Jocuri educaţionale

Pinguinii
Înmulţiri în concentrul 0-1000
Matematica Clasa a III-a

Pericol de explozie
Adunări şi scăderi în concentrul 0-10000
Matematica Clasa a III-a

Testoasa
Elemente intuitive de geometrie. Forme plane
Matematica Clasa a III-a

SIMPOZION NAȚIONAL CU PARTICIPARE INTERNAȚIONALĂ

Conducerea și colectivul Școlii Gimnaziale Nr. 9 Reșița, Caraș-Severin vă comunică intenția de a organiza, în ziua de 12 mai 2018, Simpozionul național cu participare internațională „CREATIVITATE ȘI INOVAȚIE ÎN ÎNVĂȚĂMÂNT” cu sprijinul Inspectoratului Școlar Județean Caraș-Severin și al Casei Corpului Didactic Caraș-Severin. Scopul organizării acestui simpozion, având ca grup țintă cadrele didactice din învățământul preuniversitar (profesori, institutori, învățători, educatoare din oraș, din județ și din țară), cu invitați locali, naționali și internaționali, este acela de a oferi prilejul unor dezbateri, schimb de păreri, să împărtășească experiențe din activitatea proprie sau să cunoască alte modalități de lucru în scopul preformării și dezvoltării propriului stil de muncă.

Nume proiect: „CREATIVITATE ȘI INOVAȚIE ÎN ÎNVĂȚĂMÂNT"

Organizatori: ȘCOALA GIMNAZIALĂ NR.9, REȘIȚA, CARAȘ-SEVERIN

Perioadă înscriere: 15.02.2018 - 30.03.2018

Perioadă desfăşurare: 12.05.2018

 

Argument

Conducerea  şi colectivul Şcolii Gimnaziale Nr. 9 Reşiţa, Caraş-Severin vă comunică intenţia de a organiza, în ziua de 12 mai 2018, Simpozionul național cu participare internațională „CREATIVITATE ŞI INOVAŢIE ÎN ÎNVĂŢĂMÂNT” cu sprijinul Inspectoratului Şcolar Judeţean Caraş-Severin şi al Casei Corpului Didactic Caraş-Severin.

Scopul organizării acestui simpozion, având ca grup ţintă cadrele didactice din învăţământul preuniversitar (profesori, institutori, învăţători, educatoare din oraş, din judeţ şi din ţară), cu invitaţi locali, naţionali şi internaţionali, este acela de a oferi prilejul unor dezbateri, schimb de păreri, să împărtăşească experiențe din activitatea proprie sau să cunoască alte modalităţi de lucru în scopul performării şi dezvoltării propriului stil de muncă.

             “Schimbarea este legea vieţii. Acei care privesc numai în trecut sau în prezent, în mod sigur vor pierde viitorul”/John Kennedy”

Așa cum în majoritatea țărilor Uniunii Europene, „exercițiile de viziune” asupra problemelor educației și formării profesionale, însoțite de ample dezbateri publice și de implicarea autentică a unui număr mare și variat de actori educaționali, economici și  sociali, reprezintă realități obișnuite, simpozionul nostru a rămas, din acest punct de vedere, un proiect viabil.

            În cadrul activităților ce le vom organiza la această ediție dorim să aducem în actualitate valorile formulate în documentul „Consensul european privind educația pentru dezvoltare”, din partea specialiștilor din Ministerul Educației Naționale,  din Universități, specialiști ai Institutului de Științe ale Educației, ai Institutului European din România și ai Reprezentanței Comisiei Europene în România, precum și a reprezentanților Agenției de Dezvoltare Regională VEST și ai Regiunii DKMT.

În același timp, dorim să valorificăm experiențele pozitive și exemplele de bună practică centrate pe valorile europene din domeniul educației și formării, din domeniul dezvoltării regionale echilibrate și a unei competitivități sporite la nivel local, regional, național, din perspectiva dezvoltării globale versus  dezvoltării durabile.

            Poate fiecare dintre noi a căutat răspunsul la intrebări de felul: “De ce nu pot face progrese semnificative în învăţare toţi elevii din clasă?” sau “Pot fi sprijiniţi să progreseze în învăţarea de tip şcolar elevii care învaţă mai greu?”
            Copiii care nu pot face faţă cerinţelor şcolare, cei care prezintă diverse forme şi niveluri de eşec şcolar sunt încă prea puţin cunoscuţi, acceptaţi şi abordaţi din punct de vedere psihopedagogic.

            Şcoala presupune adoptarea unei strategii de cuprindere în învăţământ a tuturor copiilor din cadrul unei comunităţi, indiferent de etnia sau mediul social din care provin şi indiferent de particularităţile acestora de dezvoltare şi învăţare.

            Plecând de la aceste recomandări , vă propunem să demonstrăm, că şcoala facilitează accesul tuturor la o educaţie de calitate prin:

  • ameliorarea şi flexibilizarea curriculum-ului;
  • utilizarea unor metodologii de predare – învăţare – evaluare centrate pe elev;
  • înţelegerea diferenţelor dintre elevi ca resursă pentru procesul de învăţare, nu ca o    problemă ce trebuie depăşită;
  • formarea competenţelor sociale prin activităţi de voluntariat care promovează cetăţenia activă;
  • aplicarea unor metode şi procedee care asigură calitatea în educaţie.

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: gen9cs | 12.02.2018 12:12 | 2116 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Comentaţi

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«OCTOMBRIE 2018»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Printre frunze

Propus de: gabrielaturea

Sondajul zilei

De ce mulţi dintre părinții copiilor din învățământul liceal refuză colaborarea cu școala? Vă rugăm insistent să argumentaţi în comentarii.

248 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: danataclit Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Pentru cadrele didactice din preuniversitar: Abonaţi-vă la Premium și puteţi avea mai multe puncte la dosarul personal!