Şcoala cu
bune practici

45 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

SIMPOZION-CONCURS

SIMPOZION-CONCURS la a doua ediție -propus pentru CAER în anul școlar 2015-2016. În documentul atașat se regăsesc secțiunile concursului, condițiile de participare, acordul de parteneriat și fișele de înscriere.

Nume proiect: „LOCURI-OAMENI-FAPTE”

Organizatori: FOMETESCU OLIVIA, POPESCU ANCA-MANUELA, CÎLNICEANU DANIEL

Condiţii de participare: Grup ţintă: elevii claselor V-XII din unităţile participante, cadre didactice, părinţi. SIMPOZIONUL-CONCURS este fără taxă.

Perioadă înscriere: 10.03.2016 - 10.04.2016

Perioadă desfăşurare: 11.01.2016 - 20.05.2016

Diplomele de participare, volumul cu ISBN, diplomele elevilor se vor expedia pe adresa de e-mail a fiecărui profesor înscris la simpozion sau îndrumător al elevilor participanţi la concurs până la data de 20 iulie 2016.


Învăţământ liceal | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: ela_anca | 29.12.2015 20:15 | 2028 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Rolul de frate mai mare

Rivalitatea intre frati

Ziua Culturii Nationale in familie

Momente de sarbatoare

Valorile morale

Valorile morale

Comentarii (3)

0 0

06.01.2016 12:14 emyly_mir

Nu ati specificat ce institutie organizeaza simpozionul!

0 0

07.01.2016 19:19 ela_anca - Autor

In acordul de parteneriat gasiti numele institutiei.

0 0

22.03.2016 18:02 ela_anca - Autor

Simpozionul -Concurs "LOCURI-OAMENI-FAPTE" a fost aprobat pentru CAER la poziția
795.

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 50 evenimente

«APRILIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

316 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN