Şcoala cu
bune practici

43 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Victor Ponta: Pana pe 31 martie fiecare parinte va trebui sa spuna daca vrea clasa pregatitoare la scoala sau la gradinita. Vom avea probleme logistice la gradinite

stirea integrala este aici: http://revistapresei.hotnews.ro/stiri-radio_tv-14052207-victor-ponta-pana-31-martie-fiecare-parinte-trebui-spuna-daca-vrea-clasa-pregatitoare-scoala-sau-gradinita-vom-avea-probleme-logistice-gradinite.htm?cfnl

Învăţământ primar | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: eliza07 | 22.01.2013 16:10 | 7901 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Rolul de frate mai mare

Rivalitatea intre frati

Comentarii (41)

0 0

22.01.2013 17:07 oanaraluca2012

stirea este interpretata putin gresit, daca nu va suparati. pana pe 31 martie guvernul ar trebui sa definitiveze "ceva" care sa le permita parintilor sa decida unde isi trimit copiii in grupa/clasa pregatitoare: la gradinita sau la scoala. deci nu parintii decid pana la 31 martie, ci "mult iubitii" nostri conducatori.

0 0

22.01.2013 17:20 monib

ce se intampla cu incadrarea? inscrierile au inceput deja? suntem din nou in ceata? de fapt bezna totala!!!!!!!!!!!11

0 0

22.01.2013 18:20 dorelia

Asa e cand se baga politicienii peste tot! Stiu,nu stiu despre ce este vorba,ei trebuie sa-si dea cu parerea pentru ca sunt la butoane!!
Atata politica in scoala, nu era nici pe timpul lui ceausescu!
Acum nu se mai respecta nici o lege,fiecare vorbeste in numele "poporului".Dar care POPOR!!???

0 0

22.01.2013 18:37 melinda.moldoveanu

Mai intai in calitate de parinte as dori sa spun ca sunt foarte debusolata pentru ca am un baietel care trebuie sa mearga in clasa pregatitoare.Din cate stiu,din experienta didactica,nu este legal sa schimbam lucrurile in timpul anului scolar,cu atat mai mult cu cat mai avem aprox. doua luni pentru a decide soarta copiilor nostri.Cred ca orgoliile politicienilor se vad in sistemul de invatamant de cativa ani incoace.deci.....ce facem??

0 0

22.01.2013 20:00 tequila

Clasa pregatitoare ar trebui sa ramana si la gradinita,educatoarele sunt pregatite,in invatamantu prescolar se lucreaza interdisciplinar de foarte mult timp,deci nu este o noutate ,cadrul didactic care preda la clasa pregatitoare trebuie sa fie cel putin cu gradul didactic II.Sunt educatoare si anul acesta predau la clasa pregatitoare nu este deloc greu atata timp cat iti faci datoria si nu cazi in extrema cealalta de a nu respecta particularitatile de varsta si individuale.In concluzie nu conteaza ca este educatoare sou invatator,principal este sa-si faca datoria.

0 0

22.01.2013 20:03 dodyf

Mi se pare o prostie enorma! Daca la scoala vin, spre exemplu, 5 copii, este incadrat un om pentru ei sau ii trimit la o alta scoala? Sau de-s la camin, platesc doua educatoare pentru acestia?
Cum asa? Si asa parintii sunt bulversati...dar, daca stau la grupa pregatitoare, este necesar "sa treaca" si pe la clasa pregatitoare? Vor cadea la mica intelegere directorii de gradi cu cei de scoala? Mi se pare hilar! Doamne, Doamne cati "nebuni"! Vom trai si vom vedea!
Doamne lumineaza-(le -ne) mintea!!!

0 0

22.01.2013 20:05 elena51

icAu schimbat LEN/2011? Sau o vor schimba?! Se schimba regulile in timpul jocului?Eu cred ca trebuie sa ramana cum a anuntat MEN:se respecta legea in legatura cu clasa pregatitoare ,ca parte a invatamantului primar. Din experienta mea pot spune ca ,in mediul rural, dintotdeauna gradinita a functionat in aceeasi curte cu scoala si uneori chiar in aceeasi cladire.Exista chiar un set de masuri referitor la aceasta situatie(de bune practici).Prescolarii care au plecat la clasa pregatitoare sunt familiarizati cu activitatea de scolar,cu colegii scolari , cu invatatorul (de regula in aceeasi cladire invata elevi din ciclul primar si prescolari .Avem invatatori cu dubla calificare, bine pregatiti,care au finalizat cursurile de pregatire pentru clasa pregatitoare, au sosit materialele didactice promise, exista auxiliare si planificari personalizate pentru activitatile integrate , sali de clasa, nu spatii improvizate! Prin plecarea copiilor la clasa pregatitoare in sala de la scoala noi , educatoarele avem posibilitatea sa aducem la gradinita si copii de 3-4 ani care nu aveau acces din lipsa de locuri!Pana acum ne completam locurile la gradinita numai cu copii de 5-6 /7 ani .E drept ca in unele sate s-au format clase simultane, dar din considerente geografice, administrative , demografice mai bine sa ramana elevii la clase simultane decat sa fie transportati cu microbuzele scolare
10-15 km la scoala de centru! Poate ar fi de discutat despre cuplarea claselor.
Despre acest lucru vom afla de la invatatori la sfarsitul anului scolar pe baza experientei acumulate. Un lucru este sigur:elevii din clasa pregatitoare sunt incantati de viata de scolar! As vrea sa mai adaug un lucru:propunerea care a aparut azi imi lasa impresia ca acesti copii de clasa pregatitoare sunt aruncati intr-o groapa cu lei: de ei vor ,,trage ,, si educatoarele si invatatorii .Unde se vor situa parintii?(imi cer scuze pentru comparatie!)

0 0

22.01.2013 21:55 tequila

Clasa/grupa pregatitoare cum se va numi ea trebuie sa functioneze singura,nu in conditii simultan,consider,este parerea mea acolo unde se lucreaza la simultan cu trei clase ,nu se poate lucra cu copiii de clasa pregatitoare conform cerintelor,ei au nevoie de afectiune,de intelegere,rigiditatea ii demoralizeaza.Comunicarea,socializarea,inavatarea prin joc sunt prioritare.

0 0

22.01.2013 23:53 fabiola72

Am impresia ca Pricopie si Ponta sunt din tabere adverse.Una zice unul si alta , celalalt.Nu sunt profesionisti in educatie niciunul sau n-au consilieri?!Nu cunosc impactul in scoli al unor astfel de decizii date ca la tenis , trimiterea mingii in fileul PDL-ului.Cade pe prostii de invatatori.Ridic urmatoarele probleme:
1. Cum se procedeaza in cazul in care la scoala doresc sa se inscrie 10 elevi , se formeaza clasa , ca doar comasarea claselor e o solutie pentru scaderea costurilor per elev , lucru sesizat si abservat si mai sus , in discutie ;
2.Ce fac gradinitele cu copiii , avand in vedere nr. mare de prescolari si faptul ca grupa mare nu e obligatorie si pot veni la gradinita elevi noi care sa se inscrie la grupa pregatitoare din afara gradinitei?
3. Daca nu se fac clasele pregatitoare la gradinita , ce se intampla cu invatatorii , intra in restrangere (cand afla asta?) tinand cont ca acel calendar de miscare al c. d. nu a aparut inca?

0 0

23.01.2013 15:31 damiana968

Grupa pregătitoare ar trebui sa funcţioneye ca şi pană acum la gradiniţă.Nu este normal şi nici sănătos ca un copil de 5 6 ani să stea în bancă 4 ore.

0 0

23.01.2013 15:41 melindam

Unde nu-i cap, vai de picioare!
Dar, din pacate, platim un pret deloc de neglijat toti: copii, parinti, cadre didactice! Chiar am ajuns mingi de ping-pong in mana unor teoreticieni?
Pana cand ne mai ghidam dupa ,,Capul 'plecat sabia nu-l taie?"
Stiu cei de sus cum se poate lucra in conditii de predare simultana? Cum sa-i pui pe drumuri pe cei de 6 ani? Sau elevii carei clase vor face naveta undeva?

0 0

23.01.2013 16:50 Ionela-D9

Cum sa lasam parintii sa aleaga?Maine ,poimaine ii vom intreba daca le place o lectie sau alta !Vom preda ce vrea parintele !Aplicam chestionare,ca si asa ,hartii trebuie sa facem zilnic!Ce credeti ca vor alege, d-le Ponta, sa le vina lor mai usor sau copilului?Cum putem sa schimbam regulile in timpul jocului?Dar ,cum era de asteptat ,numai la noi se poate intampla asta!Suntem in criza?Cati bani s-au cheltuit cu mobilierul adus in scoli pentru clasa pregatitoare,cu materialele ,cursurile cadrelor didactice care au preluat aceste clase,timpul pierdut cu aceste cursuri !Clasa pregatitoare trebuie sa ramana in invatamantul primar !Faptul ca prezenta este obligatorie ,dupa parerea mea ,este unul dintre aspectele esentiale !

0 0

23.01.2013 17:28 mikaela1860

D-l Ponta este mai nou si expert in educatie!Vai de noi!Ce se va intampla cu copiii ,cu cadrele didactice daca ii poarta guvernul ca pe oi ,cand la stanga,cand la dreapta,cand inainte,cand inapoi.Se naste un talmes-balmes care debusoleaza pe toata lumea.Educatoarele trag jarul la oala lor,invatatorii la a lor iar parintii se intreaba daca copiii lor sunt cobai .Pacat!

0 0

23.01.2013 20:52 casa123

Domnule Ponta,sunteti parinte,nu am crezut ca de la dumneavoastra sa vina asa o idee!Pacat!

0 0

24.01.2013 13:10 Matemargit

|De ce să nu stricați ceva ce a început să meargă. De ce se plânge toată lummea despre clasa pregătitoare? De la grădinițăă copiii nu aduc aproape nimic. Plus că în primele două luni trece timpul cu acomodarea. Așa e lanoi. Dacă alții au inventat ceva bun cei care urmează la putere trebuie să o strice ca să arate ce pricepuți sunt. Așa stăm noi în același loc de 20 de ani.

0 0

24.01.2013 14:07 simonaval

Dupa parearea mea clasa pregatitoare este singurul lucru nou si bun care se putea intampla in ultima vreme in invatamant, dar dupa cum vedeti ceea ce altii cladesc unii vor sa strice cat mai repede. Nu sunt de acord ca aceasta clasa sa se intoarca la gradinita vazand cat si cate s-au investit pentru ca aceasta clasa sa functioneze in cadrul invatamantului primar. Va rog sa intrebati parintii, ai caror copii sunt acum la clasa pregatitoare in ce masura sunt sau nu de acord cu ceea ce se intampla acum la scoala cu copiii dumnealor si sigura de faptul ca o sa va schimbati aceste convingeri, ca nu este in zadar totul (asta pentru cei care inca mai cred ca aceasta clasa nu isi are rostul).

0 0

24.01.2013 16:47 ialyna

La sfarsitul grupei/clasei pregatitoare, in programa scolara, este prevazut ca elevii/copiii sa recunoasca literele de tipar, mari si mici, sa citeasca unele cuvinte uzuale, scurte, sa desparta cuvinte in silabe, silabele in sunete, sa stabileasca numarul de cuvinte dintr-o propozitie, sa descompuna numere etc. Atunci cand copiii vin din gradinita in clasa I majoritatea nu stiu aceste lucruri, prevazute in programa. De ce? Va spun, din ceea ce am vazut in scoala la grupa pregatitoare de anul acesta, ca la scoala aceste lucruri se lucreaza cu mai mult interes in scoala decat in gradinita. Din nou intreb: de ce? Dragi parinti, nu gresiti cu nimic daca va inscrieti copiii in clasa pregatitoare la scoala!!! Din contra, ii ajutati pe copiii dumneavostra sa invete in clasa I citit/scrisul si socotitul mult mai usor!! Invatatorul are la dispozitie un an in care nu se pun note sa isi cunoasca elevii, sa omogenizeze colectivul. Cand vin in clasa I 20 de elevi formati de 10 educatoare, fiecare cu stilul ei, invatatorului ii trebuie cateva saptamani sa omogenizeze colectivul din punct de vedere al comportamentului si din alte puncte de vedere, pierzand timp pretuios din timpul alocat citi/scrisului si socotitului. In acest an, de clasa pregatitoare, elevii nu sunt evaluati cu note, nu au teme de efectuat acasa. Este un fel de gradinita in care activitatile se fac cu mai multa seriozitate.Va rog sa meditati!!!! Actualul sistem, cu clasa pregatitoare la scoala, este cel mai bun!

0 0

24.01.2013 16:50 ialyna

Majoritatae invatatoarelor au dubla specializare, dobandita fie din liceul pedagogic, fie din facultati. Incepand cu anul 1998, absolventii liceului pedagogic au primit dubla specializare, invatator-educatoare, efectuand in timpul liceului practica pedagogica si la gradinita, si la scoala. Deci... stiu si invatatorii ce sa faca la clasa pregatitoare.

0 0

25.01.2013 00:16 INESAMELIE

La scolile din mediul urban se pot inscrie copiii la scoala in clasa pregatitoare.Dar acest lucru e IMPOSIBIL in scolile de la tară unde la o şcoală primară sunt intr-o singura sală 18 copii in toate clasele iar in loc sa asculte explicatiile invăţatoarei se uită la cei din clasa 0 care se joacă. JUMĂTATE DIN COPIII ACESTEI ŢĂRI LOCUIESC LA SATE SI LA EI NU SE GÂNDESTE NIMENI!

0 0

25.01.2013 06:59 doru_o

Simultanul la 5 clase a fost interzis prin legislatie inca de la infiintarea clasei pregatitoare. Daca exista undeva este un abuz. Dificultatea predarii la invatamantul simultan este reala iar efortul depus de invatator este major.( daca face acest efort!).

0 0

25.01.2013 13:55 Apanda1

Obligativitatea clasei pregatitoare este foarte buna, dar inainte sa schimbam un sistem, trebuie sa ne documentam si sa vedem daca avem resursele necesare pentru a il pune in practica. Din pacate clasa pregatitoare in anul scolar 2012-2013 a fost total dezamagitor d.p.d.v al profesorilor. Exista scolii unde se folosesc profesori de limba romana iesiti la pensie, sau iesiti de pe bancile facultailor. Una este sa fi invatator educator si alta profesor. Cu parere de rau eu optez pentru gradinita. Scoala nu face nimic ca sa ii ajute pe cei mici, invatatori deja cauta sa ii puna sa adune si sa scrie.

0 0

25.01.2013 22:27 RenataKecskes

parerile sunt mereu impartite, evident fiecare inclina spre binele lui si totusi hai sa gandim putin pentru binele copiilor si nu pentru al nostru fie el profesor, educator sau invatator, eu ca educatoare evident as vrea sa revina grupa pregatitoare motivul este simplu si eu am copil si nepotei si mai am si o fosta generatie care acum sunt la clasa 0 si am ascultat parerile parintilor, majoritatea dezamagiti, copiii lor au fost abuzati de colegii lor din clasele mai mari cum ar fi cei de clasa a VII-a / a VIII-a cerandu-le taxa celor mici sa mearga la toaleta si alte grozavii socant sa auzi asa ceva, cum credeti ca simte acum mititelul care abia daca a implinit 6 ani, cum v-ati simti sa fie chiar copilul dumneavoastra? eu as propune in cazul in care raman copiii la scoala pt clasa pregatitoare sa separe clasele 0-4 de cei de 5-8 si asta nu cred ca e posibil, deci permiteti-le copiilor sa-si traiasca si asa scurta copilarie, nu le furati pretiosul timp si dar de a fi copil fara griji...

0 0

26.01.2013 12:11 IONELAGEORGETA

TOTUL ESTE O NEBUNIE SA LASAM TOTUL LA LATITUDINEA PARINTILOR DAR NOI CE SUNTEM ,VORBESC ATAT DIN POSTURA DE PARTINTE CARE LA TOAMNA NU STIU CE SA FAC CU COPILUL CAT SI DIN POSTURA DE CADU DIDEACTIC CARE PREDA LA CLASA PREGATITOARE ,ATUNCI CUM MAI PUTETI SPUNE CA CLASA PREGATITOARE ESTE ONBLIGATORIE SI INTRA LA CICLULU PRIMAR SI ACUM CA VA RAMANE LA GRADINITA CARE VA MAI FI DIFERENTA INTRE CEI CARE MERG LA CLASA PREGATITOARE SI CEI CARE MERG LA GRADINITA ,O AMESTICATURA CA TOTI MERG APOI IN CLASA I ,NU CRED CA ATI GANDIT BINE CAND ATI FACUT AACELE AFIRMATI CU PRIVIRE LA CLASA PREGATITOARE.

0 0

26.01.2013 17:20 loreb

De unde vor mai avea copii invatatorii care termina cls. aIV-a?La asta nu s-a gandit nimeni?Ponta ar trebui sa-si vada de treburile lui sa nu ne tot minta!!!!!!!

0 0

26.01.2013 19:08 catalina76

Cei care sunt impotriva clasei pregatitoare la scoala nu cunosc problemele acestei clase. S-a facut un lucru bun, dar pentru ca a fost facut de"ceilalti" trebuie schimbat.Asa merge la noi!
In clasa pregatitoare copiii nu sunt "stresati" , se pregatesc pentru ceea ce ii asteapta in clasa I, sa le fie mai usor atunci. Intrebati parintii care au copii in clasa pregatitoare: sunt foarte multumiti!Oare de ce?

0 0

26.01.2013 21:33 oana_di

Este cel mai bun lucru care se putea intampla in invatamant. Vorbesc in cunostinta de cauza , pentru ca lucrez cu aceasta clasa. Nu,, cauta invatatorii sa ii puna sa citeasca si sa scrie", pentru ca asa vor ei, ci pentru ca asa prevede programa, iar acest lucru nu se face cu bâta. Si copiilor le plac activitatile, pentru ca fiecare invatatoare doreste sa ii atraga , nu sa ii sperie.

0 0

27.01.2013 16:29 tequila

Cred ca ,dupa parerea mea,nu este important unde fucntioneaza aceasta clasa,problema este cine preda,in mediul rural nu sunt in toate scolile clase pregatitoare omogene,de aceea parintii sunt speriati,nu se poate lucra conform curriculei pentru clasa pregatitoarte acolo unde sunt clase simultan.Sunt prof.in. presc. primar-educatoare si anul acesta lucrez la clasa pregatitoare,este minunat daca ,,inveti jucandu-te''Sa ramana in gradinita !!

0 0

27.01.2013 16:57 cristiilies18

Copilul meu implineste 6 ani in aprilie deci trebuie sa mearga la grupa pregatitoare ..unde o fi ea...dar ganditi-va pana acum era la program prelungit dormea, manca .Activitatile pe care le fac ei la pregatitoare copilul meu le face deja la gradinita cu ce ma ajuta grupa asta la scoala ca incepand cu ora 12 eu trebuie sa-mi iau copilul .In concluzie avand in vedere ca nu imi permit after school ,lucram amandoi nu avem bunici...deci ce vom face???? Vine d-nul ministru sa stea cu el?Eu nu stiu de ce tot inventeaza legi daca nu stiu care este realitatea ...Credeti ca invata mai multe la grupa "fantoma"? eu ma ocup de copil in fiecare zi si la gradinita deja au facut toate tipurile de bastonase si litere ...grupa asta ma obliga sa ma las de servici si sa traim "bine"...sau nu stiu ...Grupa pregatitoare la GRADINITA!!!!!!!Sunt constienta ca va trebui sa mearga la scoala in final dar la 7 ani nu la 6 sau vreti sa vada realitatile din scoli de mici... sex in baie ,fumat ,vorbe de cartier....

0 0

28.01.2013 07:20 stoicamihaela

Lucrurile merg bine in clasele pregatitoare de sine statoatoare, dar eu care predau la dublu simultan, nu consider ca este in folosul copiilor. Pentru un copil de clasa pregatitoare este nevoie de multa afectiune, activitate sub forma de joc, ceea ce nu este posibil in cadrul predarii simultane. Iar eu in afara de masuta si scaun nu am primit absolut niciun material didactic destinat clasei pregatitoare. Am facut cursul am asimilat teoria si restul trebuie sa ne descurcam cum putem. In mediul rural nu sunt atat de multi copii pentru a fi clase de sine statatoare, prin urmare majoritatea claselor pregatitoare sunt impreuna cu una sau mai multe clase.

0 0

28.01.2013 22:43 immortality76

Fetita mea este anul acesta la clasa pregatitoare si sunt FOARTE MULTUMITA de evolutia ei si a colegilor ei. Programa, metodologiile sunt foarte bine gandite. Copiii merg cu drag la scoala. Bineinteles, ca in orice domeniu, depinde foarte mult si de cadrul didactic, ceea ce se intampla la clasa. Deci, cu un cadru didactic profesionist, clasa pregatitoare este un castig pentru copil si il ajuta real sa parcurga in etape bine dozate ceea ce au de invatat la clasa l.

0 0

29.01.2013 16:18 codina2007

"Fiecare parinte va trebui sa spuna daca vrea clasa pregatitoare la scoala sau la gradinita" - mi se pare de mult bun-simt. Doar parintele stie cum este mai bine pentru copilul sau, asa ca, el sa decida. Ca sa invete, are tot timpul la dispozitie, dar cine-i mai poate reda un an din copilarie? Greu de raspuns... Psihologii ce parere au?

0 0

29.01.2013 21:10 canarul2010

Clasa pregatitoare ar trebui sa ramana la gradinita, educatoarele sunt pregatite, in invatamantul prescolar se lucreaza interdisciplinar de foarte mult timp, sunt mult mai afectuoase cu cei mici, mult mai apropiate de sufletele lor fragile si gingase, deci nu este o noutate...ca pentru invatatori.
La sfarsitul grupei pregatitoare, in programa scolara, este prevazut ca elevii/copiii sa recunoasca literele de tipar, mari si mici, sa citeasca unele cuvinte uzuale, scurte, sa desparta cuvinte in silabe, silabele in sunete, sa stabileasca numarul de cuvinte dintr-o propozitie, sa descompuna si sa compuna numere si inca muuulte alte lucruri. Atunci cand copiii vin din gradinita STIU aceste lucruri, iar invatatorilor nu le ramane decat sa ,,slefuiasca" ceea ce ei stiu deja din gradinita.
Eu am lucrat in ambele specializari si vorbesc in cunostinta de cauza! Am tot respectul pentru educatoare!
Nu exista paduri fara uscaturi, dar putin respect pentru copacii sanatosi!

0 0

30.01.2013 15:10 tinutza79

Am fetita in clasa pregatitoare si sunt foarte, foarte multumita de evolutia ei si de tot ceea ce fac la clasa. Clasa pregatitoare ar trebui sa ramana la scoala. Copiii se obisnuiesc cu ideea de scoala, cadrul didactic ii cunoaste mai bine iar in clasa I nu le va fi greu. Cred ca aceasta clasa pregatitoare este un lucru bun si un castig pentru invatamantul romanesc!

0 0

30.01.2013 15:14 ialyna

Din tot sufletul respect educatoarele, pentru ca munca mai multa decat ele nu depune nimeni in invatamant, dar parintii trateaza scoala cu mai multa serozitate decat gradinita. Sunt parinti care spun ca daca nu se duce copilul la gradinita cateva zile nu este nici o pierdere, dar la scoala stiu ca trebuie sa mearga zilnic. Cunosc copii care nu au mers la grupa mare mai mult de jumatate din an, pe ideea ca ”nu este nicio problema”. Din contra, este chiar grav. Deci, ramane totusi in constiinta parintilor ca la scoala trebuie sa mearga zilnic, lucru foarte important pentru un copil de clasa pregatitoare.

0 0

30.01.2013 16:59 ofelia1975

CLASA PREGATITOARE LA SCOALA ESTE O IDEE F BUNA! SUNT PROFESOR LA ACEASTA CLASA! COPIII S-AU ADAPTAT REPEDE SI BINE, SE DESCURCA MINUNAT. PARINTII SUNT CEI CARE AU O PROBLEMA: CE FAC CU EI DUPA ORA 12? DAR ORICUM, CU UN AN MAI DEVREME SAU MAI TARZIU, TOT SE INTALNESC CU ACEASTA PROBLEMA!

0 0

30.01.2013 19:38 2008gbv31

clasa pregatitoare este un lucru bun. sunt cadru didactic la aceasta clasa si am elevi care pana la varsta de 6 ani nu au frecventat gradinita. daca ramane in scoala li se mai simplifica din materia de clasa I. acum elevii invata si litere de tipar si de mana in clasa I, cu clasa aceasta ar putea sa invete mult mai usor literele.

0 0

30.01.2013 20:08 Irimia24

Am fetita grupa mare,va implini 7 ani in octombrie 2013 si imi doresc ca grupa pregatitoare/clasa 0 sa fie la scoala,nu in gradinita.

0 0

30.01.2013 20:08 icaciurean

Nu sunt de acord ca grupa pregatitoare sa fie la scoala deoarece la tara se lucreaza la simultan si copiii sunt nevoiti sa stea 4 ore in banca pentru a nui deranja pe cilalti colegi din clasele mai mari parinti refuza sa inscrie copiii la grupa pregatitoare si prefera sa ramana la gradinita acolo unde este locul copiilor de 6 ani si unde sunt foarte bine pregatiti

0 0

31.01.2013 10:05 valeriaalexandra

"Fiecare parinte va trebui sa spuna daca vrea clasa pregatitoare la scoala sau la gradinita" - mi se pare acest lucru de mult bun-simt. Fiecare parinte stie cum si ce este mai bine pentru copilul sau, asa ca, el poate sa decida. De ce trebuie intotdeauna altcineva sa hotarasca/sa gandeasca in numele nostru? Noi nu suntem capabil sa facem acest lucru? Eu doar imi doresc sa fiu lasata sa hotarasc singura ce anume cred ca este mai bine pentru copilasul meu. De sa chinui un copil de 5-6 anisori sa mearga la scoala, sa-i schimb radical programul, sa stea in banca 4 ore, sa vada cum se bat cei mari si altele......Are tot timpul la dispozitie sa mearga la scoala, sa invete! Eu doresc ca grupa pregatitoare sa ramana la gradinita! Fiecare parinte poate sa puna in balanta anumite aspecte si sa decida ce anume crede ca este mai bine pentru copilul sau.

0 0

31.01.2013 10:10 mihaelush

Sa lasam copii in pace sa nu mai tot facem experimente pe ei sa ne gandim la binele lor nu va ganditi ca la sate nu pot lucra invatatoarele cu trei clase simultan este dezastru ai pierdem pe copii .Oamneni buni trezitiva binele copiilor trebuie sa primeze nu legile facute aiurea i ganditiva si la copii de la sate lasatii in gradinita

0 0

11.02.2013 17:56 ocorpodean

chiar pentru ca noi parintii nu stim scrie corect (asta se vede din mesajele de mai sus, ex. copiii) trebuie sa i ducem la scoala . Nu sa ne jucam de a scoala,

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 47 evenimente

«APRILIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Vocea profesorilor

Ce întrebări i-aţi pune unui specialist în predarea-învăţarea-evaluarea online? Echipa Didactic va obţine răspunsurile pentru dvs!

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

312 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN