Şcoala cu
bune practici

48 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Numeralul

Captarea atenției - numeralul - clasa a VII-a

Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română

Capitol/lecţie: Numeralul

Madalina-Mariuta | 25.03.2023 00:53

55 vizualizări
0 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

Rezolvând corect rebusul, pe verticala A-B veţi descoperi titlul noii lecții.

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
          A           
         1            
        2             
       3              
        4             
         5            
  6                   
  7                   
        8             
9                     
          B           
1. Unul, altul, atât, tot, cutare, cineva, fiecare, oricare etc. sunt forme ale pronumelui ...
2. Formă a pronumelui personal de politețe.
3. Acesta, acela, același, celălalt sunt forme ale pronumelui ...
4. Un tip de pronume care apare doar în enunțuri negative.
5. Pronumele ... are rolul de a face legătura în frază între o propoziție secundară și regenta ei.
6. Promumele ... ține locul unui substantiv așteptat ca răspuns la întrebare.
7. Nouă, vouă, mine, tine sunt forme ale pronumelui ...
8. Formă pentru cazul dativ a pronumelui interogativ.
9. Toate adjectivele pronominale au funcția sintactică de atribut ...

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 31 evenimente

«MAI 2024»
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Vocea profesorilor

Ce întrebări i-aţi pune unui specialist în predarea-învăţarea-evaluarea online? Echipa Didactic va obţine răspunsurile pentru dvs!

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

441 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN