Şcoala cu
bune practici

45 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Fișă de lucru

Lecție de recapitulare

Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română Clasa a 5-a;

Bondea20 | 08.11.2018 16:37

170 vizualizări
0 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

Rezolvând corect rebusul, veți descoperi titlul lecției.

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
      A         
  1             
2               
     3          
     4          
     5          
    6           
   7            
    8           
     9          
  10             
    11           
  12             
      B         
1. Prima parte a unui text este.................
2. .........................sunt sunete care pot forma singure silabe
3. ..........................Sunt sunete care nu pot forma singure o silabă și se pronunță cu ajutorul unei vocale.
4. Are 31 de litere.
5. ................................... este o comunicare cu un sigur predicat.
6. Sunt cuvinte cu formă diferită și sens asemănător.
7. Sunt cuvinte cu formă diferită și sens opus.
8. .........................este o emoție pozitivă.
9. Textul................................... prezintă întâmplări ireale, apropiate sau depărtate de realitate.
10. .............................. cuprinde toate cuvintele dintr-o limbă.
11. .............................este partea secundară de propoziție care arată ce face subiectul.
12. Sinonimul cuvântului sens este............

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 51 evenimente

«APRILIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

320 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN