Şcoala cu
bune practici

43 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

SIMPOZION INTERJUDETEAN INVATAMANT SPECIAL

Simpozionul reprezintă un pretext de a valorifica bunele practici cu privire la strategiile interactive folosite de cadrele didactice în educarea, recuperarea și integrarea elevilor cu CES. Acesta se va centra, prioritar, pe creativitatea și experiența didactică, stimulând împărtășirea metodelor și mijloacelor moderne de învățare folosite în procesul instructiv-educativ actual.

Nume proiect: STRATEGII ȘI METODE INTERACTIVE ÎN EDUCAREA, RECUPERAREA ȘI INTEGRAREA ELEVILOR CU CES

Organizatori: ȘCOALA GIMNAZIALĂ SPECIALĂ TÂRGOVIȘTE

Condiţii de participare: Prevazute in proiect - http://scspecialatgv.scoli.edu.ro/SIMPOZION.htm

Perioadă înscriere: 01.04.2015 - 30.05.2015

Perioadă desfăşurare: 16.05.2015

ȘCOALA GIMNAZIALĂ SPECIALĂ TÂRGOVIȘTE organizează simpozionul „STRATEGII ȘI METODE INTERACTIVE ÎN EDUCAREA, RECUPERAREA ȘI INTEGRAREA ELEVILOR CU CES”, oferind prilejul unor dezbateri și împărtăşirea unor experienţe didactice, dar și oportunitatea de a crea și aplica softuri/exerciții interactive pe platforme de e-learning.

DETALII PE SITE-UL SCOLII LA ADRESA : http://scspecialatgv.scoli.edu.ro/SIMPOZION.htm

Propus de: scspecialatgv | 06.05.2015 13:41 | 1578 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Rolul de frate mai mare

Rivalitatea intre frati

Ziua Culturii Nationale in familie

Momente de sarbatoare

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 51 evenimente

«APRILIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

292 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN