         A      
        1       
   2            
       3        
   4            
       5        
    6           
       7        
        8       
    9           
       10        
     11          
     12          
13               
    14           
         B      
1. Ține locul unui nume.
2. Partea de vorbire care denumește ființe, lucruri, fenomene ale naturii.
3. Felul substantivului „ Europa”;
4. Arată însușirea substantivului.
5. Adjectivul din construcția „brad verde„ este la numărul ....
6. Legătura dintre substantiv și adjectiv
7. Genul adjectivelor din construcția „micul creion roșu”;
8. Arată acțiunea, starea, existența.
9. Timpul verbului „o să vin „;
10. Timpul verbului „vorbeam”;
11. Cuvânt
12. Pronumele „ele” este de genul ....
13. Pronumele personal de politețe, persoana, a III-a, numărul plural;
14. Pronume personal, persoana a III-a, numărul plural, genul feminin.

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 39 evenimente

«MAI 2024»
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

335 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN