Şcoala cu
bune practici

43 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

SIMPOZION JUDEȚEAN - SĂRBĂTORI PASCALE

Învierea Domnului constituie pentru orice creştin cel mai înalt prilej de bucurie şi înălţare duhovnicească. Învierea Domnului este fără îndoială evenimentul de importanţă covârşitoare pentru mântuirea sufletelor noastre.Păstrând la loc de cinste aceste datini ,tradiţii şi credinţe, practicându-le alături de copiii noştri , vom păstra vie spiritulitatea românească, ca pe un izvor de bună creştere. Folclorul si tradiţiile populare sunt strâns legate în viaţa poporului român de credinţa sa creştin-ortodoxă.

Nume proiect: SIMPOZION JUDEȚEAN - SĂRBĂTORI PASCALE

Organizatori: GRĂDINIŢA CU PROGRAM PRELUNGIT NR.1, TG-JIU

Condiţii de participare: 1. Data şi locul desfăşurării: 9 aprilie 2015, Grădiniţa P.P.Nr.1, Tg-Jiu, Gorj 2. Înscrierea participanţilor: 2 martie– 7 aprilie 2015 3. Depunerea/trimiterea lucrărilor: până la 7 aprilie 2015

Perioadă înscriere: 02.03.2015 - 07.04.2015

Perioadă desfăşurare: 09.04.2015

Cadrele didactice au deosebita placere de a va lana invitata participarii la Simpozionul judetean ,,Sarbatori Pascale,, in data de 9 aprilie 2015.

Învăţământ preşcolar | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: ancalidia_v | 01.04.2015 00:36 | 1100 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Rolul de frate mai mare

Rivalitatea intre frati

Ziua Culturii Nationale in familie

Momente de sarbatoare

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 51 evenimente

«APRILIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

292 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN