SIMPOZIONUL NAŢIONAL DE COMUNICARI STIINTIFICE « IPO-TECH », PERSPECTIVE TEHNICE ŞI TEHNOLOGICE - PRIORITATI SI DEMERSURI IN CONTEXTUL EUROPEAN – EDIŢIA A IV –A 26 MARTIE 2011
Locaţie:
COLEGIUL TEHNIC “ION CREANGĂ”
Tîrgu Neamţ, str. Mărăşeşti, Nr. 175;
Tel. 0233 790574 ; Fax. 0233 790576
E-mail colegiultehnicic@yahoo.com; web: www.ctic.ro ; www.yo8kzc.ro
Secţiunea A: TEHNICĂ – lucrări , proiecte, referate, portofolii (se adresează elevilor)
Secţiunea B: TEHNOLOGIE – mijloace şi metode pentru formarea competenţelor profesionale – expoziţie cu lucrări practice (se adresează elevilor).
Secţiunea C: Abordare interdisciplinară pentru realizarea / atingerea standardelor de pregătire profesională – lucrări de metodică ale profesorilor (se adresează profesorilor).Noi abordări interdisciplinare ale electronicii, automatizărilor şi telecomunicaţiilor în societatea cunoaşterii. Metodici ale predării şi evaluării în domeniile electronicii, automatizărilor şi telecomunicaţiilor. Exigenţe ale pieţei produselor electrotehnice în contextul provocărilor actuale. Exemple de proiecte europene.
Secţiunea D: Actualităţi în domeniul specializării în sprijinul învăţării permanente – lucrări ştiinţifice (mecatronică, electronică şi automatizări, electrotehnică, telecomunicaţii, tehnologia informaţiilor, informatică) ale profesorilor (se adresează profesorilor).
CONDIŢII DE PARTICIPARE :
• Manifestarea se adresează tuturor cadrelor didactice şi specialiştilor cu preocupari in domeniile electric, telecomunicaţii, electronică şi automatizări, energetică, electromecanică, mecatronică, dar şi profesorilor de alte specializări care desfăşoară activităţi ce utilizează echipamente electronice, electrotehnice, automatizări, de tehnologia informaţiilor, soft-uri în scopul predării disciplinelor proprii. Deasemenea profesorii pot prezenta proiecte europene, exemple de bună practică, la care au participat in anul 2010 şi care se adresau domeniului tehnic sau didactic (sectiunea C).
• Înscrierile se vor face până la 10 martie 2011, prin completarea fişei de înscriere şi expedierea ei la persoana de contact.
• Cadrele didactice care doresc să participe sunt rugate să realizeze lucrări în format Word fontul de 12, spaţierea la 1,5. Se admit şi lucrări online, trimise în termenul prevăzut cu condiţia achitării taxei de participare. Prezentarea lucrărilor poate fi făcută şi în Publisher, Power Point, Flash etc. Lucrările trebuiesc trimise până la data de 15 martie 2011 însoţite de copia documentului de plată a taxei de participare la sectiunea solicitata, pe adresa de e-mail a profesorului responsabil de sectiunea respectiva.
• Taxa de participare pentru profesori: 30 RON. Pentru elevi nu se percep taxe de participare, dar pentru publicarea lucrarilor trebuie achitată taxa de 30 RON de către profesorii coordonatori (maxim doi profesori). Această taxă va acoperi cheltuielile pentru mapele simpozionului, diplome de participare şi editarea unui DVD cu ISBN conţinând toate lucrările trimise. Taxa se va achita până la data de 15 martie 2011 în contul – RO63RNCB0199101963290001 – deschis la BCR - Asociaţia EDUMOND Tîrgu Neamţ, CIF 24073263 ( trimiteti confirmarea platii pe mail-ul persoanei de contact).
• Se admit lucrări cu maximum doi autori.
• Lucrările / referatele vor fi prezentate la videoproiector (max 15min). În cazul în care există prezentări de aplicaţii practice acestea nu vor depăşi 20 minute.
• Persoanele care nu au posibilitatea de a fi prezente la simpozion pot trimite lucrarea online pe adresa de email specificata pe fiecare sectiune.
• Cheltuielile legate de masa si cazare ale profesorilor şi elevilor se vor asigura contra cost. Detalii la prof. Ioan Lucian 0755 879030
PRECIZĂRI:
Evaluarea lucrărilor practice se va face în funcţie de specializare şi va ţine cont de originalitatea acestora, aplicabilitatea practică, acurateţea referatelor, design, funcţionalitate şi modul de prezentare.
PROGRAMUL SIMPOZIONULUI:
Vineri 25 martie 2011:
Începând cu ora 16.00 – Primirea invitaţiilor şi cazare;
Sâmbătă 26 martie 2011:
Ora 09.00 – 10.00 Deschidere simpozion;
Ora 10.00 – 14.00 Prezentarea lucrărilor pe secţiuni;
Ora 14.00 – 15.00 Prânz;
Ora 15.00 – 17.00 Dezbateri. Evaluare. Premiere;
Ora 19.00 – Închiderea festivă a simpozionului.
Propus de: adina_ | 14.02.2011 17:28 | 2598 vizualizări
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.