Informaţii utile

Cursurile oferite de Casele Corpului Didactic Ialomita

Euro-managerul scolar
Evaluarea din perspectiva europeana
Scoala incluziva
Initiere IT si utilizare AeL
Intel Teach - Instruire in societatea cunoasterii
Programul `Gandire critica. Invatare activa`
Programul national de dezvoltare a competentelor de evaluare a cadrelor didactice din invatamantul preuniversitar - (DeCeE)
Consiliere si orientare
Educatie pentru informatie in mediul rural defavorizat (CDI)
Managementul de proiect
Elementede didactica Prescolara `Traditional si modern in invatamantul prescolar`
Metode interactive de grup pentru invatamantul prescolar
Metodologia instruirii
Invatatorul clasei I
Stil de viata sanatos
Educatia pentru protectia mediului
Metodica predarii limbii si literaturii romane
Cercuri de lectura
Elaborarea curriculum-ului la decizia scolii pentru disciplinele istorie - geografie
Predarea Holocaustului in scolile din Romania
Metode de predare / invatare / evaluare din perspectiva cadrului de referinta european al limbilor si a pasaportului lingvistic
Comunicare profesor - elev
Educatia pentru drepturile copilului
Metode de analiza critica si activizare a grupurilor
Alcatuirea unei programe de curriculum la decizia scolii
Modelare date si programare SQL Oracle
Introducere in programarea. Net Framework
Initiere in domeniul biblioteconomiei
Getting ready for inspections
Metodica si psihopedagogie pentru necalificati
Curs de perfectionare pentru secretare
Tehnologia informatiei si a comunicarii - Initiere IT

Autorii zilei
(13 autori)

Azi: 4 evenimente

«OCTOMBRIE 2021»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


"Albinutele"...la picnic

Propus de: Alina_M80

Sondajul zilei

Ce folosiți cel mai des la clasă?

240 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: Crisa177 Propuneţi un sondaj

Harţi digitale

Patrimoniul uitat - Secţiunea proiecte

Descoperă patrimoniul românesc: Meserii de altădată

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN