Şcoala cu
bune practici

46 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Elemente intuitive de geometrie

Elemente intuitive de geometrie. Recapitulare

Învăţământ primar - Matematica

Capitol/lecţie: Elemente intuitive de geometrie

Celeste1 | 06.03.2021 12:16

167 vizualizări
0 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

Rezolvând corect rebusul, pe verticala AB veți descoperi denumirea lecției de astăzi.

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
     A          
   1            
   2            
    3           
   4            
    5           
6               
7               
    8           
    9           
 10              
  11             
12               
     B          
1. poligon cu 3 laturi, 3 unghiuri și 3 vârfuri
2. linie curbă închisă
3. are o față plană
4. patrulater cu laturi paralele și egale două câte două
5. patrulater cu laturi egale și unghiuri drepte
6. paralelipiped dreptunghic sau ...
7. patrulater cu laturi egale și paralele două câte două și unghiuri drepte
8. este format din două semidrepte care pornesc din același punct
9. ... frânte (deschise, închise) și curbe (închise, deschise)
10. are fețe laterale în formă de triunghi și baza în formă de pătrat sau triunghi
11. suma lungimilor tuturor laturilor unui poligon
12. împarte o figură geometrică în două părți care se suprapun perfect

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 45 evenimente

«APRILIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Vocea profesorilor

Ce întrebări i-aţi pune unui specialist în predarea-învăţarea-evaluarea online? Echipa Didactic va obţine răspunsurile pentru dvs!

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

334 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN